Yllätysvieraat pimputtavat ovikelloa! Mltä teillä näyttää just nyt?
Meillä on eteisessä lasten kenkiä ja vaatteita sikin sokin, pedit petaamatta, keittiö siisti, wc ok, olohuoneessa vähän piirustuksia ja kyniä levällään.
Hirvittäis ottaa vieraita vastaan, toistaalta 15 min. tän sais siivottua siistiksi.
Kommentit (51)
siivous kesken. Lapset syömässä juuri. Keittiö aika sekava. Lehtikasoja on. Toinen vessa pahassa kunnossa.
Pidän asuntoni aina siistinä, tykkään siivota säännöllisesti. Ei ole koskaan sikolättimeininkiä.
Siistiä, eilen imuroitu ja tiskattu. Mutta se ei tarkoita sitä että pästäisin vieraan sisälle asti.
Keittiön pöytä on täynnä huonekasveja, jotka juuri kastelin. Niiden vieressä on pino sanomalehtia ja muuta postia, jota olen käymässä läpi ja viemässä paperiroskikseen. Olohuone on täynnä isoja pahvilaatikoita, koska on juuri hankittu vaunut ja sitteri ja turvakaukalo ja en ole vielä ehtinyt niitä taittaa kokoon niitä laatikoita ja kuskata kauemmas pahvinkeräyksee. Olohuoneen pöydällä on pari kirjakasaa. Vessanpönttö on varmaan ruokotona, koska mies kävi siellä ennen kuin lähti kauppaan ja ei voi koskaan pestä sitä jäljiltään. Ohjaisin vieraat yläkerran vessaan. Muuten en häpeilisi. EI meillä koko ajan voi olla kuin sisustuslehdessä.
Kämppä on kaaoksessa ja itse olen alasti. Välkommen vaan.
No sekaista on muttei likaista. Eli maja viritelmä olohuoneessa, lego projekteja, yksi lapsi on maalaamassa ja keittiönpöydällä on kuivumassa olevia taideteoksia ja pyykit roikkuu keskellä isoa vessaa kuivumassa. Toisaalta sinne ei ole vierailla asiaa.
Ainiin :) Onhan meillä kahdella lapsella kavereitakin kylässä, mutta jotenkin tuntuu että muutama lapsi kuuluu omaan porukkaan.
Täysi kaaos. En varmasti avaisi ovea. Tultiin viikko sitten reissusta ja edelleenkin matkalaukut keskellä lattiaa ja osa sisällöstä pengottu lattialle. Joulukuusi ja joulukoristeet pitäisi nekin jaksaa siivota, mut laiskottaa vaan niin pirusti. Lattiat täynnä neulasia, enkä niitäkään ole saanut imuroitua. Hyi hitto. Pitäisi kyllä ryhdistäytyä.
Itse hengailen vaaleanpunaisessa aikuisten potkupuvussa ja mies potee krapulaansa alasti :D Vieraat tulkoon toiste :D
Miksi kaikkia viestejä, joissa kerrotaan kodin olevan vähän sekaisin, alapeukutetaan? :D
Siistiä kuten aina mutta yksi ruokavuoka tiskaamatta lavuaarissa(menenkin nyt sen pesemään!) ja märät pyykit kuivaa olkkarissa( ei mahdu muualle mitta jos vieraat tulisi änkeäisin ne saunaan,siis pyykit). Pölyistä voi olla kun viikko sitten siivottu mutta muuten kaikki pinnat yms on kun pidän järjestyksestä. Jos tulis vieraat järjestelisin sohvatyynyt tiptoo ja laittasin kahvin ja kysysin haluavatko että leivon jtn nopean hätäsesti
Sotkuiselta. En tosin päästäisi yllätysvieraita sisään vaikka täällä olisikin siistiä.
Todella siistiä.Pöytäkin ois just sopivasti katettu sillä rupeamme kohta syömään.Ainoa miinus tulee mun trikoo pöksyistä ja kulahtaneesta paidasta.
Jääkiekkokamat keskellä olkkaria, pikkareita roikkuu kuivumassa vessassa, sänky petaamatta, minä räjähtäneen näköisenä sohvallla vähissä vaatteissa mättämässä pekonia. Ei olis oikein mitään tarjottavaakaan. Kiitos ei tänään, en avaisi ovea vaikka asunnon siisteys on ok..
Hoh hoijakkaa. En pystyisi kuvittelemaankaan,että la päivä olisi kyläily päivä. Se on vaan kiireinen monesta eri syystä.
Oon koittanut uudenvuodenlupauksena olla päästämättä kotia sellaiseen tilaan ettei yllätysvieraita voisi helposti päästää. Lupaus on pitänyt, mutta kaikki kyllä taitaa tietää, että inhoan yllätysvieraita.
Sietäis tulla.lapset innostu äsken järkkäämään yläkerrankin.alakerran koitan pitää aina suht siistinä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:01"]Siistiä, eilen imuroitu ja tiskattu. Mutta se ei tarkoita sitä että pästäisin vieraan sisälle asti.
[/quote]
Sama täällä. Siellähän sitte pimputtelee.
Kakkossivu tosiaan toimii, huraa.
Siistiltä. En ole sotkuinen ihminen :)
Saattaisi olla, että "emme olisi kotona". Huusholli ei ole edustuskunnossa enkä myöskään pidä yllätysvieraista.