salkkarit-iida taas lihonnut!
näytti jo jokin aika sitten että olisi karistanut hieman kilojaan mutta nyt on paisunut taas ihan järkyttävästi
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Joo sairasta että hän vaan lihoo koko ajan. Miten välillä oli jo laihempi, eikö nyt kannattaisi jättää pulla vähemmälle ja lisätä lenkkiä kun on kuitenkin esikuvana sadoille tuhansille suomalaisille? Lihavuus ei ole terveellistä vaan altistaa mm. sydän- ja verisuonisairauksille.
Ja ihanko oli niin tärkeä kommentti, että piti yli kuukauden takaa kaivaa tämäkin ketju? Rosa on todella kaunis ja juuri sopiva sellaisena kuin on eikä hänen tarvitse toimia kenenkään esikuvana jollei itse halua!
Mun mielestä se on laihtunut. Tai sitten mun näössä on jotain vikaa. Suklaata se on ahminut ja se on todella perso sille ja cokista menee. Nähty ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta
Eikö voi vain rehellisesti sanoa että "laiska suursyömäri"
Kyllä on törkeitä kommentteja ihmisillä! Jos olisi laiha niin kehuttaisiin?! Ikävää että ihminen ei saa olla juuri sellainen kun on ettei joudu pilkan kohteeksi! Inhottavaa !
Ei pitäisi arvostella toisten painoa jos ei asioista mitään tiedä. Ihmisellä voi olla jokin sairaus tai lääkitys joka aiheuttaa painon nousua. Ihan kenelle vaan voi sellainen tulla ja yhtä hyvin nämä haukkujat voisivat olla itse joku päivä samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi arvostella toisten painoa jos ei asioista mitään tiedä. Ihmisellä voi olla jokin sairaus tai lääkitys joka aiheuttaa painon nousua. Ihan kenelle vaan voi sellainen tulla ja yhtä hyvin nämä haukkujat voisivat olla itse joku päivä samassa tilanteessa.
Komppaan, pakko myöntää että aikoinaan itsekin sorruin tuohon muiden arvostelemiseen kunnes itse sairastuin ja painoni nousi sen takia. Silloin loppui.
Nää on näitä klasiikoita mistä ihmiset jaksaa vinkua. Lihominen? Maailman yksi harmittomimmista asioista mistä sinun pitäisi huolta kantaa,varsinkaan jos et ole kyseessä sinä. Tottakai ymmärrettävää kun kyseessä julkisuuden henkilö mutta kumminkin. Itse sattumalta luin lehteä missä juuri kyseinen näyttelijä pahoitteli omaa alihomistaan ja samalla myös se että hänellä on kilpirauhasen vajaa vai oliko yli toimintaa,mutta kumminkin ettei voi itse kontroilloida edes oikealla liikunnalla ja ruokavaliolla painoansa.
Menkää hyvät ihmiset itseenne ja miettikää ja ottakaa asiasta ennen selvää kun täytyy ryhtyä arvostelemaan ja parastapa myös varmistaa se miettimällä että mitä jos minulla itselläni olisi näin. Auttanut itseäni monesti ajattelemalla asiaa monesta eri näkkökulmasta.
Peace out!
Ja sitten vielä ihmetellään miten nuorten naisten syömishäiriöt lisääntyy..
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ON livaha. Miksi totuutta ei saisi sanoa. Ylipaino on paitsi ulkonäöllisesti rumaa niin etenkin terveydelle haitallista.
buahahaahaaaaaa livaha, onks sun lapsi yhtä ääliö kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa ei toisten painoa saa haukkua te varmaan oot ihan sairaan läskejä
Läski-Iida vaihdettu laihempaan näyttelijään :D
Minä sairastuin epilepsiaan vähän yli kaksikymppisenä ja ainoat sopivat lääkkeet aiheuttavat painonnousua. Yritän pitää kurissa liikkumalla ja katsomalla mitä syön, sekä lääkärin määräämillä nesteenpoistolääkkeillä. Arvatkaapas, kumpi on suurempi ongelma lihavuus, vai muutaman kerran vuodessa sairaalaan vievä kohtaus. Että semmoset läskit,
Miksi sarjan aikana lihoneita miehiä ei arvostella? Esim. Joonatanin "steroidiajan" lihakset olivat ihan puhdasta läskiä verrattuna hahmon teiniaikoihin ja Ismo on lihonut reilusti kautta sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sarjan aikana lihoneita miehiä ei arvostella? Esim. Joonatanin "steroidiajan" lihakset olivat ihan puhdasta läskiä verrattuna hahmon teiniaikoihin ja Ismo on lihonut reilusti kautta sarjan.
Iidan lihominen on oikein silmiinpistävää. Telkkarista tulee nyt uusintana vanhoja salkkareita, niissä Iida on vielä niin siro ja hoikka. Todellinen kaunotar. On kaunis vieläkin, mut miten on niin hoikasta saanut itsensä yhtäkkii niin läskiksi.
Ja Ismo taas päinvastoin oli laihtunut kevään uusissa jaksoissa.
Hirveitä ollaan joo, mut kyllä me ollaan vähän naureskeltu miehen kanssa kun Joonatan oli niin voimakasta lihasäijää olevinaan mut olikin vaan pullamössöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidan lihominen on oikein silmiinpistävää. Telkkarista tulee nyt uusintana vanhoja salkkareita, niissä Iida on vielä niin siro ja hoikka. Todellinen kaunotar. On kaunis vieläkin, mut miten on niin hoikasta saanut itsensä yhtäkkii niin läskiksi.
Hirveitä ollaan joo, mut kyllä me ollaan vähän naureskeltu miehen kanssa kun Joonatan oli niin voimakasta lihasäijää olevinaan mut olikin vaan pullamössöä.
hihiiii nauran kun sun lapsi on niin ruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hihiiii nauran kun sun lapsi on niin ruma
No lasta ei ole :( Mut oon ite ruma, naura sille
Vierailija kirjoitti:
Ismohan on just laihtunut viimeisen vuoden-parin aikana eikä lihonut.
Koska Rosa palaa Iidaksi? Uus iitu on ihan kökkö
Joo sairasta että hän vaan lihoo koko ajan. Miten välillä oli jo laihempi, eikö nyt kannattaisi jättää pulla vähemmälle ja lisätä lenkkiä kun on kuitenkin esikuvana sadoille tuhansille suomalaisille? Lihavuus ei ole terveellistä vaan altistaa mm. sydän- ja verisuonisairauksille.