Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisitte, jos teen puolestanne työhakemukset ja CV:t? Viitaten työkkärin pakolliseen työnhakuun.

Vierailija
09.11.2021 |

Olen koulutukseltani merkonomi, minulla on läppäri ja tarvittavat ohjelmistot.
Nytkö keskin lopultakin itselleni bisneksen. Suunnittelen jo markkinointia!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen auttanut sekä tytärtä että miestäni työnhaussa ja hakemusten ja cv:n tekemisessä. Molemmat saivat tuolloin työtä. Ei kyse ole siitä, työtön ei osaisi kirjoittaa sopivia hakemuksia, vaan työnantajien ikärasismista. Sitähän ei virallisesti saa olla edes olemassa. 

Vierailija
22/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5euroa/kk pimeenä ja puhtaaseen käteen. Syksyllä pari litraa puolukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu oikeasti töihin? kirjoitti:

En mitään. Enkä henk.koht ja työttömänä olleena ymmärrä tätä kohkausta asiasta. Mikä ihmeen juttu se on että pitää lähettää hakemuksia? Eikö ihmiset halua edes yrittää työllistyä kun 4 hakemusta kuussa saa aikaan moisen puheen? Onko liikaa vaadittu? Tekee kerran hyvän pohjan .

Erittäin hyvin sanottu. Jos on työtön työnhakija, niin silloin tottakai pitää hakea töitä. Itsekin olen töitä hakenut, ja jos ei yhtä hakemusta saa viikossa valmiiksi, niin jo on ihme. Ei kukaan tule kotoa töihin hakemaan.

Mikään pakko ei luonnollisestikaan ole hakea töitä, mutta silloin ei voi olla työtön työnhakija.

Vierailija
24/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, kieltämättä ne monen työpaikan käyttämät omat sähköiset hakusysteemit ovat hankalia, kun niihin pitää kaikki näpytellä käsin erikseen, vanhojen kesätyöpaikkojen tarkkoja päivämääriä myöten. Niihin voisin ottaa jotain apua, kunhan se on ammattitaitoista ja halpaa. Työttömällä kun ei ole liikaa taskurahaa. 

Vierailija
25/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen merkonomi kirjoitti:

Datanomi :D 

Merkonomina minä kipaisen asiakkaiden kotona tapaamisella kartoittamassa toiveet. Lounastamme yhdessä ja keskustelemme hänen toiveistaan ja tavoitteistaan.

Datanomi ei voi, koska käymme paikoissa joissa juodaan muutakin kuin energiajuomia ja syödään Billys Panpizzoja. Ja Datanomi ei ole hereillä silloin kuin asiakkaat, koska ovat pelanneet koko yön Wowia.

Pitkäaikaistyöttömänä valitsisin mielummin datanomin palvelut, sori siitä.

En halua kotiini ketään yli-innokasta toiveidenkartoittajaa vaan hoidan asian mielummin tehokkaasti ilman ihmiskontaktia. En myöskään halua lounastaa tuntemattoman kanssa enkä etenkään maksaa siitä kokemuksesta.

Olen myös hereillä datanomin kanssa samaan aikaan, sillä ei tietenkään ole merkitystä, koska hoidamme asian ilman sitä ihmiskontaktia.

Vierailija
26/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kympin kuussa, riippuen laadusta. Varmasti asian ympärille tulee syntymään enemmän tai vähemmän laillisia palveluja.

Vierailija
27/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään tykkää naputella vuoden 1990 kesän ruohonleikkuun päivämääriä järjestelmiin, mutta muutoksen myötä voisin kyllä kieltämättä hoitaa asiat parin kaverinkin puolesta ja saada siitä esim. kaljaa/ruohoa vaivanpalkaksi. Muutenkin ehdotus olisi varmasti tehokkaampi jos se olisi kannustava, eikä rankaiseva, eli hakemuksia raportoimalla voisi saada korotettua päivärahaa esim. 50 euroon asti.

Vierailija
28/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Business Finland tarjota tukea noin hyvälle yritysidealle? Tästä tulee iso juttu, jos softa automaattihakee työpaikkoja.

Vierailija
29/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä työttömällä ole itsekin aikaa naputella hakemuksensa ja cv:nsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi