Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin kuulin (ja näin ja koin) eilen sellaisen saliähkijän

Vierailija
24.01.2015 |

joista palstankin sali- ja jumppakeskusteluissa on ollut puhetta - tai paremminkin mylvijän. Oli outoa seisoa pokerinaamalla siinä vieressä odottamassa, kun vieras mies ulisee painojen alla aivan kuin saisi. :I Ääni ei tuntunut olevan oikeassa suhteessa hänen suorittamiinsa liikkeisiin, vaan pikemminkin tuli tunne filmaamisesta. Oliko hän nyt sitten sellainen alfauros? Onko alfaurosten tarkoitus tappaa naisia nauruun, jota tosin täytyy käytöstapojen vuoksi kuitenkin pidätellä siinä itse tilanteessa parhaansa mukaan? Mitä tarkoitusta tämä palvelee? Vain huumorintajuttomat tai tuollaisia saliapinoita palvovat naiset jäävät eloon, eli potentiaalisiksi pariutumiskumppaneiksi saliähkijöille, ja tällöin sopii odottaa ettei jälkikasvukaan ole kovin briljanttia? Näitä jäin miettimään. Että mihin evoluutio haluaa meitä tällaisella sysätä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:13"]

Ei mua ahdista se, mua naurattaa se. Siinä on eroa, vai mitä. ap

[/quote]

Onko sinulla yleensäkin tapana nauraa toisille ihmisille?

[/quote]

Ei ole. Mutta jos itse alkaisin voihkia ja läähättää kuin saisin just siinä paikassa siellä jumpassa, niin kyllä mullekin saisi nauraa. ap

Vierailija
22/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:18"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole. Mutta jos itse alkaisin voihkia ja läähättää kuin saisin just siinä paikassa siellä jumpassa, niin kyllä mullekin saisi nauraa. ap

[/quote]

En kyllä yleensä naura ihmisille, mutta jos salille joku tulis jumppailemaan, saattaisi hieman hymy karehtia suupielessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En kyllä yleensä naura ihmisille, mutta jos salille joku tulis jumppailemaan, saattaisi hieman hymy karehtia suupielessä

[/quote]

Katsopas kun joissain paikoissa ne ovat sekaisin siten, että jumppasalit jonotteluineen ihan tiettyjen laitteiden vieressä ja silleen. Muttei varmaan teillä siellä maakunnassa. ap

Vierailija
24/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:02"]

Just tällaiset huomionhakuiset pelleilijät naurattaa, jotka läähättävät kuin orkun partaalla :D [/quote] Päästää ilmaa ulos ja sisään. Tollannen ei edes kuulu. Mene sinä läski vetämään niitä sipsejä sohvalle.

[/quote]

Jep. Noin mäkin puhisen penkkipunnerruksessa, ei siinä tosissaan tehdessä kerkii miettiä jotain paheksuvia jumppareita siellä salin nurkassa. Jumpparit siinä käsiä heilutellessaan kyllä varmaan ehtivätkin kuunnella ja katsella muiden tekemisiä :-D.

Vierailija
25/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Katsopas kun joissain paikoissa ne ovat sekaisin siten, että jumppasalit jonotteluineen ihan tiettyjen laitteiden vieressä ja silleen. Muttei varmaan teillä siellä maakunnassa. ap

[/quote]

No onneksi ei ole tarvinnut käydä salilla, missä mimmit on jumppaamassa ja tirskumassa painonnostajille.

Vierailija
26/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:02"]

Just tällaiset huomionhakuiset pelleilijät naurattaa, jotka läähättävät kuin orkun partaalla :D [/quote] Päästää ilmaa ulos ja sisään. Tollannen ei edes kuulu. Mene sinä läski vetämään niitä sipsejä sohvalle.

[/quote]

Jep. Noin mäkin puhisen penkkipunnerruksessa, ei siinä tosissaan tehdessä kerkii miettiä jotain paheksuvia jumppareita siellä salin nurkassa. Jumpparit siinä käsiä heilutellessaan kyllä varmaan ehtivätkin kuunnella ja katsella muiden tekemisiä :-D.

[/quote]

Kummasta pääsee enemmän ääntä. Penkkipunnerruksen tekijästä, vai tirskuvasta jumppaajasta

"Ja nyt naiset menette kontilleen ja nostatte jalkaa sivuun, kuin koira pissisi, yks, kaks, yks, kaks ja jaksaa, jaksaa, vielä ylös..."

Vierailija
27/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No onneksi ei ole tarvinnut käydä salilla, missä mimmit on jumppaamassa ja tirskumassa painonnostajille.

[/quote]

Onko pokerinaama käsitteenä sulle uusi? Sanoin itse ainakin olleeni siinä siten, vaikka sisäisesti nauroinkin hetken aikaa melkein pissat housussa. Kyllä nähdäkseni kaikki muutkin siinä odotelevat daamit osasivat pitää korrektia julkisivua yllä. ap

Vierailija
28/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onko pokerinaama käsitteenä sulle uusi? Sanoin itse ainakin olleeni siinä siten, vaikka sisäisesti nauroinkin hetken aikaa melkein pissat housussa. Kyllä nähdäkseni kaikki muutkin siinä odotelevat daamit osasivat pitää korrektia julkisivua yllä. ap

[/quote]

Jos naurusta meinaa tulla pissat housuun, kannattaa käyttää tenoja tai jumpata lantionpohjanlihaksiakin. Ikävää, kun salilla kusi haisee jumppaajan housuissa.

[/quote]

Sun ymmärryksessä ei näemmä muuta olekaan kuin vikaa. Nauraa sisäisesti melkein pissat housussa on eri asia kuin olla jatkuvasti ihan kuset housussa - kuten sinä selvästikin elämässäsi olet, ja vain luoja tietää mistä syystä. No, siitäkin jotkut saavat kiksinsä. En minä sille naura... ap

Vierailija
29/36 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet suffer, sweet pain...

Vierailija
30/36 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ähkin salilla, enkä usko että ap tarkoitti sellaista normaalia, esimerkiksi linkitetyssä videossa olevaa ääntä. "Seksivoihkiminen" on aivan erilaisen kuuloista ja erona saliähkimiseen on se, että kuulija ei ole varma, onko ähkijä juuri saamassa orgasmin vai nostamassa puntteja. Mielestäni näissä on aika olennainen ero. 

Vierailija
31/36 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko painonnostopenkissä ruputtaa?

Vierailija
32/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mylvitäänkö taas?

Vierailija
33/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, palkotoiston pikkupojat ovat löytäneet tänne

Vierailija
34/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta lippu salkoon...

Vierailija
35/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain muutamaan häiritsevään ähkijään olen törmännyt. Siis sellaiseen, että korvat hajoo ja housut repee huudosta.

Huutoakin pahempi on piereskelijät. Siis sellaiset juntit, jotka vain antavat mennä ihan tarkoituksella ja sali raikuu peräpään pörinästä. Sitten semmonen Beavis and Buthead (en tiedä kirjotetaanko noin) hörinä päälle. Typerää ja lapsellista, aikuiset miehet. Pari kertaa tämmöisiin prinsseihin törmänny...

Itse en huuda. Nousee se rauta muutenkin kuin huutamalla. Tarpeeksi treeniä vaan ;).

Vierailija
36/36 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin samaan Itiksen *ssa viime viikolla. Luulen vähän, että samoilla laitteilla pyörivät nuoret naiset käänsivät nuppeja kaakkoon. Myötähäpeä. Tästä syytä palaan Stockan Motivuksen asiakkaaksi, se on kunnon naisten kuntosali, jossa ei ole enempää myöhäispissiksiä kuin mylvijöitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan