Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämäsi muuttuisi jos sinulta puuttuisi parisuhteen ja seksin tarve eikä olisi sukupuoleen liittyviä sosiaalisia paineita?

Vierailija
09.11.2021 |

Kuinka paljon aikaa ja energiaa vapautuisi ja mihin käyttäisit sen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Ja elämä olisi kevyttä vailla murheita. Olenkin harkinnut kemiallista kastraatiota.

Vierailija
2/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se muuten muuttuisi, voisin vain olla tyytyväisempi tähän yksinoloon.

Niinhän tuo on mennyt vuosikausia ilman parisuhdetta ja seksiä, kaipuu on jäljellä, vaikka usko onkin mennyt siihen että noita voisi vielä saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttuisi mitenkään. Elän ilman parisuhdetta ja seksiä (paitsi on minulla sooloseksiä), ihanan lapseni olen hankkinut hedelmöityshoidolla.

Olen täysin onnellinen juuri näin. :)

Vierailija
4/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen tarvetta minulla ei ole nytkään, ja jos seksin tarve katoaisi niin sitten ei tarvitsisi hätistellä ketään pois asunnostani baari-iltojen jälkeen. "Sukupuoleen liittyviä sosiaalisia paineita", tätä en aivan ymmärtänyt.

Vierailija
5/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon. Ja elämä olisi kevyttä vailla murheita. Olenkin harkinnut kemiallista kastraatiota.

Ystäväni, maailmassa on muitakin murheita kuin parisuhteeseen ja seksiin liittyviä.

Varmasti ainakin terveyteen liittyvät huolet jonain päivänä koskettaisivat sinuakin, vaikka mitä tekisit seksuaalivietillesi.

Vierailija
6/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuohon mitään valtavaa energiaa mene? Tai tietysti jos on joku läheisriippuvainen addikti, niin asia on eri.

Vierailija
7/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ihan lähtökohtaisesti miettiä elämän arvoja. Toki jos ole joku teini, niin tuollaiseen voi mennäkin paljon energiaa.

Vierailija
8/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat puuttuneet minulta aina.

En silti pidä elämääni yhtään sen kummempana kuin muidenkaan elämää.

Vierailija
9/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään koska olen sellainen.

Vierailija
10/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin salilla ja ryhmäliikuntatunneilla.

Vierailija
11/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta ei ole eikä seksuaalisuus vaivaa. 

Tuohon viimeiseen en osaa sanoa kyllä mitään. Tiedän, että kärsin paljonkin sisäistetystä naisvihasta ja olen vihannut itseäni sukupuoleni takia koko nuoruuteni ajan. Luultavasti elämäni tulisi paljonkin muuttumaan jos pystyisin päästämään irti niistä haitallisista ajatusmalleista, joita olen sisäistänyt liittyen naissukupuoleen ja siihen, että mitä muut ajattelevat minusta, koska olen nainen. En kuitenkaan ole vielä tunnistanut kaikkia niitä ajatusmalleja. 

Vierailija
12/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keski iässä mietin enää hyvin vähän muiden mielipiteitä. Olen kai joidenkin mielestä epänainen lapsettomana ja miehettömänä (jokunen miessuhde on ollut), mutta so what.

En ota enää mistään stressiä, miksi siis sukupuolestanikaan.

Vierailija
13/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttuisi mitenkään.

Vierailija
14/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitenkään. Olet jättänyt nuo asiat menneisyyteen.

Vierailija
15/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulta puuttuu tollaset tarpeet ja paineet kokonaan, niin ei muuttuis mitenkään.

n49

Vierailija
16/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Nainen osaa sublimoida turhaumansa hyödyllisiin asioihin, koska on älykkäämpi kuin mies.

Seksi hoituu masturboimalla enkä ota paineita siitä, mitä muut minusta ajattelevat. Helppoa.

Vierailija
17/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo harrastanut seksiä kohta 20 vuoteen, enkä oo ollut koskaan vakavassa parisuhteessa, tai muussakaan parisuhteessa.. Että elämä jatkuis kuten ennennin, ei nuo asiat kuulu elämääni.

En edes meikkaa, jos noilla sukupuolipaineilla tarkotetaan jotain tälläytymistä.

Elän ihan erilaista elämää mktä naistenlehdet ja tv tarjoilee naisille, silti ihan tavallista omasta mielestäni.

Vierailija
18/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että olen seksuaalinen. Seksi on elämän suola. Erittäin tärkeä ainesosa onnelliseen ja ihanaan elämään. Minä pidän siitä, että haluan miestäni ja hän minua. On ihanaa olla haluttu. Olisi tylsää ilman näitä tunteita.

Vierailija
19/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei seksi vie energiaa, vaikka harrastan sitä päivittäin puolisoni kanssa. Aikaa on vaikka millä mitalla, enkä aina tiedä edes mihin sitä kuluttaisin. Joten minun elämäni ainakin menisi huonommaksi, koska seksi kiinnostaa, ja pidän vaimostani.

Vierailija
20/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei nytkään ole parisuhteen tarvetta eikä sukupuoleen liittyviä sosiaalisia paineita. Seksiä ostan kun haluan tyhjentää kassit ja ru*kkaus tympii, nyt lähempänä viittäkymppiä enää aika harvoin. Eli rahaa säästyisi ehkä pari-kolme sataa kuussa. Minun tuloillani ei tuntuisi missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi