Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämäsi muuttuisi jos sinulta puuttuisi parisuhteen ja seksin tarve eikä olisi sukupuoleen liittyviä sosiaalisia paineita?

Vierailija
09.11.2021 |

Kuinka paljon aikaa ja energiaa vapautuisi ja mihin käyttäisit sen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään koska noita tarpeita ei nytkään ole ja elän täysin ilman sukupuoleeni liittyviä paineita. Mitä ne muuten oikeastaan tarkalleen ottaen sitten olisi?

Elän yksin, pystyn vallan mainiosti elämään ilman seksiä. Täysin yliarvostettu asia. 

Parisuhdetta en halua, muuten en olisi sinkku.

Ja kyllä, koen eläväni paljon vapaampaa ja paineettomampaa elämää kuin he jotka stressaavat "kelpaavatko" ja kaikenlaisissa parisuhteen mukanaan tuomissa ongelmissa.

Minun ei tarvitse ottaa huomioon ketään, ei tehdä kompromisseja, ei kuunnella kitinöitä menemisistäni ja tulemisistani. Rahoistani saan päättää vain minä itse ja yksin.

Säälin naisia joiden elämä on yhtä typerää miesten miellyttämistä ja sen pohtimista onko tuo tai tämä kohta liian iso tai pieni tai muuten vääränlainen MIESTEN mielestä. Mitä MIEHET ajattelevat jos olen sellainen tai tällainen. Kauheaa orjuutta, en kestäisi hetkeäkään.

Sen takia kai sitten en olekaan niin suosittu kun olen oman tieni kulkija. Ja sehän ei minua heilauta mihinkään suuntaan. He jotka minut hyväksyvät pysyvät rinnallani, muut joutaakin menemään.

Vierailija
22/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella sellaista elämää. Olisinko sosiaalinen kuitenkin, haluaisin olla kavereiden kanssa? Mutta onko kavereidenkaan kanssa kiva olla ilman meikkiä ja mitättömän näköisenä? (Olen niitä, jotka näyttävät valjulta ilman ehostuksia).

Ehkä muuttaisin silloin syrjemmälle ja ottaisin eläimiä, jotka toisi minulle paljon seuraa. Ja kutsuisin välillä kavereira, joiden kanssa sitten luomuna hengaisi ulkona tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole minkäänlaisia sosiaalisia paineita. Minulla on parisuhteesta kivat kulissit, että en vaikuta yksinäiseltä ha epätoivoiselta. En edes ole sellainen. Seksuaalisesta vetovoimasta en halua luopua. Käyn ja kulun sillä tiedolla, että maailma on täynnä ihania miehiä, joista saa virtaa. Ilman sitä elämässä ei olisi mitään mieltä. En todellakaan keksi, mitä ylipäänsä haluaisin tehdä, missä ei ole seksuaalinen vetovoima moottorina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan