Mies ei suostu luopumaan mekanismituolista
Ongelmana on, että mies ei millään suostu luopumaan rumasta nojatuolista, joka näyttää suunnilleen tältä: https://www.sotka.fi/tuotteet/tuote/1577/40876/bowie-mekanismituoli-enj…
Olen sisustaja ja koti näyttää muuten suunnilleen tämän tyyliseltä:
https://www.instakodit.fi/rauhallinen-ja-kaunis-sisustus/
Miehen mielestä tilalle voidaan hankkia sisustukseen sopiva mekanismituoli/säädettävä nojatuoli. Mutta onko sellaista olemassakaan? Kaikki löytämäni ovat vain massiivisia ja rumia.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mites Stressless -tuoli?
Kiitos vinkistä! Hintava edulliseen sisustukseemme, mutta näyttää jo ihan siedettävältä.
Ap
No jos löytyisi joku nätimmän vaaleanharmaa versio ja siihen päälle joku laadukas torkkupeitto ja sisustustyyny viritelmä silloin kun siinä ei istuta. Kait miehelläkin joku mieleinen huonekalu pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään sisustaja, kotisi on samanlainen bulkkikoti kuin kaikilla instapissaliisoilla.
Jos olisin ukkosi, niin muuttaisin tuolini kanssa muualle.
Tämä. Kannattaa unohtaa se instapissis-sisustajan ura ja alkaa vaikka virkkaamaan sukkia niin ei miehellä sitten varpaat palele tuolissaan.
Mekanismituolin ainoa miinus on, että se on suuri ja vaatii myös ympäriltä paljon tilaa. Kuitenkin kodin pitäisi olla se mukava paikka jossa rentoutua. Pitäisin tuolin, jos se on aktiivisessa käytössä. Jos taas ei ole niin silloin sen voi heivata.
Anna nyt miehen pitää mukava tuolinsa. Et sä siellä yksin asu. On kai senkin nyt saatava jossain tahtonsa läpi. Ja tuon toisen kuvan muovinen kuppituoli on kyllä karmea istua....ja muutenkin kuvassa minusta ankea sisustus, ei väriä, ei mitään persoonallista. (Tulee mieleen, että tuollaisessa kodissa asuu ihminen, joka miettii joka askeleensakin etukäteen, ettei vaan varpaat ole liian paljon vasemmalle kun ne osuu maahan.) Kodin pitäisi olla mukava paikka ja kestää elämistä.
Meillä asia on ratkaistu ns. miesluolalla, eli takkahuone, jonka saanut sisustaa ihan ite. Siellä on nyt mm. 2 mekanismituolia, jättitelkka ja hirvenpäitä seinällä. Clint Eastwood-juliste. Ja kuntopyörä. Ja käyn itsekin siellä telkkaa katsomassa, vaikka se ei ole mun tyyliä, mutta se tuoli on mukava...
Tällä viisiin parisuhteessa pysyy tasapaino.
N52v
Vierailija kirjoitti:
Sinun antaisin miehen pitää tuolinsa ja siirtyisin sisustamaan ihan omaa kotia.
Totta. AP kuulostaa harvinaisen rasittavalta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Olet naimisissa Frasierin isän kanssa?
Tuli myös Frasier mieleen🤣
Vierailija kirjoitti:
Mites Stressless -tuoli?
Ilmeisesti miellyttää ap:n silmää paremmin, mutta siinä on sitten taas yksi lisäosa, mikä pyörii jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Stressless -tuoli?
Ilmeisesti miellyttää ap:n silmää paremmin, mutta siinä on sitten taas yksi lisäosa, mikä pyörii jaloissa.
Siis mikä lisäosa, rahiako tarkoitat? Juu se kuuluu kyseiseen tuoliin, henk koht ole kokenut sitä "lisäosaa" minään rasitteena, mutta ongelmat ne on itse kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin Joey & Chandleria 😀.
Noihan on just hienoja kotiteatteriin
Meilläkin on miehellä tuollainen ruma mekanismituoli. Mutta ei voi mitään, mies siitä niin kovasti tykkää ja onhan siinä hyvä istua. Saa olla mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mekanismituolin ainoa miinus on, että se on suuri ja vaatii myös ympäriltä paljon tilaa. Kuitenkin kodin pitäisi olla se mukava paikka jossa rentoutua. Pitäisin tuolin, jos se on aktiivisessa käytössä. Jos taas ei ole niin silloin sen voi heivata.
Siis häh, toisen tavarat saa heivata jos ei miellytä silmää?
Miksi ette osta tyylikästä mekanismituolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin Joey & Chandleria 😀.
Mä kans mietin, että onko aloittaja Monica 😂
Kyllä kunnon sisustaja osaa yhdistellä yhden tuolin sisustukseen. Tuohan olisi hauska katseenvangitsija olkkarissa, tasapainottava kohta keveässä sisustuksessa. Kohta nuo tulee muotiin ja tikkujalkahuonekalut kierrätykseen.
Voi itku sentään, miehen tuoli pilaa ap:n instakodin 😂 Oletko varma että mies sopii sisustukseen?
Vierailija kirjoitti:
Voi itku sentään, miehen tuoli pilaa ap:n instakodin 😂 Oletko varma että mies sopii sisustukseen?
Mies on se bohotehoste muuten tavallisessa sisustuksessa.
Meillä on sohva jonka toisessa päässä mekanismi ja toisessa avodivaani. Mies vaati mekanismituolia mutta tuo tuli kompromissina. Meillä se on musta nahkainen mutta sitä sai myös valkoisena. On iso mutta ilmava (sirot jalat). Selkänoja on matala mutta päälle saa nostettua esiin tuen löhöämistä varten. Meillä kun on todella iso olohuone niin tuo sopii hyvin, oli tosin aika hintava.
Eli katsopas myös sohvatarjonta.