Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

estynyt vaimo

Vierailija
24.01.2015 |

Miten saada estynyt vaimo kasvamaan sänkypuuhien saralla? Ollaan oltu yhdessä jo kohta 13 vuotta ja pari lastakin pyöräytetty, suhde ylipäätään melko vakaalla pohjalla.

Ongelma on sänkypuuhien puolella. Vaimo ottaa korkeintaan kaksi kertaa vuodessa suihin vaikk tietää että nauttin suunnatomasti. Pesen huolella vehkeet että siitä ei ole kiinni. Koskaan en saa laueta suuhun, puhumattakaan nielisi. Karvojaan ei koskaan ajele vaikka tietää minun mielipiteeni tästä. B-rappu on myöskin ehdoton ei vaikka olen erittäin hienovaraisesti vihjaillut.

Miten näistä estoista voisi päästä ylitse?

M35

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:11"]

Ittekään en kyllä koskaan anna laueta suuhun. Ihan ruokatuotteillakin saa oksennusrefleksin aikaa helposti. Takapuolikin on exit only. Onneks mieskään ei näitä halua. Ollaan kyllä puhuttu avoimesti. Vähän ohi aiheen, mutta suurin syy ämmien pihtaamiselle on hormonaalinen ehkäisy. On se sitten e-pilleri, minipilleri, ehkäisykapseli tai hormoonikierukka... Muijat vaan ei tajuu sitä ite. T: ex-hormoonihirviö

[/quote]

Juu, ei tajua. Muija otti hormonikierukan 1,5 vuotta siten. Sen jälkeen ollut seksiä neljä kertaa. Ennen oli noin kerran kuussa.  Kun otin varovasti puheeksi sen että olisiko kieurkka vähentänyt haluja, sain silmilleni valtavan raivokohtauksen jossa mut haukuttiin pervoksi vanhaksi äijäksi.

[/quote]

Juu täällä kans vaimolla kierukka ja kun otin puheeksi että onkohan sillä tekemistä tän vähäisen seksin kanssa niin melkosta huutoa tuli :D "LUULEKSÄ SAATANA ETTÄ MÄ HALUAN MENKAT TAKAISIN?!" Mutta toisaalta seksin vähyyteen tottuu aika helposti, kun sitä ei turhaan ressaa niin ei synny katkeruutta vaimoakaan kohtaan ja yhteiselo sujuu ongelmitta. Tänä vuonna kerran seksiä, viikko sitten.
[/quote]

Nainen ei halua menkkoja takaisin, koska ei muista haluamisen tunnetta. Ei haluja niin ei jää mistään paitsi. Paitsi menkoista. Mutta itse en hormoneihin koske vaikka kärsinkin runsaista vuodoista. Miehenkin opetin menkkaseksiin pari vuotta sitten, kun kävi liian pitkäksi ajaksi olla ilman. Ja orkku helpottaa kramppeja.

N31

Vierailija
42/43 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden jälkeen alkoi seksi halut lisääntyä. Mutta lopahti raskausaikana. Nyt on lapsia kolme ja kamalat pukamat synnytysten jälkeisinä palkintoina. En halua edes ajatella, että mie koskisi lähellekkään perse-aluetta. En itse tee enää aloitetta, mutta mieheni takia suotun kerran kuussa puuhastelemaan makkariin. Silti tunnen oloni kamalaksi ihan vain niiden saatanan pukamien takia. Voi kun ne saisi pois ja voitais palata normiin seksi-elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:11"]

Ittekään en kyllä koskaan anna laueta suuhun. Ihan ruokatuotteillakin saa oksennusrefleksin aikaa helposti. Takapuolikin on exit only. Onneks mieskään ei näitä halua. Ollaan kyllä puhuttu avoimesti. Vähän ohi aiheen, mutta suurin syy ämmien pihtaamiselle on hormonaalinen ehkäisy. On se sitten e-pilleri, minipilleri, ehkäisykapseli tai hormoonikierukka... Muijat vaan ei tajuu sitä ite. T: ex-hormoonihirviö

[/quote]

Juu, ei tajua. Muija otti hormonikierukan 1,5 vuotta siten. Sen jälkeen ollut seksiä neljä kertaa. Ennen oli noin kerran kuussa.  Kun otin varovasti puheeksi sen että olisiko kieurkka vähentänyt haluja, sain silmilleni valtavan raivokohtauksen jossa mut haukuttiin pervoksi vanhaksi äijäksi.

[/quote]

Juu täällä kans vaimolla kierukka ja kun otin puheeksi että onkohan sillä tekemistä tän vähäisen seksin kanssa niin melkosta huutoa tuli :D "LUULEKSÄ SAATANA ETTÄ MÄ HALUAN MENKAT TAKAISIN?!" Mutta toisaalta seksin vähyyteen tottuu aika helposti, kun sitä ei turhaan ressaa niin ei synny katkeruutta vaimoakaan kohtaan ja yhteiselo sujuu ongelmitta. Tänä vuonna kerran seksiä, viikko sitten.

[/quote]

Kuulostaa tutulta. Kyselin myös taannoin vaimolta, että mitenkähän tuo hormoonikierukka vaikuttaa, että mitenkähän olis siitä luopuminen. Vastaus oli samaa luokkaa, tosin höystettynä toteamuksella, että ei se haluihin mitenkään vaikuta, siitä erittyy sitä hormoonia niin vähän. Niin ja että ei halua ehkäisyyn käyttää sitten kondomiakaan, kun se ei tunnu kivalta.

Ehdotin sitten, että menisin itse vasektomiaan ja napsaistaisiin johdot poikki ja olisi ehkäisyt kerralla hoidettu. No, eihän sekään jostain syystä sitten vaimolle kelvannut. Syy tosin jäi vähän hämärän peittoon.