Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intrarosa emättimentulehduken estämiseen?!

Vierailija
09.11.2021 |

Minulla siis todettiin emätintulehdus joitain viikkoja sitte ja sain ensin 6pvä kuuri siihen, sitten tämä intrarosa emätinpuikko mitä pitäisi käyttää seuraavat 2kk??
Nyt kun olen lukenut niin en löydä mistään että sitä oltaisi käytetty tulehduksen estämiseen vaan se on tarkoitettu naisille joilla vaihdevuodet.

Pakkausselosteessa lukee että EI naisille jotka ovat hedelmällisiä eli voivat tulla raskaaksi.

Niin tuli pieni ahdistus päälle kun olen vasta 27v ja on lapsi ennestään ja toiveena lisää tulevaisuudessa.

Ajattelin lähinnä onko kellekään muulle kirjoitettu intrarosa tähän vaivaan yms. Gyne ei maininnut mitään asiasta joten en sillon miettinyt sitä sen enempää

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä olen päälle 45v ja ihmettelen myös! Toistuva bakteerivaginoosi, lääkäri joka määräsi Intrarosa, ei itse ole tutkinut minua. Kuukautiset heittelehtii miten sattuu, ja siitä päätelmä alkavista vaihdevuosista ilmeisesti.

Jouduin kohdun polyypin poistoon ja siinä yhteydessä toinen lääkäri tutki kaikki ( siis edeltävät tapahtumahistoriat jne) huolella ja tehtyään ultratutkimuksenkin, totesi ettei vaihevuosista näy merkkejä!! Munasarjat toimii ja kypsyviä rakkuloitakin näkyi.

Hänkin kuitenkin totesi, että voin kokeilla Intrarosaa, jos auttaisi vahvistamaan limakalvoja.

Mietityttää kyllä kovasti 😟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän