Lokakuun vauvasta haaveilevat
Päätin aloittaa uuden keskustelun kun niin siinä kävi että kp vaihtui eilen kp1.
Nyt haaveillaan siis lokakuisesta vauvasta.
Prinressa kp1/29-31 yk4
Kommentit (79)
Heippa!
Mikäs on tilanne? Onko vielä kukaan testaillut?
Täällä on kp 27/28, eli vikat jännäilypäivät meneillään. Raskausoireitahan on vaikka muille jakaa (pms-oireitahan ne ei tietenkään voi olla... ;D): tissit kipeet, vihloo alavatsaa, finnejä, runsasta valkovuotoa ...
Ems kp 27/28 yk 10
jep, testattu on, turhan aikaisin vain...liian innokkaana...
eli mulla 8.2 alkaisi toinen jierto, joten viiikko sitten ehdin testaamaan , selvä negahan se...
perjantaina koitan uudelleen,,,
Tervetuloa kaikille uusille ja vanhoille.
Maikuliille osanottoni.
Omassa navassa ei kummempaa. Ovista odotellessa.
Prinressa kp11
Siirrynpäs minäkin vielä tänne. Elo- ja syyskuisissakin oltu, niin kyllä nyt tännekkin. :) Aikasempina kuukausina tikuteltu selvät ovis plussat, mutta tässä kierrossa en kuitenkaan enään sitä harrastanut. Nyt kp 16/~30 Ja ovulaatio kalenterin mukaan olis sitten niinkun huomenna. :) Parin viikon jännäilyt alkakoon :D
Tsemppiä vaan kaikille !
Täällä aloiteltiin kanssa tikuttaan ovista. Tänään ekalla testailulla oli jo aika saman vahvuiset viivat, joten eiköhän se ovis ala olla lähellä. Ny vaan toivotaan, että tärppää :)
Mä hiivin taustalta mukaan... nyt 27/24.. Eilen päivällä testäsin negan. Mut oireita on.. Kuvottaa, nälkä, tissit ihan hirmu kipeet, itkuttaa vähän väliä ihan naurettavat asiat jne. Lisäksi huomasin oviksen tosi selvästi ja tasan viikko sen jälkeen oli selkeä kiinnittymisvuoto. Nyt jännittää ihan tosissaan että olisko meille oikeesti suotu se eka yhteinen....
Toisaalta ihmetyttää että miks nega edelleen, mut toisaalta jos mun kierto olis normi 28 nii en ees olis vielä myöhässä... Ajattelin perjantaina testailla jos ei mitään kuulu ennen sitä.
Kirjoittelen ensimmäistä kertaa tänne palstalle. Oma tilanteeni on se, että söin vuosia e-pillereitä, jotka lopetin tammikuun alussa. Nyt menossa kp 25. Kropassa ollut outoja tuntemuksia, viime viikolla oli vielä aristusta, kihelmöintiä rinnoissa ja alavatsa oli kipeä. Tuli aika-ajoin vihlaisuja alvatsaan ja tuntui siis varmaan viikon verran, että menkat alkaa. E-pillereitä syödessä ei siis mitään oireita ollut ennen menkkoja ja kierto säännöllinen 28 pv. Tämä alavatsan arkuus/kipu/ajoittaiset vihlaisut kesti noin viikon ja sit lakkasi. Tänään alkoi taas outo tuntemus arkuus/kihelmöinti rinnoissa. Onkohan tämä kaikki vain oireita siitä, että e-pillereitä en enää syö, kroppa totuttautuu uuteen tilanteeseen? Ajattelin tehdä ensi viikon lopussa raskaustestin mikäli menkat ei sitä ennen ala.
Zaron: sullahan on jännät paikat! Onko sulla yleensä ollut kierto 24 pv, onko joskus ollut kuitenkin se 28? Oliko ovis kuitenkin n. kp 14?
Hilkka: tervetuloa! :) Voihan siinä mennä jonkun aikaa että kierto palautuu normaaliksi, mut toisaalta voihan sitä tulla myös heti raskaaksikin, jännät paikat sullakin siis! :) Mulla kävi aikoinaan niin, että jäi yhdet menkat väliin, kun lopetin pillerit.
Täällä kp 29/28, tänään pitäis menkat siis alkaa, tai viimeistään loppuviikosta, jos ovis olikin myöhemminkin ku luulin. Tänä aamuna on viluttanut, tissit on kipeet, maha on vähän sekaisin, naama kukkii, alavatsaa vihloo, mutta ei kuitenkaan sellasta menkkamaista kipua.. Eli toisin sanoen voi olla kumpaa tahansa, raskaus- tai pms-oireita... :D Esikoinen tärppäsi yk 10, jospa se olisi se maaginen luku nytkin! En kyllä toisaalta jaksais enää yhtään pettymystä, joten en kyllä jaksa kauheasti uskoa että olisi nytkään tärpännyt, mitä enemmän toiveita on sitä korkeammalta tippuu kun ne menkat alkaakin.
Ems kp 29/28 yk 10
Nyt näyttää siltä, että menkat alkoi kp 26. Vähäistä vuotoa tuli tänään paperiin pyyhkiessä. En ole pettynyt, sillä vasta niin alussa tässä yrityksessä ollaan ja tosiaan nyt vasta ensimmäiset ns. "luomumenkat" :) Onneksi kierto ei ainakaan nyt näyttäisi kovin sekaisin olevan, näin monta vuotta e-pillereitä syöneenä. Mutta tulevaisuus näyttää, että miten tämä tästä vielä kehittyy. Harkitsen ovistestien hankkimista, sillä mulla ei harmainta aavistustakaan milloin oma ovis sitten olisi.
Täällä on hirveä väsymys menossa. Mä vaan nukkuisin ja nukkuisin.. En tiedä, johtuuko oviksesta vai mistä? :O Nyt menossa kp 11 ja siitä kierrosta nyt ei oo tietoa, että mikä se sitten loppupeleissä on.. Ovistikun viivakin oli hiukkasen vahvempi tänään, kun eilen :)
Tervetuloa uusille :)
Nyt ovis oli kp 15. Kierto on yleensä ollu tuo 24-25.. eli oon epäilly et luteaali jää liian h
lyhyeks. Nyt kumminki tasan viikko oviksesta oli selkee kiinnittymisvuoto. Kuitenkin eilen illalla ja tänään aamulla pyyhkiessä jäi paperiin kirkasta verta. Siteeseen asti ei ole tullut kuitenkaan. Ja nyt näyttää loppuneen... ihan ymmällään siis ollaan...
oireista jäi puuttumaan vielä lämmöt koholla ja lisääntynyt valkovuoto.. olin jo illalla luopua toivosta lopullisesti mut nyt taas hämää kun vuoto ei lisäännykkään menkoiksi asti vaan näyttää loppuvan.
Zaron, onpa outoa tollanen tuhruvuoto.. olikohan se nyt just siinä keltarauhasessa jotain häikkää jos alkaa vuotelemaan ennen aikojaan...?
Mulla alkoi sitten vuoto eilen, niinkuin arvelinkin että alkaisi, tänään varmaan alkaa kunnolla. Harmitti eilen tosi paljon ja ekaa kertaa tänä yritysaikana tuli itkukin, mutta ei auta muuta kuin suunnata ajatukset uutta kiertoa kohti!
Ems kp 1 yk 11
Ensimmäinen yritys ri tärpännyt, joton toinen kierros lähtee :/
Kp1 Ja yk 2
:'( harmittaa niin vietävästi..
Tsempit EMS ja PIKI PIKI79 ja toivotaan, että seuraavassa kierrossa onnistaa :)
Ovulaatiota metsästetään edelleen. Tikutettu on ja viivat vahvistuu, mutta oon yrittänyt myös ovulaatio tuntemuksia metsästää. Ainoa, mitä yhdistäisin ovulaatioon on toi nippailu munasarjojen seudulla ja väsymys.. Minkälaisia ovulaatio oireita teillä muilla on?
WOOWIE: Mulla on joka toinen kuukaus vaan oireita, kipua vasemmalla puolella, limaista vuotoa, finnejä. Joka toinen kk sitten taas ei mitään. Nyt on maanantaina ehkä ovis ja alkoi nyt jo koskea vasemmalle puolellle alavatsaan.
Mitä tarkoitatte ns repäisykivulla??? Mä aivastin eilen ja tuntui kun olis jotenkin lihakset jumissa alavatsassa ja se aivastaminen sattu. Ja jos nousee nopeeta ylös niin tuntuu et joku on jumissa ja "repeytyy" venyessään.
Sit outoa oli se, että menin yhen oviksen jälkee gynelle ja silloin juuri vasemmalla puolella kunnon kivut. Ultrassa näkyi kuitenkin keltarauhasta oikealla puolella.
Mä oon huomannu että monet täällä stressaa ihan hirveästi että tuleeko koskaan raskaaksi. Itse pelkään ihan samaa. Mulla on ollut huolta sairaasta koirasta ja iskästä, jotka molemmat kuoli nyt puolen vuoden sisään. Pelkään että lapsettomuus olisi uusi murhe sitten, kun surun jälkeen ei tarvitse kuitenkaan enää pelätä sitä menettämistä, koska molemmat on jo menetetty.
Sitten kun olen nyt niin surullinen ja elimistökin varmaan siitä surun aiheuttamasta stressistä kovilla (olen siis viikon vaan ollut saikulla ja itkenyt), en laita mitään toivoa tähän kiertoon. Ainoa positiivinen asia mitä tällä viikolla olen keksinyt on se, että jouluna saadut kilot lähti itsekseen =)
WOOWIE: En oo bongannut mitään ovis oireita ikinä. Joskus on ollut oviksen aikaan kerran sellanen sekunnin ajan ilkee vihlasu, kuin ois viiltäny, mutta tuskin sekään mitään ovulaatioon liittyvää on, koska kerran koin samanlaisen vihlasun eikä se sijoittunut ovulaatio ajankohdalle. Että mitähän se on :D Tikuttanu oon yllä aina selvät ovikset, ilman oireita. :)
Olen ehkä biologian tunneilla hiukan nukkunu, mutta en käsitä "nippailua munasarjojen kohdalla" Hmm.. Missä ne munasarjat niinkun olis? Miten te tunnette ne munasarjat? :D
Tietää seuraavan kerran seurata x)
[quote author="nasu1989" time="05.02.2015 klo 15:03"]WOOWIE: En oo bongannut mitään ovis oireita ikinä. Joskus on ollut oviksen aikaan kerran sellanen sekunnin ajan ilkee vihlasu, kuin ois viiltäny, mutta tuskin sekään mitään ovulaatioon liittyvää on, koska kerran koin samanlaisen vihlasun eikä se sijoittunut ovulaatio ajankohdalle. Että mitähän se on :D Tikuttanu oon yllä aina selvät ovikset, ilman oireita. :)
Olen ehkä biologian tunneilla hiukan nukkunu, mutta en käsitä "nippailua munasarjojen kohdalla" Hmm.. Missä ne munasarjat niinkun olis? Miten te tunnette ne munasarjat? :D
Tietää seuraavan kerran seurata x)
[/quote]ei mullakaan koskaan mitään ovis oireita ole ollut, nyt ekan kierron aikana kuvittelin kaikki mahdolliset raskaus oireet itselleni, tuntuupa hölmöltä kun sen tajusin niin oireetkin lopahti, ja tuli ne menkat :/
PIKI PIKI79: Minä myös kuvittelin ekan kierron aikana kaikki. Kun tein negatiivisen raskaustestin kaikki oireet mahdollisesta raskaudesta katosi kuin tuhka tuuleen :D Nyt oon koittanu nämä muut kierrot koittaa ottaa vähän rennommin, mut ei se helppoa oo :D
Moikka! Ilmoittaudun nopsaan mukaan piinailemaan! Virallinen testipäivä on on 18.2. Mut varmana testaan ennen.
Munasarjat on tuossa kohdun vieressä, ehkä vähän yläpuolella mut molemmin puolin. Kohtu on sitten taas siinä varmaan suunnilleen niillämain ihon alla mistä häpykarvoitus alkaa. Eli siitä lonkkaluiden välistä kuulostelisin tuntoja ensialkuun :)
Nele82 kp 19 PP 1 (ivf)
Uteliaana täällä kyselen,et ollaanko jo jo saatu joukkoomme lykästäneitä? :)
Itellä ne vihlovat ja repivät kivut ovat loppuneet, eikä nyt oikeastaan olo poikkea yhtään " normaalista".Inhottavan epävarma olo, mut toisaalta oli vasta eka kierto molemmilla lääkkeillä, et en edes ole ollut liian toiveikas...Mut kyllähän se vauva pyörii mielessä ja kun joka puolelta kuulee jatkuvasti vauva-uutisia.
Maamu25 kp19/? yk1 (clomit+terot)