Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kaikki valittaa laihduttamisen vaikeudesta mutta mistä saa apua kun ei pysty lihomaan?

Vierailija
09.11.2021 |

Öljyä lisään joka ruokaan niin paljon kuin pystyy. BMI pysyy alle 17:n.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa esimerkkinä syömiset päivän aikana, niin voidaan auttaa.

Vierailija
22/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötte liian pieniä annoksia. Mättäkää lautanen täyteen ruokaa, santsatkaa ja napostelkaa välipaloja. Illalla olisi hyvä syödä vielä oikein tuhti iltapala, joka laittaa kropan ähkyyn koko yöksi. Nukkukaa muutama kuukausi huonosti niin johan alkaa paino hivuttumaan ylöspäin.

Ja tosiaan vastaus on ravintoterapeutti jos hoikkuus liikaa häiritsee. Mutta haittaako se oikeasti mitään? Tietysti kaikki läskit jaksaa muistuttaa miten ohut naru olet jne sontaa, mutta ei kannata niistä välittää. Hoikkuus on terveellistä jos se ei johdu mistään sairaudesta.

Ei ei ei.

Mä olen viimeset 6v nukkunut parin tunnin pätkissä.

Syön paljon ja epäterveellisesti.

En vain liho.

Haluaisin joskus näyttää naiselta koska olen niin kyllästynyt kuuntelemaan sitä että olen liian laiha, ruipelo, muodoton jne.

Ei niistä kommenteista tarvitse välittää. Tai korkeintaan ota kohteliaisuutena ne. Oikeasti, 65% Suomen kansasta olisi mieluummin sinun kaltainen.

Silti haluaisin näyttää naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön 4 x päivässä ja jokaisen happohyökkäyksen päätteeksi vedän joko suklaapatukan, irtareita tai puolikkaan suklaalevyn. Voin luvata että lihot tällä metodilla!

Vierailija
24/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo käynyt ravitsemusterapeutilla ja hän ohjeisti lisäämää öljyä kaikkiin mahdollisiin ruokiin. Se ei vaan auta. Ehkä rasva ei sitten imeydy.

Ap

Vierailija
25/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollos huoleti, ikä hoitaa homman.

Miten vanhana se alkaa? Täytän kohta 40 ja olen saman kokoinen kuin parikymppisenä eli painan korkeintaan 60 kg ja rasvaa ei ole paljoa. Lienen harvinaisuus tämän ikäiseksi mieheksi.

Vierailija
26/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo käynyt ravitsemusterapeutilla ja hän ohjeisti lisäämää öljyä kaikkiin mahdollisiin ruokiin. Se ei vaan auta. Ehkä rasva ei sitten imeydy.

Ap

Jos näin on, sen pitäisi tulla rasvaripulina peräpäästä ulos aina kun syöt jotain rasvaista.

Mielenkiintoista kyllä tuo mitä kuvaat, koska tutkimuksissa ei ole koskaan löydetty tällaisia mysteeri-ihmisiä jotka voi vetää kaloreita hurjasti painon nousematta. Osalla voi toki olla normaalia isompi peruskulutus, mutta siiinäkin erot on 500 kcal / päivä luokkaa eli joku toinen samanpituinen ja -painoinen ja samoin liikkuva voisi kuluttaaa esim. 1800 kcal / pv ja toinen 2300 kcal / pv. Eli ei sekään estä itsensä lihottamista jos vaan syö kunnolla niitä kaloreita.

Oletko koskaan koittanut esim. Fatsecretiin kirjata kaikkea mitä syöt, ja laskea sillä kaloreita?

Vierailija
27/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei liika rasva imeydykään. Rasvan joukkoon runsaasti hiilareita, niin että päivittäinen kalorimäärä on tarpeeksi reilusti ylijäämäinen, niin taatusti alkaa läskiä kertyä. Syö nyt aluksi vaikka 5000 kcal päivässä, niin veikkaanpa, että menee yli kulutuksesi.

Vierailija
28/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötte liian pieniä annoksia. Mättäkää lautanen täyteen ruokaa, santsatkaa ja napostelkaa välipaloja. Illalla olisi hyvä syödä vielä oikein tuhti iltapala, joka laittaa kropan ähkyyn koko yöksi. Nukkukaa muutama kuukausi huonosti niin johan alkaa paino hivuttumaan ylöspäin.

Ja tosiaan vastaus on ravintoterapeutti jos hoikkuus liikaa häiritsee. Mutta haittaako se oikeasti mitään? Tietysti kaikki läskit jaksaa muistuttaa miten ohut naru olet jne sontaa, mutta ei kannata niistä välittää. Hoikkuus on terveellistä jos se ei johdu mistään sairaudesta.

Ei ei ei.

Mä olen viimeset 6v nukkunut parin tunnin pätkissä.

Syön paljon ja epäterveellisesti.

En vain liho.

Haluaisin joskus näyttää naiselta koska olen niin kyllästynyt kuuntelemaan sitä että olen liian laiha, ruipelo, muodoton jne.

Ei niistä kommenteista tarvitse välittää. Tai korkeintaan ota kohteliaisuutena ne. Oikeasti, 65% Suomen kansasta olisi mieluummin sinun kaltainen.

Silti haluaisin näyttää naiselta.

Meitä on erilaisia vartalotyyppejä moneen lähtöön. Minua suututtaa, kun naisellisuus vedetään niihin mukaan. Onko naisellisuus kurveja oikeassa paikassa vai kattava kerros toppausta koko keholla? Riippuu kehotyypistä, mikä kullakin näyttää hyvältä.

Omenavartaloisena näytän nuorelta naiselta siellä bmi 17 kieppeillä, 89-62-86, mutta bmi 20 mitat olivat melko rouvamaiset 89-80-86. Naisellista silti.

Vierailija
29/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko käyttämäsi rasva mct-öljyä? Jos sinulla on rasvojen imeytymishäiriö, se kyllä menee suoraan käyttöön toisin kuin muut rasvat. Sain tämän avulla hilattua painoa pari kiloa ylöspäin.

Jos kertoisit päivän syömisistäsi, osaisin ehkä antaa vinkkiä. Nyt on tuon rasva-asian lisäksi vain yksi: syö enemmän ja energiatiheämpää ruokaa.

Vierailija
30/30 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmoja konsteja: tissuttele kaljaa mahdollisimman paljon, vaikka edes ykköskaljaa jos huomenna töitä, niin energiaa tulee hyvin. Pitsaa ja hampurilaisia säännöllisesti ja kovia rasvoja muutoinkin, vaikka HK:n sinistä isoina siivuina leivän päälle. Pyri käymään paljon seisovissa pöydissä, santsaa niin monta kertaa kuin vain pystyt halkeamatta. Kasvata annoskokoa mahdollisimman paljon, salaatit ja muut terveelliset ruoat minimiin. Napostele usein jotakin energiapitoista, vaikka suklaata. Kyytipojaksi limuja ja mehuja, mahdollisimman sokeroituja. Jos liikut, niin pyri vähentämään minimiin. Mahdollisimman usein autolla, bussilla tms. Vältä portaita ja aina hissillä tai liukuportailla. Hanki jostakin itsellesi stressiä ja murehdittavaa ja nuku liian vähän tai ainakin katkonaisesti. Epäsäännöllinen vuorotyö hyvä valinta.

Noilla opeilla pitäisi saada melko näyttäviä tuloksia. Muutaman vuoden kuurilla helppo saada painoindeksi sairaalloisen puolelle.

Mulla jos totta puhutaan, niin en suosittele edellistä. Laihana elämä on todennäköisesti paljon miellyttävämpää kuin läskinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi