Kaveri ei soita takaisin - miten toimit?
Minulla on yksi kaveri, joka ei välttämättä aina vastaa viesteihin tai soita takaisin.
Esim. Viime ke yritin soittaa hänelle - ei vastannut, eikä soittanut takaisin. Perjantaina laitoin viestin että voidaanko soittaa - ei soittanut eikä vastannut viestin. Hän valittelee usein olevansa huonomuistinen .
Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä? Antaa olla vai vielä kerran muistuttaa / ottaa yhteyttä?
Kommentit (48)
Joillekin on vaikeaa tarttua luuriin ja soittaa toiselle, vaikkakin he ilahtuisivat kovasti siitä että puhuvat puhelimessa. Sosiaaliset taitomme ovat niin erilaisia kaikilla.
Tämä asia selviäisi kysymällä.
Jos ei halua vastata jonkun puheluihin, pitäisi olla munaa sanoa tämä suoraan eikä olla ladella tekosyitä.
En väkisin soittelisi. Ehkä on syy miksi ei vastaa. Siis jos oletetaan että on ihan hyvävointinen. Kai se joskus ilmestyisi. Mutta jaksatko tuota itse jos toinen ei vastaile tai ehdi.
Tuli semmoinen ajatus, etten minäkään vastaisi ap:n viesteihin ja puheluihin. Jotenkin raskaan oloinen ihminen.
Poistelin juuri puhelimestani estettyjä numeroita. Saapi nähä, onko joku niistä ap, eli tuleeko kohta puhelu tai viesti "kauan sitten kadotetulta ystävältä".
Tee huoli-ilmoitus kaverista kun ei sillä tunnu muisti pelaavan.
Mä ilmoitin kaverille hyvissä ajoin juhlista. Laitoin viestiä pari kertaa perään ja pyysin vastausta onko tulossa. Ei kuulunut mitään eikä ole tähän päiväänkään mennessä mitään kuulunut..
Kuulostaa ikävältä kyllä tuo Ap:n kaverin käytös.