Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei soita takaisin - miten toimit?

Vierailija
09.11.2021 |

Minulla on yksi kaveri, joka ei välttämättä aina vastaa viesteihin tai soita takaisin.
Esim. Viime ke yritin soittaa hänelle - ei vastannut, eikä soittanut takaisin. Perjantaina laitoin viestin että voidaanko soittaa - ei soittanut eikä vastannut viestin. Hän valittelee usein olevansa huonomuistinen .

Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä? Antaa olla vai vielä kerran muistuttaa / ottaa yhteyttä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua pitää yhteyttä. Jos on ihan terve ihminen, niin kääntäisin vaan selän ja unohtaisin koko tyypin. Jos joskus ottaisi yhteyttä, vastaisin - jos muistaisin.

Vierailija
2/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toiselle tilaa, hän ottaa yhteyttä kun haluaa. En mä ainakaan jaksa jaaritella puhelimessa jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden päästä lakkasin odottamasta sitä luvattua soittoa ja poistin numeron puhelimesta. Tästä jo kohta 20 vuotta.

Vierailija
4/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei olisi asiaa, josta olisi välttämätöntä puhua, niin antaisin olla. Jos olisi pakko saada hänet kiinni, soittaisin uudelleen. 

Vierailija
5/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yleinen sääntöhän on, että se soittaa jolla on asiaa. Aina voi tekstata sen asiansa, jos toinen ei vastaa.

Vierailija
6/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tällaisia pelejä! 

Soita uudestaan tai anna olla. 

Vierailija
7/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että "pitäköön tunkkinsa."

Mitä sellaisen perään enää huhuilemaan.

Vierailija
8/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisiä jotka soittavat jaaritellakseen tunnin tai puolitoista.

Vanhempia naisia siis.

Tylsää! Joskus jätän vastaamatta,

Vierailija
9/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan yleensä samana päivänä uudelleen.

Vierailija
10/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu asiasta. Jos ei ole mitään tärkeää en palaa asiaan uudelleen. Jos on tärkeää soitan vielä samana päivänä uudelleen.

Vierailija
11/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaa, soitan uudestaan. Jos ei mitään tärkeää, annan olla ja soittelen sitten kun on taas tarvetta.

Vierailija
12/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt johtopäätökset jos kaveri "unohtaa" vastailla viesteihin. Ei pidä minua kovin tärkeänä, joten minäkin alennan vähän hänen tärkeyttään elämässäni. Käytännössä kaveruus kuihtuu siihen koska kaikenlainen pelailu on tympeää ja harvoin nämä yhtäkkiä havahtuvat että hei miksi kaverini on yhtäkkiä yhtä etäinen kun minä, sitä he nimenomaan ovat halunneetkin, etäisyyttä.

Vierailija
13/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempia naisia siis.

Tuohan on juuri hauskaa, jos soittelee harvoin. Ehdottomasti tunnin puhelu silloin!

Vierailija
14/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta miten rasittavalta kuulostat. Älä roiku!

Vierailija
15/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi soittaa viimeistään seuraavana päivänä, tulee laittaa tekstiviesti, että soitan sinulle sunnuntaina klo 13 tms.

Vierailija
16/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempia naisia siis.

Tuohan on juuri hauskaa, jos soittelee harvoin. Ehdottomasti tunnin puhelu silloin!

Mutta onko siis jotain asiaa,  vai ihan vaan sellaista jaarittelua? Kun se sellanen elämän pyörittely tuolleen ilman mitään erityistä ei oikein nappaa, kaikille kuuluu about samaa kuitenkin ja jos ei ole mitään erityistä niin ei kauheasti tarvi soitella. 

Vierailija
17/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suosiolla tuo soittelu. Jos olisi halunnut soitella silloin pe:na ni olisi jotain vastannut. Selvästikään tuo ajankohta ei käynyt. En mäkään jaksa kaikkien kanssa puhua. Itseäni vaan ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee että toisella on joku velvollisuus puhua vaikka tunteja puhelimessa toisen haluamana ajankohtana, vaan koska toinen niin haluaa.

Vierailija
18/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita saada "kaveri" langan päähän. Ja kysy asiaa suoraan, haluaako olla laveri kun ei vastaa puheluihin  ja viesteihin. Jos homma jatkuu niin tee johtopäätökset, jotka se selvästi haluaa sinun tekevän. Vaikuttaa kiusanteolta.

Vierailija
19/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 vuoden päästä lakkasin odottamasta sitä luvattua soittoa ja poistin numeron puhelimesta. Tästä jo kohta 20 vuotta.

Sama.

Vierailija
20/48 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ihminen vain unohtaa soittaa takaisin, mutta jos 2pv odotit ja muistutit niin aika epäkohteliasta on jättää häneltä vastaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan