Hs: etätyö sopii itsekkäille
Kommentit (75)
Jep. Etätyöntekijät! Olette itsekkäitä kun ette mene työpaikalla! Tietysti tämänkin manipuloivan haastattelun tarkoitus on ruikuttaa koronasta, myydä rivien välistä ajatusta piikeistä ja passeista, mutta teeskennellään ettei ymmärretty yskää.
Aa, nyt halutaan tällä tavalla vaikeuttaa rokottamattomia. Jokuhan voisi vaikka tehdä etätöitä.
Ja laiskoille. 3/5 työpäivää tein kotona kaikkea muuta kuin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Aa, nyt halutaan tällä tavalla vaikeuttaa rokottamattomia. Jokuhan voisi vaikka tehdä etätöitä.
Tai saattaisi kirjoitella vaikka vääriä ajatuksia nettiin rokotteesta. Rokotteesta saa kirjoittaa vain HS ja senkaltaiset.
Minä teen etätyötä ihan itsekkäästä syystä. En viitsi tuhlata kahta tuntia päivässä työmatkoihin.
Säästän työmatkat ja silti kykenen auttamaan tarvittaessa työkavereita. Soitamme tai viestimme toisillemme, jos ja kun tulee avun tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Etätyöntekijät! Olette itsekkäitä kun ette mene työpaikalla! Tietysti tämänkin manipuloivan haastattelun tarkoitus on ruikuttaa koronasta, myydä rivien välistä ajatusta piikeistä ja passeista, mutta teeskennellään ettei ymmärretty yskää.
Kiitos tiivistelmästä! Hesarin jutut myyvät aina urheilutuloksia lukuunottamatta rivien välissä jotain. Yleensä koko juttu on rakennettu vain silmänlumeeksi, jotta saadaan manipulaatio perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiivistelmästä! Hesarin jutut myyvät aina urheilutuloksia lukuunottamatta rivien välissä jotain. Yleensä koko juttu on rakennettu vain silmänlumeeksi, jotta saadaan manipulaatio perille.
Näin on. Moni juttu tehty vaikuttamistarkoituksessa ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen etätyötä ihan itsekkäästä syystä. En viitsi tuhlata kahta tuntia päivässä työmatkoihin.
Se on myös ekoteko.
Toinen ääripää ovat sosiaalisesti superaktiiviset, joiden työnteosta ei meinaa tulla yhtään mitään, kun on hauskempaa jutella työkavereiden kanssa.
On käytännön kokemusta näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö lehtien tarkoitus olekaan enää tuoda erilaisia näkemyksiä tietoisuuteemme.
Jo jutun ekassa lauseessa kerrottiin että kyseessä oli iksittäinen henkilö "uskoo ohjelmistotalo Vincitin perustaja Mikko Kuitunen".
Ei tässä sen enemmästä manipuloinnista ole kyse. Voisitte tekin molemmat sisäistää lukemanne.
Haista iso V hesari, taas kerran. Suomalaiset eivät ole kollektiivisia sosiaalisia höpöttäjiä ja etätyön edut mm. jaksamisen - ja oikeastaan kaiken mahdollisen suhteen - ovat ylivertaiset.
Ei, vaan minä olen niin äärimmilleen asti joustava, että kärsin avokonttorissa mieluummin toisen häiriöstä kuin sanoisin, että nyt turpa kiinni, mä yritän tehdä töitä.
Kotona saa tehdä töitä rauhassa ja minulla on melkein aina aikaa auttaa, jos jollain on joku ongelma ja se ratkeaa pienellä chattineuvonnalla. Minulle voi myös soittaa, pyrin järjestämään kokousputkeen 5 min tauon sitä varten.
Medialukutaito on hyvä asia, valitettavasti se puuttuu vain useimmilta.
Olen etänä paremmin tavoitettavissa kuin toimistolla, jossa laitoin usein älä häiritse-tilan päälle ja etsin rauhallisen piilopaikan poissa avotoimiston hälystä.
En pääse lukemaan juttua koska se on vain tilaajille, mutta kuvan perusteella Vincitin toimisto on todella ahdistava, pöydät rivissä, joku puska vain selän takana ja punaiset seinät (varmaan valittu väri koska kuvitellaan sen luovan ''dynaamisen'' työympäristön).
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aikaansaamaton työntekijä saa ihan potkut.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain ja ainoastaan sinusta. Itse teen enemmän ja tehokkaammin töitä kotona kuin toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aikaansaamaton työntekijä saa ihan potkut.
Vain yksityisellä sektorilla.
Etätyö sopii ihmisiin väsyneille.