Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei olekaan niin hyvä kuin luulin

Vierailija
23.01.2015 |

Olen aina ajatellut, että minulla on ollut hyvä tuuri ja olen saanut todellisen kultakimpaleen puolisokseni ja lasteni isäksi. Lähiaikoina kaverini/työkaverini/sukulaiseni ovat kertoneet miehistään asioita ja olen tajunnut, että mieheni ei yllä heidän miestensä tasolle oikein missään. Olen nähtävästi ollut tyytyväinen todella vähäiseen. Tai no, hyvät geenit olen lapsille saanut miehen avulla (äly + komeus).

Miten tästä pitäsi jatkaa? Olla edelleen tyytyväinen? Yrittää muuttaa mistä? Mitä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yllä heidän tasolleeN? Minä luulin löytäneeni kultakimpaleen, mutta sitten mies jäi kiinni valheiden ryppäästä ja se vaan jatkuu. Omaa miestä ei kannata vertailla muihin, ihmiset puhuu usein vain positiivisistä asioista ja jättää kertomatta kaiken vittumaisen ja iljettävän..

Vierailija
2/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:47"]

Missä yllä heidän tasolleeN? [/quote] Mieheni ei tee ruokaa (paitsi jos on pakko), ei osta minulle kukkia (paitsi hääpäivänä jne.), ei osta minulle koruja tai seksikkäitä alusvaatteita. Ei lähetä hempeitä viestejä kesken työpäivän tai yllätä illallisella. Ei vie lapsia harrastuksiin (paitsi jos pyydän) tai käy kaupassa (paitsi jos pyydän).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:47"]

Missä yllä heidän tasolleeN? [/quote] Mieheni ei tee ruokaa (paitsi jos on pakko), ei osta minulle kukkia (paitsi hääpäivänä jne.), ei osta minulle koruja tai seksikkäitä alusvaatteita. Ei lähetä hempeitä viestejä kesken työpäivän tai yllätä illallisella. Ei vie lapsia harrastuksiin (paitsi jos pyydän) tai käy kaupassa (paitsi jos pyydän).

ap

no ihan normi mieheltä kuulostaa. En minäkään aina jaksa olla reipas, ja ehtiväinen. Välillä jätän siivoamatta vaikka pitäisi siivota, ulkoilematta vaikka pitäisi lasten kansssa ulkoilla. Ihan sama koskee miehiäkin. Pääasia on, että ne yhteiset kodin ja lastenhoito menee suht tasasesti noin yleisesti, jos molemmat työelämässä. Tai sitten sovittu, että nainen hoitaa työt x ja mies työt y. Tärkeintä on se, että rakastaako toista, viihtyykö toisen seurassa, onko arki suht mukavaa, onko suhde tyydyttävä, ja mitä minä itse annan itsenstäni, ei aina se mitä itse saan... Täydellisiä parisuhteita ei ole, ei ole täydellisiä miehiäkään.

[/quote]

Vierailija
4/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskään ei osta kukkia tai koruja, ruokaa tekee jos pyydän aina ei silloinkaan, siivoaa jos pakotan ja lasten kanssa ei mielellään touhua... mutta mutta mies silittelee minua joka ilta, on lämmin isä ja painii joskus niiden kanssa, vie aina koirat. Kyllä niitä kadehdittavia puolia löytyy kun ei kerro koko totuutta..

Vierailija
6/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:16"]

Kyllä niitä kadehdittavia puolia löytyy kun ei kerro koko totuutta..

[/quote]Täytyy ajatella noin.

Minun mieheni on siisti ja todella hyvä siivoamaan. Pesee saunan, ikkunat, vessat, terassin, autot. Silittää omat ja lasten vaatteet. Urheilee mielellään lähes päivittäin lasten kanssa. On ehdottomasti luotettava, hänet todellakin voi huoletta "päästää" poikien laskettelulomalle, pikkujouluhin tai työmatkalle. Tiedän, että mies laittaa aina lapset ja minutkin ensimmäiseksi arvojärjestyksessään, vaikka se ei jokapäiväisessä elämässä näykään. Eli jos lapsi tai minä sairastun, niin mies todellakin jättää kaiken muun tarvittaessa vaikka normaalisti on todella työorientoitunut.

ap

Vierailija
7/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:34"]

Minun mieheni on siisti ja todella hyvä siivoamaan. Pesee saunan, ikkunat, vessat, terassin, autot. Silittää omat ja lasten vaatteet. Urheilee mielellään lähes päivittäin lasten kanssa. On ehdottomasti luotettava, hänet todellakin voi huoletta "päästää" poikien laskettelulomalle, pikkujouluhin tai työmatkalle. Tiedän, että mies laittaa aina lapset ja minutkin ensimmäiseksi arvojärjestyksessään, vaikka se ei jokapäiväisessä elämässä näykään. Eli jos lapsi tai minä sairastun, niin mies todellakin jättää kaiken muun tarvittaessa vaikka normaalisti on todella työorientoitunut.

ap

[/quote]

Tiedäthän, ap, että kukkien ja lahjojen ostaminen on monesti myös huonon omatunnon paikkaamista...Eikä vaadi minkäänlaista panostusta mieheltä muuta kuin hiukan rahaa. 

Sinun miehelläsi on arvot kunnossa ja se on paljon arvokkaampaa kuin hempeät tekstarit.

Vierailija
8/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan että mies pitää minua ykkösenä. Halua kukkia ja koruja. Jos mies ei tekisi ruokaa, niin sitten saisi olla syömättä.

Vierailija
9/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä ukolta kuulostaa.

Vierailija
10/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierunhajulla pääsee jo pitkälle ;-)

Vierailija
11/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:47"]

ap

[/quote] Oikeastiko. No minua eivät tuollaiset jutut häiritsisi tippaakaan jos muuten ottaa vastuuta lapsista ja arjen pyörityksestä ja kohtelee muuten hyvin.

Vierailija
12/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:57"]

Kyllä mä haluan että mies pitää minua ykkösenä. Halua kukkia ja koruja. Jos mies ei tekisi ruokaa, niin sitten saisi olla syömättä.

[/quote]

Toivottavasti ei tule sellaista tilannetta, että miehelläsi on rahat niin vähissä että hän ei pysty lahjomaan sinua kukin ja koruin. Siinä se sinun rakkautesi tulisi punnituksi...

Vierailija
13/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:16"]

ap
[/quote] Mistä valitat ? Täällä kuule todella moni lukee kateellisena tuota. Itse en ainakaan toivoisi mieheltä mitään enempää kuin tuon.

Vierailija
14/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vertailla toisiin. Siitä ei tule muuta kuin paha mieli. 

Vierailija
15/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:16"] Kyllä niitä kadehdittavia puolia löytyy kun ei kerro koko totuutta.. [/quote]Täytyy ajatella noin. Minun mieheni on siisti ja todella hyvä siivoamaan. Pesee saunan, ikkunat, vessat, terassin, autot. Silittää omat ja lasten vaatteet. Urheilee mielellään lähes päivittäin lasten kanssa. On ehdottomasti luotettava, hänet todellakin voi huoletta "päästää" poikien laskettelulomalle, pikkujouluhin tai työmatkalle. Tiedän, että mies laittaa aina lapset ja minutkin ensimmäiseksi arvojärjestyksessään, vaikka se ei jokapäiväisessä elämässä näykään. Eli jos lapsi tai minä sairastun, niin mies todellakin jättää kaiken muun tarvittaessa vaikka normaalisti on todella työorientoitunut. ap [/quote] Mistä valitat ? Täällä kuule todella moni lukee kateellisena tuota. Itse en ainakaan toivoisi mieheltä mitään enempää kuin tuon.

[/quote]

Sama täällä. En kaipaa mitään koruja, tai yllätyslahoja, kukkia tai imeliä romanttisia tekoja tyyliin. Tulen onnelliseksi, kun mies on hyvä, rakastava aviomies ja isä. Osallistuu, ottaa vastuuta, on tasa-arvoinen, tekee kotitöitä siinä kuin minäkin.

Minulla mies osallistuu, mutta esim. siivoaa luokattoman huonosti! SE oikeasti ärsyttää tosi paljon. Mies hutiloi, ja ei ole huolellinen, esim. nurkassa pölypallot vain lentelevät, vaikka on juuri imuroinut.. Ja unohtaa ottaa mattojen alta. Mitä hyötyä siivoamisesta on, jos sitä ei tee kunnolla? Samoin mieheni ei juuri ulkoile, eikä etenkään lasten kanssa. Ikinä ei käy missään, aina kotona. Sekin ärsyttää, että aina pitäisi olla kotona! Mutta sitten mieheni on hellä, romanttinen, rakastava, epäitsekäs, laittaa perheen aina etusijalle elämässään, tekee taivaallista ruokaa (hän rakastaa ruuanlaittoa), ei koskaan osta mitään itselleen, mutta on tuputtamassa esim. rahaa minulle (että hemmottelen itseäni tai ostan jotain kivaa itselleni, koska mieheni inhoaa shoppailua, ei käy ikinä missään muussa kaupassa kuin ruokakaupassa).

Vierailija
16/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:34"]

ap

[/quote]

Kuulostaa että miehesi on todellinen kultakimpale. Tuo vaatii aika paljon enemmän kuin kukkien ja lahjojen ostaminen.

Vierailija
17/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ainoa, joka oletti tämän olevan provo?

Sitäpaitsi yksittäisten asioiden listaaminen ei kerro juuri mitään. Kokonaisuus on se, joka merkitsee.

Vierailija
18/32 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap jos opettelisit tuntemaan itseäsi ja pohtisit mitä SINÄ haluaisit mieheltä.

Vierailija
19/32 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaatimukset ovat nykyään liian isoja. Jos mies ei hakkaa ja ryyppää, niin saa olla tyytyväinen. Muu on boonusta.

Vierailija
20/32 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:08"]

Mitäs ap jos opettelisit tuntemaan itseäsi ja pohtisit mitä SINÄ haluaisit mieheltä.

[/quote]

Naiset eivät tiedä itsekään mitä haluavat. Sen huomaa noista deittiprofiileista. Kun haukkuu naista suoraan saa enemmän huomiota kuin olemalla ystävällinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän