Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman parhaimman TUNTUINEN asia?

Vierailija
23.01.2015 |

Minusta naisen alaselän ja pakaroiden välinen alue on ihan mahtavan tuntuinen alue. Se on sileä ja siinä on muotoa ja kaarta. Eli se pakaroiden yläosa siis. Sitä haluaisin sivellä nyt. Olisipa nainen.

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun hienous on siinä, että se saa huomaamaan, miten samanlaisia on onnen hetket muillakin. Ihmiseläin nauttii samoista asioista. Kiitos kaikille, jotka vastaa tähän!

Vierailija
102/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vakavasti puhutaan, pakko unohtaa miehet sun muut toissijaiset nautinnonlähteet. Parhaalta maailmassa tuntuu tietenkin kissa, kaikkine ulokkeineen, korvantauksineen, varpaanväleineen ja viiksikarvoineen. Kaikki muu on turhaa puhetta. Tämän voi sanoa salaa näin meidän kesken kello yksi neljäkymmentäkolme aamulla.

ww

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:36"]

Suonensisäisesti käytetyn heroiinin aiheuttama koko kehon läpi kulkeva lämmin aalto.

[/quote]

Miksi alapeukut? Ketjun luettuani läpi, en löytänyt yhtään omasta mielestäni paremman tuntuista asiaa. T: 24/Ex-heroinisti

[/quote]

En ole peukuttanut mihinkään suuntaan, mutta voisin ajatella, että alapeukutus tulee siitä, ettei hyväksy suonensisäisiä huumeita. Kyllä minä uskon, että se tunne on hyvä, mutta kun se on väärin.

[/quote]

Nythän on esitetty, että tavalliseen ihmiseen vaikutus ei ole mitenkään dramaattinen, koska heroiini on kipulääke. Jos ei ole kipua, ei ole tehoakaan. Jatkuvaa psyykkistä tuskaa potevalle ihmiselle vaikutus voi olla valtava, mutta siitäkin osa on opittua ja osa lumetta. Mutta siis, ihanintakin kissankarvaa paljon isompi asia on tietenkin tuskan äkillinen poistuminen, sen palkitsevampaa asiaa ei ole. Minulle siis elämäni parhaimman tuntuinen asia olisi epiduraali, siitä riemusta julistin haluavani pussata kaikkia, vaikka hetkeä aiemmin olin kuulemma toivottanut kaikki alimpaan kerrokseen. Se oli kuitenkin mekaanisesti parhaan tuntuinen asia, siihen ei liittynyt henkistä tai älyllistä mielihyvää. Joillekin taas hengellinen mielihyvä ylittäisi nämäkin, mutta minä olen mieluummmin ateisti - jumalallisen armon kokemuksessakin suurin teho tulee sille, jonka sielu sellaista eniten on vailla.

[/quote]

Ei heroiinin vaikutus ole kehenkään dramaattinen. Jos olisi, niin ei sitä olisi käytetty lasten yskänlääkkeenä 30-40-luvuilla. Elokuvissa tietysti voi olla hurjankin näköistä hommaa. Suurin mielihyvä liittyy aina helpotukseen. Seksuaalisen himon tyydyttäminen, ulostaminen, kipujen lieventyminen, tieto että kateissa ollut läheinen on kunnossa jne. T: Ex-heroinisti

[/quote]

No juu, itse asiassa siinä jutussa sanottiin tuokin, mutta ajattelin pehmentää vähän, ettei mene inttämiseksi hieno ketju.

[/quote]

No joo. En pilaa enempää ketjua itsekään enää OT:lla. Heroiinin jälkeen: katsoa rakastamaansa ja rakastelemaansa ihmistä syvälle silmiin. T: Ex-heroinisti

Vierailija
104/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihana ketju! <3 monta hyvää tullut mutta lisään vielä tän: kun kuuman kesäpäivän iltana pulahtaa järviveteen. Vesi on vielä lämmintä, aurinko laskee ja ainoa ääni on veden liplatus kun ui eteenpäin

Vierailija
105/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cornish rexien silkkiturkki. Voisin loputtomiin hieroa suun ja nenän seutua kissan päälakeen ja kaulaan. Poltetun karamellin tuoksu bonusta.

Vierailija
106/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:36"]

Suonensisäisesti käytetyn heroiinin aiheuttama koko kehon läpi kulkeva lämmin aalto.

[/quote]

Miksi alapeukut? Ketjun luettuani läpi, en löytänyt yhtään omasta mielestäni paremman tuntuista asiaa. T: 24/Ex-heroinisti

[/quote]

En ole peukuttanut mihinkään suuntaan, mutta voisin ajatella, että alapeukutus tulee siitä, ettei hyväksy suonensisäisiä huumeita. Kyllä minä uskon, että se tunne on hyvä, mutta kun se on väärin.

[/quote]

Nythän on esitetty, että tavalliseen ihmiseen vaikutus ei ole mitenkään dramaattinen, koska heroiini on kipulääke. Jos ei ole kipua, ei ole tehoakaan. Jatkuvaa psyykkistä tuskaa potevalle ihmiselle vaikutus voi olla valtava, mutta siitäkin osa on opittua ja osa lumetta. Mutta siis, ihanintakin kissankarvaa paljon isompi asia on tietenkin tuskan äkillinen poistuminen, sen palkitsevampaa asiaa ei ole. Minulle siis elämäni parhaimman tuntuinen asia olisi epiduraali, siitä riemusta julistin haluavani pussata kaikkia, vaikka hetkeä aiemmin olin kuulemma toivottanut kaikki alimpaan kerrokseen. Se oli kuitenkin mekaanisesti parhaan tuntuinen asia, siihen ei liittynyt henkistä tai älyllistä mielihyvää. Joillekin taas hengellinen mielihyvä ylittäisi nämäkin, mutta minä olen mieluummmin ateisti - jumalallisen armon kokemuksessakin suurin teho tulee sille, jonka sielu sellaista eniten on vailla.

[/quote]

Ei heroiinin vaikutus ole kehenkään dramaattinen. Jos olisi, niin ei sitä olisi käytetty lasten yskänlääkkeenä 30-40-luvuilla. Elokuvissa tietysti voi olla hurjankin näköistä hommaa. Suurin mielihyvä liittyy aina helpotukseen. Seksuaalisen himon tyydyttäminen, ulostaminen, kipujen lieventyminen, tieto että kateissa ollut läheinen on kunnossa jne. T: Ex-heroinisti
[/quote]

Et oo tosissas :D Käytti ne entisaikoina elohopeaakin lääkkeenä :D Et sä voi perustella mitään vanhoilla tiettämättömyyden vuosiluvuilla :D

Vierailija
107/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinipinppi

Vierailija
108/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:47"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:36"] Suonensisäisesti käytetyn heroiinin aiheuttama koko kehon läpi kulkeva lämmin aalto. [/quote] Miksi alapeukut? Ketjun luettuani läpi, en löytänyt yhtään omasta mielestäni paremman tuntuista asiaa. T: 24/Ex-heroinisti [/quote] En ole peukuttanut mihinkään suuntaan, mutta voisin ajatella, että alapeukutus tulee siitä, ettei hyväksy suonensisäisiä huumeita. Kyllä minä uskon, että se tunne on hyvä, mutta kun se on väärin. [/quote] Nythän on esitetty, että tavalliseen ihmiseen vaikutus ei ole mitenkään dramaattinen, koska heroiini on kipulääke. Jos ei ole kipua, ei ole tehoakaan. Jatkuvaa psyykkistä tuskaa potevalle ihmiselle vaikutus voi olla valtava, mutta siitäkin osa on opittua ja osa lumetta. Mutta siis, ihanintakin kissankarvaa paljon isompi asia on tietenkin tuskan äkillinen poistuminen, sen palkitsevampaa asiaa ei ole. Minulle siis elämäni parhaimman tuntuinen asia olisi epiduraali, siitä riemusta julistin haluavani pussata kaikkia, vaikka hetkeä aiemmin olin kuulemma toivottanut kaikki alimpaan kerrokseen. Se oli kuitenkin mekaanisesti parhaan tuntuinen asia, siihen ei liittynyt henkistä tai älyllistä mielihyvää. Joillekin taas hengellinen mielihyvä ylittäisi nämäkin, mutta minä olen mieluummmin ateisti - jumalallisen armon kokemuksessakin suurin teho tulee sille, jonka sielu sellaista eniten on vailla. [/quote] Ei heroiinin vaikutus ole kehenkään dramaattinen. Jos olisi, niin ei sitä olisi käytetty lasten yskänlääkkeenä 30-40-luvuilla. Elokuvissa tietysti voi olla hurjankin näköistä hommaa. Suurin mielihyvä liittyy aina helpotukseen. Seksuaalisen himon tyydyttäminen, ulostaminen, kipujen lieventyminen, tieto että kateissa ollut läheinen on kunnossa jne. T: Ex-heroinisti [/quote] Et oo tosissas :D Käytti ne entisaikoina elohopeaakin lääkkeenä :D Et sä voi perustella mitään vanhoilla tiettämättömyyden vuosiluvuilla :D

[/quote]

Tietämättömyyden vuosiluvuilla? Opiaatteja käytetään ihan yhtä lailla yskänlääkkeinä/yskänlääkkeissä nykyäänkin.-Ohis

Vierailija
109/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:11"]Miksi ihmeessä jonkin huumeen käytäminen tai kokeileminen olisi väärin?

se voi olla laitonta mutta se ei tee siitä "pahaa" tai "väärää" herätkää todellisuuteen lampaat.
[/quote]

Huumeet muuttavat persoonallisuutta. Ne tekevät ihmisestä arvaamattoman. "Viaton" kannabis tekee käyttäjästään hitaan, virnuilevan idiootin yllättävän nopeasti. Heroiinin, kokaiinin ym. vaikutukset näet kun katsot langanlaihaa, kelmeää narkkaria kadulla kerjäämässä rahaa seuraavaan annokseen. Huumeet ovat typerille. Älykäs ihminen tajuaa, että elämä itsessään riittää ja todellisuudessa ei ole mitään pelättävää.

Vierailija
110/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE TUNNE kun pitkän talven jälkeen tuntee ensimmäiset lämpimät auringonsäteet iholla

Vierailija
111/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:11"]Miksi ihmeessä jonkin huumeen käytäminen tai kokeileminen olisi väärin? se voi olla laitonta mutta se ei tee siitä "pahaa" tai "väärää" herätkää todellisuuteen lampaat. [/quote] Huumeet muuttavat persoonallisuutta. Ne tekevät ihmisestä arvaamattoman. "Viaton" kannabis tekee käyttäjästään hitaan, virnuilevan idiootin yllättävän nopeasti. Heroiinin, kokaiinin ym. vaikutukset näet kun katsot langanlaihaa, kelmeää narkkaria kadulla kerjäämässä rahaa seuraavaan annokseen. Huumeet ovat typerille. Älykäs ihminen tajuaa, että elämä itsessään riittää ja todellisuudessa ei ole mitään pelättävää.

[/quote]

Tekopyhää hurskastelua - useammalle se todellisuus nyt vaan näyttäytyy kilpailuna, joka ei ole hirveän kivaa, koska ns. 'häviäminen' on huomattavasti yleisempää kuin voittaminen. Menetys on aina läsnä, ja aika on armoton kauneus- ja nuoruusihanteineen.

Helpointa on, kun jättää tuon taakan harteiltaan, olkoon se sitten todellisuuspakoa missä tahansa muodossa.

Vierailija
112/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:11"]Miksi ihmeessä jonkin huumeen käytäminen tai kokeileminen olisi väärin? se voi olla laitonta mutta se ei tee siitä "pahaa" tai "väärää" herätkää todellisuuteen lampaat. [/quote] Huumeet muuttavat persoonallisuutta. Ne tekevät ihmisestä arvaamattoman. "Viaton" kannabis tekee käyttäjästään hitaan, virnuilevan idiootin yllättävän nopeasti. Heroiinin, kokaiinin ym. vaikutukset näet kun katsot langanlaihaa, kelmeää narkkaria kadulla kerjäämässä rahaa seuraavaan annokseen. Huumeet ovat typerille. Älykäs ihminen tajuaa, että elämä itsessään riittää ja todellisuudessa ei ole mitään pelättävää.

[/quote]

Milloin ja missä olet nähnyt kokainisteja ja heroinisteja kadulla kerjäämässä? :D Kaikki eivät ole älykkäitä. Monet tarvitsevat päihteitä, uskontoja, seksiä jne jne. kokeakseen elämän antoisammaksi, kuin ilman niitä. Miksi sitten pelkäät todellisuutta johon nämä(kin) ilmiöt kuuluvat, jos siinä ei ole mitään pelättävää?

Vierailija
113/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hienosti puoli ketjua tuhriintui johonkin huumeiden käytöstä kiistelyyn. Aloittakaa oma ketju, tässä puhutaan mukavista ja ihanista asioista!

Vierailija
114/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta on vauvani pehmeä poski, hänen imettäminen, isomman lapsen rutistus, kissan puhdas ja pehmeä turkki kun on upottanut pään siihen kuunnellakseen kehräystä... Puhtaat "rapeat" lakanat (kuten joku aiempi sanoi, ihana sana), huoneen tuuletus kylmällä pakkasilmalla, turvallisessa paikassa nukahtaminen. Ulostaminen, eka työntö seksissä. Tupakka-askin avaaminen ja sieltä tupakan laitto huulille, sytytys ja ekat henkoset, ah. Oluesta ekat kulaukset kuumana kesäpäivänä terassilla. Hyvä musiikki. Kesä, lämpö, ruoho jne.

Tätä listaa vois jatkaa loputtomiin. Ehkä pitäis kirjoittaa ylös niin huomaisi kuinka paljon hyvää ja ihanaa tässä elämässä on sen huonon lisäksi!

Vierailija
115/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkalla käynti.

Vierailija
116/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mistä Ultra Brakin laulaa, eli kun laittaa ensimmäistä kertaa talven jälkeen lenkkitossut jalkaan. Se askeleen keveys.

Armaan läheisyys, kaikissa muodoissaan.

Viereen käpertyvä lapsi kirjaa lukiessa (itse olen lapseton).

Kissa.

Ulostaminen ja virtsaaminen.

Kun saa vihdoin ruokaa kovassa nälässä.

Suklaan sulaminen suussa.

Kun on kasvohoidossa käärittynä pyyhkeeseen ja naamio kasvoilla ja nukahtaa siihen.

Kun pääsee kylmästä lämpimään.

Kun kipu hellittää.

Vierailija
117/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimällä hiekalla käveleminen.

Vedessä kahlaaminen ja uiminen sitten kun se ei tunnu enää kylmältä ja sieltä ei haluaisi enää ollenkaan pois.

Vierailija
118/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaan ja puhtaan pakkasilman hengittäminen lumisessa maisemassa.

Kuuman juoman juominen pakkasessa.

Ensimmäinen haukku eväsleivästä ja kulaus eväskahvista metsässä.

Ensimmäiset maistetut kypsät marjat metsässä.

Vierailija
119/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:04"]Nyt jo kuolleen koirani otsa..
[/quote]
Nekrofiili. Hyi

Vierailija
120/132 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpennun niska, pää, korvat.