Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman parhaimman TUNTUINEN asia?

Vierailija
23.01.2015 |

Minusta naisen alaselän ja pakaroiden välinen alue on ihan mahtavan tuntuinen alue. Se on sileä ja siinä on muotoa ja kaarta. Eli se pakaroiden yläosa siis. Sitä haluaisin sivellä nyt. Olisipa nainen.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://mashable.com/2014/06/23/nanomaterial-sense-of-touch/

tällaisesta nanomateriasta tehdyt vaatteet haluaisin.

Vierailija
82/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähieronta hiusten pesun yhteydessä (siis kun joku toinen hieroo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:36"]

Suonensisäisesti käytetyn heroiinin aiheuttama koko kehon läpi kulkeva lämmin aalto.

[/quote]

Miksi alapeukut? Ketjun luettuani läpi, en löytänyt yhtään omasta mielestäni paremman tuntuista asiaa. T: 24/Ex-heroinisti

[/quote]

En ole peukuttanut mihinkään suuntaan, mutta voisin ajatella, että alapeukutus tulee siitä, ettei hyväksy suonensisäisiä huumeita. Kyllä minä uskon, että se tunne on hyvä, mutta kun se on väärin.

Vierailija
84/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:36"]

Suonensisäisesti käytetyn heroiinin aiheuttama koko kehon läpi kulkeva lämmin aalto.

[/quote]

Miksi alapeukut? Ketjun luettuani läpi, en löytänyt yhtään omasta mielestäni paremman tuntuista asiaa. T: 24/Ex-heroinisti
[/quote]

Surullista.

Vierailija
85/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:41"]

Kissan turkki korvan vierestä.

[/quote]Juuri tämä.

[/quote]

Hevosvainaallani oli talvikarva paikoitellen kuin untuvaa, ja juuri korvan takaa oijoijoi. Sitä piti aina käydä hiplaamassa.

Toisen hevoseni hitaat lämpimät puhallukset poskinukassani ja korvan tietämillä. Muut hevoset eivät ole lainkaan yhtä taitavia siinä, mutta tämä on sosiaalisuuden ihme, ja hoitaa kaikkia, joilla viiraa päässä, olivat sitten hevosia tai ihmisiä. Kukaan ihminen ei ole opettanut minua yhtä hartaasti ja huolellisesti, että miten sitä kuuluu olla. Sitkeästi, turhautuneenakin kärsivällisesti.

Lapseni nojaamassa minuun aamu-unisena, kun puetaan sukkia.

Miehen lämmin, vuosien pehmentämä käsi viipymässä kädessäni, kun moneen viikkoon hän ei ole minua juuri koskettanut omien huoliensa paineessa. Se huojennuksen tunne.

Vierailija
86/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunapuhdas iho vasten lapsen saunapuhdasta ihoa. Ollaan nukkumaanmenossa, ja lapsi laittaa päänsä rinnalle kun kerron iltasatua. Nenän alla kutittaa lapsen puhtaat hiukset. Toisella kädellä pidän kirjaa, toisella sivelen hiljaa lapsen hiuksia pois nenäni ja suuni edestä, ihan hiljaa niin, että lapsi voi nukahtaa siihen, ja samalla tuoksuttelen tuon rakkaan ihanaa tuoksua..

Ihan parasta..=)

Vierailija
87/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="24.01.2015 klo 01:01"]

Saunapuhdas iho vasten lapsen saunapuhdasta ihoa. Ollaan nukkumaanmenossa, ja lapsi laittaa päänsä rinnalle kun kerron iltasatua. Nenän alla kutittaa lapsen puhtaat hiukset. Toisella kädellä pidän kirjaa, toisella sivelen hiljaa lapsen hiuksia pois nenäni ja suuni edestä, ihan hiljaa niin, että lapsi voi nukahtaa siihen, ja samalla tuoksuttelen tuon rakkaan ihanaa tuoksua..

Ihan parasta..=)

[/quote]

Harmi kun voi antaa vain yhden plussan! t. vela-mies

Vierailija
88/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:58"]

[/quote]

[/quote]

En ole peukuttanut mihinkään suuntaan, mutta voisin ajatella, että alapeukutus tulee siitä, ettei hyväksy suonensisäisiä huumeita. Kyllä minä uskon, että se tunne on hyvä, mutta kun se on väärin.

[/quote]

Se jos ei hyväksy jotain asiaa ei varmaan vaikuta siihen, että joku kokee sen miellyttävän tuntuiseksi. Väärin ketä, tai mitä kohtaan? Vähintään yhtä laittomiakin ehdotuksia ketju täynnä.-Yläpeukuttaja

Vierailija
89/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:36"] Suonensisäisesti käytetyn heroiinin aiheuttama koko kehon läpi kulkeva lämmin aalto. [/quote] Miksi alapeukut? Ketjun luettuani läpi, en löytänyt yhtään omasta mielestäni paremman tuntuista asiaa. T: 24/Ex-heroinisti [/quote] Surullista.

[/quote]

Mikä? Se, että olen ollut 10v kuivilla vai se, että tiedän miten hyvältä jokin asia tuntuu? Ex-heroinisti

Vierailija
90/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jonkin huumeen käytäminen tai kokeileminen olisi väärin?

se voi olla laitonta mutta se ei tee siitä "pahaa" tai "väärää" herätkää todellisuuteen lampaat.

Vierailija
91/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nythän on esitetty, että tavalliseen ihmiseen vaikutus ei ole mitenkään dramaattinen, koska heroiini on kipulääke. Jos ei ole kipua, ei ole tehoakaan. Jatkuvaa psyykkistä tuskaa potevalle ihmiselle vaikutus voi olla valtava, mutta siitäkin osa on opittua ja osa lumetta. Mutta siis, ihanintakin kissankarvaa paljon isompi asia on tietenkin tuskan äkillinen poistuminen, sen palkitsevampaa asiaa ei ole. Minulle siis elämäni parhaimman tuntuinen asia olisi epiduraali, siitä riemusta julistin haluavani pussata kaikkia, vaikka hetkeä aiemmin olin kuulemma toivottanut kaikki alimpaan kerrokseen. Se oli kuitenkin mekaanisesti parhaan tuntuinen asia, siihen ei liittynyt henkistä tai älyllistä mielihyvää. Joillekin taas hengellinen mielihyvä ylittäisi nämäkin, mutta minä olen mieluummmin ateisti - jumalallisen armon kokemuksessakin suurin teho tulee sille, jonka sielu sellaista eniten on vailla.

Vierailija
92/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:11"]

se voi olla laitonta mutta se ei tee siitä "pahaa" tai "väärää" herätkää todellisuuteen lampaat.

[/quote]

Koska olen nähnyt elokuvista ja kuullut ylä-asteella terveystiedon tunneilla mihin se johtaa.

Vierailija
93/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani ohimon pehmeys, kun silitän sitä viileällä kädelläni. Hänen poskensa pehmeys vasten omaani. Tekee mieli painautua vastaan. Varpaat kipristyy onnesta.

Silloin unohtuu, että hän on alkoholisti, pari päivää vain selvin päin ja taas kuunnellaan sönkötystä, hyvitellään. Jestas mikä ristiriita.

Vierailija
94/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies suutelee kaulaa. Plus hengitys kaulalla. Korvaan kuiskutus. Kissan samettiset korvantaustat ja viiksityynyjen pehmeys. Tuossa vasta muutama.

Vierailija
95/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nythän on esitetty, että tavalliseen ihmiseen vaikutus ei ole mitenkään dramaattinen, koska heroiini on kipulääke. Jos ei ole kipua, ei ole tehoakaan. Jatkuvaa psyykkistä tuskaa potevalle ihmiselle vaikutus voi olla valtava, mutta siitäkin osa on opittua ja osa lumetta. Mutta siis, ihanintakin kissankarvaa paljon isompi asia on tietenkin tuskan äkillinen poistuminen, sen palkitsevampaa asiaa ei ole. Minulle siis elämäni parhaimman tuntuinen asia olisi epiduraali, siitä riemusta julistin haluavani pussata kaikkia, vaikka hetkeä aiemmin olin kuulemma toivottanut kaikki alimpaan kerrokseen. Se oli kuitenkin mekaanisesti parhaan tuntuinen asia, siihen ei liittynyt henkistä tai älyllistä mielihyvää. Joillekin taas hengellinen mielihyvä ylittäisi nämäkin, mutta minä olen mieluummmin ateisti - jumalallisen armon kokemuksessakin suurin teho tulee sille, jonka sielu sellaista eniten on vailla.

[/quote]

Ei heroiinin vaikutus ole kehenkään dramaattinen. Jos olisi, niin ei sitä olisi käytetty lasten yskänlääkkeenä 30-40-luvuilla. Elokuvissa tietysti voi olla hurjankin näköistä hommaa. Suurin mielihyvä liittyy aina helpotukseen. Seksuaalisen himon tyydyttäminen, ulostaminen, kipujen lieventyminen, tieto että kateissa ollut läheinen on kunnossa jne. T: Ex-heroinisti

Vierailija
96/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:17"]Rapeisiin juuri pestyihin lakanoihin sulahtaminen ja niiden patjan alta vetaminen ymparilleen....
[/quote]

"Rapeat lakanat". :'D <3

Vierailija
97/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:11"]

[/quote]

Heräisit itse todellisuuteen, ja varmaan jonain päivänä heräätkin.

Vierailija
98/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:17"]Rapeisiin juuri pestyihin lakanoihin sulahtaminen ja niiden patjan alta vetaminen ymparilleen.... [/quote] 

Meillä on tapana kuivata ja mankeloida lakanat ennen käyttöä. Mutta pitääpä joskus kesällä kokeilla tuollaisia juuri pestyjä.

Vierailija
99/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:19"]

Rakkaani ohimon pehmeys, kun silitän sitä viileällä kädelläni. Hänen poskensa pehmeys vasten omaani. Tekee mieli painautua vastaan. Varpaat kipristyy onnesta.

Silloin unohtuu, että hän on alkoholisti, pari päivää vain selvin päin ja taas kuunnellaan sönkötystä, hyvitellään. Jestas mikä ristiriita.

[/quote]

Sama homma sinulla: koska taustalla on toistuva kärsimys, se hetken onnentunne tuntuu paljon vahvemmalta, kuin jos arkenne olisi tasaista. Saatat myös addiktoitua tämän vuorovesi-ilmiöön siinä kuin heroinistikin. Ihmiselle, joka on kypsynyt riittävästi ja ymmärtää elämää, tuollainen tyydytys alkaa saada kitkerän sivumaun. Ennen pitkää maku ehkä voimistuu niin paljon, että on pakko miettiä omat tunteetkin uusiksi.

Vierailija
100/132 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei heroiinin vaikutus ole kehenkään dramaattinen. Jos olisi, niin ei sitä olisi käytetty lasten yskänlääkkeenä 30-40-luvuilla. Elokuvissa tietysti voi olla hurjankin näköistä hommaa. Suurin mielihyvä liittyy aina helpotukseen. Seksuaalisen himon tyydyttäminen, ulostaminen, kipujen lieventyminen, tieto että kateissa ollut läheinen on kunnossa jne. T: Ex-heroinisti

[/quote]

No juu, itse asiassa siinä jutussa sanottiin tuokin, mutta ajattelin pehmentää vähän, ettei mene inttämiseksi hieno ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä