Maailman parhaimman TUNTUINEN asia?
Minusta naisen alaselän ja pakaroiden välinen alue on ihan mahtavan tuntuinen alue. Se on sileä ja siinä on muotoa ja kaarta. Eli se pakaroiden yläosa siis. Sitä haluaisin sivellä nyt. Olisipa nainen.
Kommentit (132)
Rakkaan parransänki, pakkasesta sisälle tuleva kissa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:25"]
Minusta naisen alaselän ja pakaroiden välinen alue on ihan mahtavan tuntuinen alue. Se on sileä ja siinä on muotoa ja kaarta. Eli se pakaroiden yläosa siis. Sitä haluaisin sivellä nyt. Olisipa nainen.
[/quote]
Jaa. Raskausarpinen aallokko se minulla kyllä on. Oluttölkissä on minun mieleistäni smoothia muotoa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:16"]
Rakkaan parransänki, pakkasesta sisälle tuleva kissa.
[/quote]
Pahimmat evö.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:04"]
Nyt jo kuolleen koirani otsa..
[/quote]
Huuu. Mädännyt luinen kallo.
Miehen parta liikkuen ylös alas selkärankaani. Taivaasta.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:15"]Suurehko jorma.
[/quote]
Kävisinkö minä? T: Jorma 126kg ja 183cm
Kun mies silittelee vatsaa ja rintoja. Kissan pehmoiset anturat. Endorfiinihumala.
Mulle tuli mieleen ensin miehen elin juhlakunnossa kädessä tai huulilla. Sileä, kovan pehmeä, lämmin ja elävä. Muidenkin vastauksen olivat hyviä, mutta lukitsen nyt tämän vastauksen.
On kyllä sanottu ihania jo. Vauvan päälaki vasten omia huulia, koiranpennut, puhtaat vuodevaatteet ja nojaus vasten miehen karvaista rintaa. Hyvä orgasmi, chilin polte, saunan lämpö. Todellakin se, kun lentokoneesta ulostautuu (uuteen), lämpimään maahan. Juominen kun on todella janoinen. Yllättävä hellyydenosoitus, suklaapalan loppuun asti imeskely ja mdma.
lämpimän peiton alle puolison viereen kaivautuminen. se kun herää aamulla ja tajuaa että on vapaapäivä eikä tarvitse herätä vielä.
Ja todellakin lämmin, sileä muna huulilla.
Puhtaaseenn järviveteen pulahtaminen kesähelteillä ja se pulipulipuli-ääni korvissa. Peiton alla lämpimässä, pehmeä hyväntuoksuinen tyyny ja niin kova väsymys et silmät painuu väkisin kiinni.
Se tunne kun joku hieroo päätä, esim. kampaajalla pesun yhteydessä. Intialainen päänhieronta on lähes orgastinen kokemus.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:45"]Kun mies silittelee vatsaa ja rintoja. Kissan pehmoiset anturat. Endorfiinihumala.
[/quote]
Miksi tätä on alapeukutettu?
Kyllä se virtsa hetken lämmittää
Kun on kylmissään ja suihkusta alkaa virtaamaan lämmintä vettä päälle. Taaperon sileät kädet (vauvan ovat usein liian nihkeät, kun ovat paljon nyrkissä).
Suurehko jorma.