Tärkeintä on pöyristyä jostakin ja lähettää siitä tieto iltapäivälehteen
...sekä muistaa liittää kuva omasta naamasta mukaan esittelemään, miltä pöyristyjä näyttää.
Näin saa kätevästi ostettua itselleen oman 3 minuutin hetken julkisuudessa! Pääsin lehteen - olen siis melkein julkkis!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olen pöyristynyt tästä ehdotuksesta!
Minä taas pyöristynyt
T: av mama
Näitähän on tosiaan ihan joka päivä nähtävissä. Eilen Henriikka muisti ilmoittaa lehteen, että miehet kuolaavat hänen päälleen nyt kun hän on liihavuusleikkauksen jälkeen 80 kiloa kevyempi (useita ennen ja jälkeen -kuvia mukana), tänään Annika otti lehteen yhteyttä jakaakseen lukijoille, miten hänet dumpattiin Vintedistä (oma kuva tottakai mukana, eihän lukijat muuten tiedä, kenen kuva oli ollut Vintedille liikaa). Toissapäivänä joku muu pöyristyi jostain muusta asiasta, enää ei edes muista, kuka ja mistä. Tuskin kukaan muukaan muistaa.
Mistä näitä huomionhakuisia oikein riittää? Ja miksi se oma poseerauskuva on aina niin tärkeä muistaa liittää mukaan juttuun, jossa itse asiakaan ei ylitä uutiskynnystä?
Vierailija kirjoitti:
:D
Ei muuta kun ottamaan duckface-selfie jo valmiiksi, ja sitten miettimään, mistä voisi pöyristyä tai peräti jyrähtää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pyöristynyt
Siinähän olisi heti jehevän jutun paikka!
Ja muista liittää ennen ja jälkeen -kuvat mukaan: av mama edestä, av-mama takaa, av mama istuu ja av-mama makaa.
Tänään vuorossa Patricia, joka kauhisteli karmeaa huijausta - naamakuvansa kanssa tietenkin:
yleensä kannattaa tyrkyttää someen jotain tyrkkykuvaa tai tyhmää mielipidettä ja sitten pöyristyä, kun ei saa pelkästään positiivista palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pyöristynyt
Pöyristyin siitä että olet pyöristynyt!
Vierailija kirjoitti:
Tänään vuorossa Patricia, joka kauhisteli karmeaa huijausta - naamakuvansa kanssa tietenkin:
Mukaan liitetyn kuvan on pakko olla sellainen, jossa pöyristyjä näyttää bimbolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukaan liitetyn kuvan on pakko olla sellainen, jossa pöyristyjä näyttää bimbolta.
Tottakai, etenkin jos pöyristyjä on wannabe-vaikuttaja. Huulet vihellysasentoon ja pään kallistus luontevasti vinoon niin, että kasvot ovat edullisessa kulmassa kameraan nähden. Mielellään voi vielä tarrautua omaan kaulukseensa tai pidellä hemaisevasti päätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, etenkin jos pöyristyjä on wannabe-vaikuttaja. Huulet vihellysasentoon ja pään kallistus luontevasti vinoon niin, että kasvot ovat edullisessa kulmassa kameraan nähden. Mielellään voi vielä tarrautua omaan kaulukseensa tai pidellä hemaisevasti päätään.
Nostaa hiuksia ja huulet puoliksi auki.
Mielellään erittäin antava pusero päälle, josta näkyy rintavako (ja todennäköisesti myös värikkäitä tatuointeja).
ÄLÄ UNOHDA. TÖRRÖHUULIA
Huulet on se juttu kuvissa, muusta viis. Typerän näköistä, mutta mitä väliä.
Vähäks on ihquu, ku oli netissä/ somessa kuva
Samaa mieltä ap:n kanssa. Tässä kun ikää on jo lähes 70 v, niin vuosien varrelle on mahtunut monta tapaista joista nykyään sais jutun iltalehtien. On ollut matoja salaatissa, hiuksia pullassa ja monta törkeää ohitusta nähty liikenteessä.
MUISTA. AHDISTUS
On myös tärkeää tuo tekoahdistus. Siitä on kyllä vielä yksi yli. JÄRKYTYS.
XX. Järkyttyi, lapsi jäi ilman aamiaista, kun myöhästyi päiväkodista.
XX. Järkyttyi, viulukotelo ei sopinut lentokoneeseen
Mikään ei näytä niin karmaisevalta kuin huulitäytteet törössä...
...tai puolen kilon tekoripset, jotka painaa luomet melkein kiinni ja saa silmät näyttämään tihruisilta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ap:n kanssa. Tässä kun ikää on jo lähes 70 v, niin vuosien varrelle on mahtunut monta tapaista joista nykyään sais jutun iltalehtien. On ollut matoja salaatissa, hiuksia pullassa ja monta törkeää ohitusta nähty liikenteessä.
Jep. Ja ties kuinka monta kaveria jättänyt velat maksamatta.
Vielä tärkeämpää on perseillä säännöistä välittämättä ja kun nenä ottaa osumaa, soittaa heti iltaroskalehteen yksipuolinen nyyhkytarina, jossa vyöryttää syyn muiden ja yhteiskunnan harteille.