HS: Singapore ei enää kustanna rokottamattomien koronapotilaiden hoitoa
Kommentit (30)
Ok sopii, mutta mun ei sitten tarvitse maksaa enää veroja. Jään mielelläni ilman Suomen "hyvinvointipalveluja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päätös. Nyt kun tähän lähdetään niin mm. lihavien sekä tupakoitsijoiden pitää maksaa oma sairaanhoito myös.
Ovatko lihavuus ja tupakointi tarttuvia tauteja?
Itseaiheutettuja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, että ihmiset halutaan jakaa tuolla tavoin kahteen kastiin, "hyviksiin"ja "pahiksiin" ja näitä pahiksia sitten rangaistaan siitä, kun eivät halua ottaa kokeellista piikkiä, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei kukaan vielä tiedä...Dystooppista meininkiä, käytännössä ihmiset yritetään pakottaa ottamaan rokotukset. Eikö teillä yhtään soi kellot, kun alkaa olemaan kohta joka puolella maailmaa sama meininki, vain rokotetut pääsevät julkisiin tiloihin jne. Mitä enemmän pakotetaan tuota rokotetta niin sitä epäluuloisemmin olen itse alkanut suhtautua päättäjiimme, jotain mätää tässä hommassa on, kun halutaan kaikki pakko piikille ja silti tartuntaluvut vain nousee...
Kyllä se vaan on niin että ne rokotteista kieltäytyjät ovat niitä ”pahiksia” joiden takia meillä vieläkin korona jyllää. Että kiitos vaan rokotteista kieltäytyjät kun pidätte suomea teidän panttivankina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, että ihmiset halutaan jakaa tuolla tavoin kahteen kastiin, "hyviksiin"ja "pahiksiin" ja näitä pahiksia sitten rangaistaan siitä, kun eivät halua ottaa kokeellista piikkiä, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei kukaan vielä tiedä...Dystooppista meininkiä, käytännössä ihmiset yritetään pakottaa ottamaan rokotukset. Eikö teillä yhtään soi kellot, kun alkaa olemaan kohta joka puolella maailmaa sama meininki, vain rokotetut pääsevät julkisiin tiloihin jne. Mitä enemmän pakotetaan tuota rokotetta niin sitä epäluuloisemmin olen itse alkanut suhtautua päättäjiimme, jotain mätää tässä hommassa on, kun halutaan kaikki pakko piikille ja silti tartuntaluvut vain nousee...
Kyllä se vaan on niin että ne rokotteista kieltäytyjät ovat niitä ”pahiksia” joiden takia meillä vieläkin korona jyllää. Että kiitos vaan rokotteista kieltäytyjät kun pidätte suomea teidän panttivankina!
Olemme ainoastaan hallituksen ja viranomaisten panttivankina. Rokottamattomien mielestä tämä pelleily voisi loppua samantien, kyseessä kausiluontoinen hengitystieinfektio jonka tartuntamäärät nousevat aina talvea vasten ja kesällä on rauhallista. Ihan kuin influenssa.
PS. Rokote ei estä tartuttamasta ja levittämistä koronaa.
Jaa. Maksan 25 k€ vuodessa pelkästään tuloveroja. Työvuosia edessä 30. Senkus tappavat lypsävän lehmän.
Juu. Jos verotuloilla ei kerran hoitoa saa, niin ei sitten makseta verojakaan. Kaikki omillaan.
Hyvä idea. Myös jokainen rokotettu omillaan. Eihän niillä hädän päivää. Sairaalaanhan joutuu vaan koronan takia ja he siis eivät.
Vierailija kirjoitti:
Ok sopii, mutta mun ei sitten tarvitse maksaa enää veroja. Jään mielelläni ilman Suomen "hyvinvointipalveluja".
Sinä et siitä asiasta päätä, joten turhaan uhoat.
Naurettavaa porukkaa täällä! Ihan ku teillä olis mitään sanavaltaa asiaan. Jos päätetään ettei rokottamattomia hoideta ilmaiseksi, niin sitten niin tapahtuu! Älytöntä tuollainen ”sopii jos niin tai näin…” Ettekö tajua ettei teiltä kysytä sopiiko, eikä teillä ole valtaa asettaa minkäänlaisia ehtoja. Jos niin päätetään, se on sitten niin! olitte asiasta ihan mitä mieltä hyvänsä! Sitäpaitsi turhaan meuhkaatte kun tehän olette sitä kieltä että koronaa ei edes ole, tai jos on se on pelkkä nuha. Älkää siis nostako meteliä tyhjästä kun kerran olette niin varmoja että ette koronan takia sairaalaan voisi edes joutua.
Länsimaiset ihmisoikeudet, EU arvot, jne... Vessapyttyyn!