Mitä ajattelet kauniista ja mukavasta naisesta, jolla...
...on ruma ja ylipainoinen mies? Minulla on tällainen ystävä. Mieskin on kyllä hyvin mukava, mutta painaa ainakin 110 kiloa ja on suoraan sanottuna ruma.
Sanotaan että rakkaus tekee sokeaksi, mutta kuinka kauaksi aikaa?
Kommentit (23)
Rehellisesti ajattelen et tuo mies on ollut varmaan ihan hoikassa kunnossa kun ne on tavannu ja lihonu pikkuhiljaa.Kun toinen paisuu pikkuhiljaa niin ei se toinen näe sitä rajuna muutoksena
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:07"]
Olennaista parinmuodostuksessa on kaiken yllämainitun lisäksi myös seksi. Seksi toimii tai se ei toimi. Heillä varmastikin toimii. Ne, joille seksi on ainoastaan jotain hysteerisesti trenatin kropan kyttäämistä, niin voi voi. Onnea vaan, mikäpäs siinä, mutta siinä on kaikki katastrofin ainekset kasassa, kun ulkonäön pitää olla jonkun tietyn tyylinen. Itselleni on llut tärkeää juuri seksuaalinen yhteensopivus ja siinä ei ole kyse kroppien yhteensopivuudesta vaan hellyydestä, yhteydestä, kemiasta, ajoituksesta, hyvästä olosta ja samoista asioista tykkäämisestä ja no, miehen varustuskin miellytttää joissain tapauksissa enemmän kuin toisissa...
[/quote]
Ihanko meinaat, että hyvävartaloisilla ja treenatuilla ei ole mitään muuta kuin hysteeristä kropan kyttäämistä? Vain joku valas voi sanoa noin, mars salille, huh hus!
[/quote]
Eiköhän tuo ylempi kommentti viitannut ap pinnalliseen asenteeseen. Kun ihmettelee suuresti, että miten hyvännäköinen voi huononnäköisen kanssa olla.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:07"]
Olennaista parinmuodostuksessa on kaiken yllämainitun lisäksi myös seksi. Seksi toimii tai se ei toimi. Heillä varmastikin toimii. Ne, joille seksi on ainoastaan jotain hysteerisesti trenatin kropan kyttäämistä, niin voi voi. Onnea vaan, mikäpäs siinä, mutta siinä on kaikki katastrofin ainekset kasassa, kun ulkonäön pitää olla jonkun tietyn tyylinen. Itselleni on llut tärkeää juuri seksuaalinen yhteensopivus ja siinä ei ole kyse kroppien yhteensopivuudesta vaan hellyydestä, yhteydestä, kemiasta, ajoituksesta, hyvästä olosta ja samoista asioista tykkäämisestä ja no, miehen varustuskin miellytttää joissain tapauksissa enemmän kuin toisissa...
[/quote]
Mulle kyllä tulee hyvin epäsuhdasta parista mieleen, että seksiä ei välttämättä ole lainkaan. Miehelle voi riittää se, että muiden silmissä hänellä on hyvännäköinen nainen ja naiselle voi riittää se, että hän on suhteessa aina korostuneen hyvännäköinen ruman puolison rinnalla. Ruma mies on myös naiselle sinänsä turvallinen vaihtoehto, että se ei petä niin helposti kuin komea mies.
En kyllä pidä 110-kiloista miestä lihavana (vaikka itse olen pieni nainen). Rumuuskin on katsojan silmissä.
Että ovat olleet yhdessä jo vähän kauemmin ja mies on päässyt lihomaan. Ja ettei se haittaa, rakkaus kantaa :)
Itse ihastuin pulleaan, jokin hänen ilmeissään, eleissään, puhetyylissä ja muussa sai tunteita aikaan. Joskus jokin voi olla myös niin ruma että näyttääkin söpöltä kuten mopsit.
Ei ainakaan ulkonäön perusteella ole miestään valinnut. Mikä kertoo naisesta sen että on oikeasti aito. Ehkä hän innostaa miehensäkin kuntoilemaan.
Ehkä hän on ruma vain sinun silmissäsi. Jospa ystävättärellesi luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Tai.. mitähän sitä ajattelisi.. tärkempää kuin ulkomuoto on tosiaan se luonne ja käyttäytyminen. Ja mikä toisaalta kenenkin mielestä on komeata/seksikästä ;)
Miehen täytyy kyl olla erityisen mukava. Niinhän se menee et naiset rakastuu korvillaan ja miehet silmillään.
Jos miehellä on lompakossa ruutia, niin naista lakoaa edessä kenttään.
Onko mies yhtä rikas kuin lihava?Paksu äijä paksu lomsa mitä sitä mitä sitä nätti tyttö muuta tarvii?
Jos mies on lihava ja ruma, mutta ei erityisen rikas, hänen täytyy olla julmetun hauska ja mukavaa seuraa.
Jos mies on lihava ja ruma, mutta ei erityisen hauska ja mukavaa seuraa, hänen täytyy olla julmetun rikas.
Siinä ne vaihtoehdot.
Ei mies rikaskaan ole, pätkätyöläinen. Eikä hän erityisen hauskakaan ole, hiljainen ja syrjään vetäytyvä. Sellainen nallekarhumainen tyyppi.
Lihavat kiihottavat joitain naisia.
No,mä olen kaunis ja mukava nainen ja miesystäväni on ylipainoinen. Miksi olen hänen kanssaan? Koska hän on huomattavasti mukavampi, huomioonottavampi, fiksumpi ja ymmärtäväisempi kuin kaikki edelliset miesystäväni. Palvoo maata jalkojeni alla. Uskon että hän olisi myös tulevaisuudessa hyvä ja huomioonottava isä, pitää lapsista ja osallistuu kotitöihin aktiivisesti. Monet hyvännäköiset ja aluksi mukavalta vaikuttaneet miehet ovat pidemmän seurustelun aikana paljastunut täydellisiksi kusipäiksi. Luonteesta en loppuelämän kumppanin valinnassa tingi, vyötärön ja lompakon paksuudesta kylläkin. Niin ja mä tienaan enemmän kuin tämä miesystäväni, että ainakan mulla raha ei ole vaikuttanut valintaan millään lailla.
Mitä ajattelen kauniista ja mukavasta naisesta, jolla on luonnehäiriöinen ystävätär, joka arvioi hänen miehensä ulkonäköä?
Ja tuo on totta että kauneus on katsojan silmissä. Kaverillani on mielestäni ruma mies (ja joo ei mua nyt kiinnosta sen ulkonäkö, eikä tulis sitä mieleen ääneen sanoa) ja kaikki miehet ketä tapaillut, ei kuuna päivänä ois iskenyt itseeni. Ja hän kehui aina kuinka hyvännäköisiä oli jne. Yleensä komppasin vaan että "ihan jees, ehkä ei kumminkaan mun tyylinen." tai vastaavaa.
Ja kun taas mulla ja toisella ystävällä on aika sama mies maku. Tykätään sellaisista miehekkäistä, raamikkaista, ei kuitenkaan liian kiiltokuva pojuista. Joihin olen tuon ensimmäisen ystävän kuulleen kommentoineen niiden ulkonäköä negatiivisesti :D Oon vaan miettinyt et sen äijät näyttää joltai nössykkä alieneilta, et ei oo varaa kyllä haukkua toisten miehiä! :D
Mutta joo luonne myös tottakai vaikuttaa suuresti, jos on ns. tavallisen ok näköinen, mutta kemiat kohtaa, niin kummasti ulkönäkökin muuttuu paremmaksi ja tietty toisinpäin, kuumis kusipään ulkonäkö muuttuu hyvin nopeasti vastenmieliseksi. Ja nyt kun kirjottelen tässä niin en kyllä ees muista mitä alotuksessa oli, et voi olla et vastasin vähä ohi! :)
Ajattelen, ettei nainen ainakaan ole kovin pinnallinen. Mitään pahaa en tällaisesta parista ajattele, päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:36"]
Mitä ajattelen kauniista ja mukavasta naisesta, jolla on luonnehäiriöinen ystävätär, joka arvioi hänen miehensä ulkonäköä?
[/quote]Loistava :D
Joskus sitä vaan valitsee sen turvallisen tyypin. Kaikkien niiden upeiden mutta ei niin hyväkäytöksisien miehien jälkeen. Kaikki hyvin, ei valittamista.