Suosittele kirjaa! Mikä on sinun lempikirjasi?
Haluaisin lukea (tai kuunnella) jonkun hyvän kirjan. Haluaisin lukea esim. jonkun rakkaustarinan, joka saa itkemään ja herättää tunteita. En ole lukenut pitkään aikaan kirjoja, on jotenkin vaikeaa aloittaa, kun ei tiedä, kolahtaako se kirja. Haluan lukea jotain raastavaa, ei mitään kevyttä hömppää. Ehdota!
Tai kerro lempikirjasi? Sellainen, joka jokaisen pitäisi lukea. Miksi?
Kommentit (32)
Lucky Star on lempparini.
Mutta se on täysin selvää, että se ei näille elitistiseille kirjanaisille kelpaa...
Joten sanotaan vaikka Rautatie. Itse inhoan sitä, mutta kait se vetoaa näihin snobeihin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on täysin selvää, että se ei näille elitistiseille kirjanaisille kelpaa...
Joten sanotaan vaikka Rautatie. Itse inhoan sitä, mutta kait se vetoaa näihin snobeihin.
Veikkaan enemmänkin että ihminen joka haluaa lukea/kuunnella oikean kirjan ei ole kovin kiinnostunut teinien sarjakuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan enemmänkin että ihminen joka haluaa lukea/kuunnella oikean kirjan ei ole kovin kiinnostunut teinien sarjakuvista.
Joudun sivistämään sinua…
1) Lucky Star on oikea kirja
2) Lucky Star ei ole suunattu teineille
3) Lucky Star ei ole sarjakuva, vaan tarkemmin manga
Toivottavasti elitisti kirjasnobi oppi jotakin. ^.^
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun sivistämään sinua…
1) Lucky Star on oikea kirja
2) Lucky Star ei ole suunattu teineille
3) Lucky Star ei ole sarjakuva, vaan tarkemmin mangaToivottavasti elitisti kirjasnobi oppi jotakin. ^.^
1) Sarjakuvakirjasarja teinien hömpästä se on. Jospa vaan lukisit otsikon lisäksi tuon aloituksen mistä selviää millaista kirjallisuutta ap haki. Anyway, ei ole mitään snobeilua jos aikuinen ihminen ei ole kiinnostunut teinien jutuista.
2) Wikipedia: Demographic: Shōnen
Shōnen: shounen, are Japanese comics marketed towards young teen males between the ages of 12 and 18.
3) Manga (jap. 漫画) on japanilaista monen lajityypin sarjakuvaa.
Viime vuoden Finlandia-voittaja Anni Kytömäki: Margarita. Romanssipuoli jää vähän ohueksi mutta mulla loksahti suu kirjaimellisesti auki parissa kohtaa kun kuvaili luontoa niin uskomattoman hienoin sanakääntein. En edes ole mitenkään himo luonto-ihminen mutta se kieli vei mennessään.
Sami Lopakka : Marras
Siinä on menoa ja meininkiä ja monenlaisia tunteita.
Kafkan kirjeet Felicelle.