Mitä lahjaksi yliopistosta valmistuvalle
Kommentit (6)
Kuinka läheinen? Mikä budjetti? Harrastukset? Lahjakortti kuntosalille, kauneushoitolaan tai hierontaan - tai johonkin hänelle tärkeään erikoisliikkeeseen.
Rahaa opintolainan maksuun. Tai tulevassa ammatissa tarvittaviin välineisiin, jos ovat kalliita eivätkä käytettävissä työnantajan puolesta.
Minä en halua mitään. En edes pidä valmistumisjuhlia.
Normaali koulusta valmistuminen. Työpaikka on jo omalta alalta.
Itse sain sveitsiläisen rannekellon, mielestäni oikein hieno lahja. Olen siis mies ja tuo on hieno yksityiskohta juhlapukeutumisessa, muutenkin aito sveitsiläinen vähän parempi rannekello on hieno omistaa. Arvoltaan jotain 500e luokka, ei ihan Rolex kuitenkaan.
Pitkäikäinen, ei kuitenkaan tylsä kulutustavara joka unohtuu, silti käytännöllinen, muutenkin hieno esine.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain sveitsiläisen rannekellon, mielestäni oikein hieno lahja. Olen siis mies ja tuo on hieno yksityiskohta juhlapukeutumisessa, muutenkin aito sveitsiläinen vähän parempi rannekello on hieno omistaa. Arvoltaan jotain 500e luokka, ei ihan Rolex kuitenkaan.
Pitkäikäinen, ei kuitenkaan tylsä kulutustavara joka unohtuu, silti käytännöllinen, muutenkin hieno esine.
Rannekello oikein kiva lahja, arvokkuudeltaan sopii yliopistosta valmistuvalle ja useimmat arvostaa. Kannattaa vaan ostaa paikallisesta kultasepänliikkeestä niin lahjan saaja voi ilmaiseksi käydä säädättämässä sen rannekkeen, ellei itse ole säädettävissä.
Asunto, ellei jo omista sellaista.