Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!

Vierailija
23.01.2015 |

Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.

Kommentit (241)

Vierailija
161/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kuulemma näytän 18-vuotiaalta ja muita herkkuja ja se on myös mahdollista tehdä jotain sellaista mitä voisit viedä kenelle tahansa ilman vetoapua keulaan ajon aikana! Jumalan harjauksen aikana Jumalan edessä on vielä paljon tehtävää työtä ja muuta luottotoimintaa on ollut Håkan fiilis aika kauan jo! (Samsung Galaxy Core Plus, näppissofta SwiftKey)

Vierailija
162/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla sinne jos et haluu nähä mua nyt niin et jos oisit tullu tänne niin mä en tiiä mitä mä sanoin sille ettei se enää auta jos en vastaa ni oon kotona joskus puol viis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva on ollut tänään vähän myöhässä. Vielä tänään kotona mutta ei se oo niin väliä. Ja se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla myös eri puolilla maailmaa. Kun ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
164/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se oo niin paha. Niin paljon että se on ihan hyvä olo kun sain tietää vasta huomenna aamulla klo puol viis. Katseeni hetkeksi ulos kun en tiedä mitä se tyyppi sano.

L620

Vierailija
165/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kolme asiaa joita ei voi mitään muuta kuin mitä on. Jos on niin paljon kuin mahdollista saada vielä ole jäsen ja sit se ei oo vielä mitään, mut sit ku on niin, ettei ole aihetta.
Galaxy Alpha :)

Vierailija
166/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri ja kk sitten kun olet tulossa ollaan jo, ja sen aiheena on ollut jo kauan ennen maalia, eteni loppukaarteessa ja. Jos sinulla olisi voinut tulla, kun en tiedä onko sulla mitään ei olisi mitään. Ja sitten kun olet tulossa ollaan jo, ja sen aiheena on ollut jo kauan ennen maalia, eteni loppukaarteessa ja. Jos sinulla olisi voinut tulla, kun en tiedä onko sulla mitään ei olisi mitään hyötyä, jos työntekijä on, mutta en tiedä. Mutta ei ole mitään järkeä, mutta en tiedä. Mutta ei ole mitään järkeä, mutta en tiedä onko sulla mitään ei poppoon ja sen aiheena on ollut jo kauan ennen maalia, eteni loppukaarteessa ja.

Vierailija
167/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään uutta auringon laskiessa ja sen aiheena on ollut jo kauan ennen puolta, niin pois, niin että pitää tehdä jotain muuta, mutta se oli, oon pois ja. Jos sinulla olisi voinut tulla, kun oli jo ehtinyt. Jos sinulla oon on ollut jo kauan ennen maalia, eteni loppukaarteessa toiselle, ootko vielä ollut oon niin kuin pitääkin oli ihan kiva oot. Jos sinulla olisi pitänyt tehdä jotain

Vierailija
168/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja hän on [lehmä -hymiö]. Raja on vedettävä, tai jotain muuta kuin että se on hyvä olla ja elää ja voi olla totta kai se on ihan sama mulla mut mä meen nukkuu nyt ku ei voi mitää sille. Yhteydenotot uuden vuoden jälkeen.

Vierailija
169/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se ole mikään kiire ole vielä lisännyt kommentin antaja ja se oli ihan hyvä juttu että se ei ollut mitään ongelmia tämän vuoden puolella on ollut jo pitkään nyt on taas vähän aikaa sitten

Vierailija
170/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The only thing I can do it for the first time in the morning and I will be a good time to time and money to pay for the first time 

Vierailija
171/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kyllä tosi piinaavia ja kuuntelee metallia. Itse aloin harrastaa pitkiä ja jatkan matkaa. Hyvin nähdä tänään sun mainitsema. Jos jotakuta kiinnostaa esim. Jakaa vähän illemmalla niin puhki kasvimaalla olosta etten millään ala haista. Sen jälkeen on aina hetken verran pidempi että ylettyy. Ihmiset osaa olla seksuaalisesti oikeasti sujuva ja kuuntelee. Itse olen Länkipohjassa. Lapsia ei ilmene loppumatkasta.

Vierailija
172/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä kuuluu. Jos haluat ostaa lisää tuotteita, joiden avulla voidaan arvioida uudelleen niin paljon kuin mahdollista. Se oli kyllä aika paljon. Ja sitten vielä, että pienennykseen olen menossa tänä vuonna. Jos on jotain vikaa ole vielä tullut perille saakka ja riitti viidenneksi.

Vierailija
173/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se oo niin paha mieli kun ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja hän on ollut tosi kiva.

Vierailija
174/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä päivänvaloa ei ole mitään järkeä. Jos haluat käyttää sitä on oikein hyvä olla aika lailla Isännän kamari ja sitten kun pääsee helposti tutustumaan aikuisten tutkintoon johtavasta koulutuksesta.

Vierailija
175/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jo aika paljon ja hyvää

Vierailija
176/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään. Mutta jos se on ihan ok, jos se on mr right.

Vierailija
177/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä seinällesi jos sinulla olisi voinut olla. Mutta kun hän teki mitä pyysin häntä. Ja sit kun se oli ihan kiva jos joku haluaa olla mukana myös seuraavat tulokset alueella on noin kolme miljoonaa euroa.

Vierailija
178/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki mitä tarvitset majoituksen matkakohteessasi ja sit se että jos joku haluaa olla mukana myös seuraavat asiat ovat kunnossa että se on ihan hyvä että oot mun mielestä tosi. Ja jos ei ole mitään järkeä on ollut jo kauan ennen maalia

Vierailija
179/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentteja. Ja tiputin sen pihalla kivetykselle ni se on vaa kivempi ettet pääse ni kukaan ei oo liian jealous ku sit nyt on vaa todistajat läsnä eikä ketää muut. Ja jos ei ole vielä lisännyt videoita avainsanalla. Ja jos joku haluaa olla mukana myös ja sit se kutsu sinne Roopen siskon.

Samsung s6

Vierailija
180/241 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta en ole vielä lisännyt videoita.