Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkunainen ei saisi harrastaa yhdenyönjuttuja tai omata fuckbuddyja?

Vierailija
23.01.2015 |

Moni kauhistelee naisten seksikumppaneiden määrää. Ei se ole keneltäkään pois, jos ehkäisystä huolehditaan ja kumpikin osapuoli tietää missä mennään.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..

Vierailija
2/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt kellekään mitään määriä kertoo. Kannattaa vaan olla hissunkissun jos on niin umpimielisiä kavereita, etteivät ymmärrä jos toinen elää hieman erilailla kuin toinen.

Vierailija
4/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mun mielestä ole mitään pahaa :) yleensä kulee sitä paheksuntaa vähän vanhemmilta ihmisiltä, heidän aikana seksi onkin ollut enemmän tabu. Mun mielestä niin sinkkumiehet kuin naisetkin saa harrastaa seksiä miten huvittaa, kunhan ei loukkaa muita ja muistaa ehkäisyn :)

Vierailija
5/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vallankumous (myös seksuaalinen vapautuminen) oli yhteiskunnallinen liike, joka haastoi perinteiset seksuaalisuuteen ja ihmissuhteisiin liittyvät käyttäytymismuodot koko läntisessä maailmassa

1960-luvulta 1980-luvulle.

Seksuaalinen vapautuminen sisälsi lisääntyvää hyväksymistä seksille perinteisten, yksiavioisten heteroseksuaalisten parisuhteitten (pääasiassa avioliiton) ulkopuolella.

Vierailija
6/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti.. [/quote] no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin.

[/quote]

Halut ja teot ovat eri asia. En tiedä miksi, mutta tunnun arvostavan enemmän ihmisiä, jotka ovat valikoivempia eivätkä päästä ketä tahansa ihollensa. Ja voi olla että jotkut todella tarvitsevat sitä seksiä tapahtui se sitten kenetahansa kanssa, mutta minulle se on mielen heikkoutta. Sori.

Vierailija
7/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tyhmää kertoa jollekin seksikumppanien määrä.

Vierailija
8/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle on kauhistellut, ap?

Vierailija
9/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä edes laskee. Ihan se ja sama montako niitä on.

Vierailija
10/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti.. [/quote] no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin.

[/quote]

Halut ja teot ovat eri asia. En tiedä miksi, mutta tunnun arvostavan enemmän ihmisiä, jotka ovat valikoivempia eivätkä päästä ketä tahansa ihollensa. Ja voi olla että jotkut todella tarvitsevat sitä seksiä tapahtui se sitten kenetahansa kanssa, mutta minulle se on mielen heikkoutta. Sori.
[/quote]
vaikka monen kanssa harrastaisi seksiä, se ei tarkoita sitä, että päästäisi kenet tahansa iholleen.

Vierailija
11/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kauhistele muut kuin siveydensipulit ja miesasiamiehet. Sekä näköjään nuo joiden mielestä yhden yön suhteet tarkoittaa, että niitä harrastetaan sitten kenen kanssa tahansa (?).

Vierailija
12/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:01"]Kuka sinulle on kauhistellut, ap?
[/quote]
no ei kukaan. Täälläkin vain keskusteluja asiasta.

Vierailija
13/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin.
[/quote]

Annat jotenkin ymmärtää, että mielestäsi miesten on sallitumpaa paneskella ympäriinsä. Miksi moinen kaksinaismoraali?

Vierailija
14/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin nyt vaan on heikko libido ja osalla vahvempi.

Seksuaalisesta haluttomuudesta kärsivälle on ominaista jatkuva seksuaalisen halun tai seksuaalisten mielikuvien vähäisyys tai puuttuminen. Heikentynyt halu voi koskea kaikkia tilanteita, partnereita tai toimintoja tai rajoittua vain tiettyyn tilanteeseen, partneriin tai tapaan (esim. yhdyntään mutta ei itsetyydytykseen). Mikäli toimintahäiriö ei ratkea yhdessä partnerin kanssa tai itsehoitokirjojen avulla, kannattaa aina kääntyä joko lääkärin tai seksuaalisten toimintahäiriöiden hoitoon erikoistuneiden psykoterapeuttien puoleen.

Vierailija
15/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"]

[/quote]

[/quote]
Kuka sanoi että sitä harrastetaan kenen tahansa kanssa? Voihan sitä olla vaikka kuinka valikoiva vaikka niitä miehiä olisikin paljon. Itse en harrasta casualia seksiä, mutta se johtuukin mun rankasta taustasta. Olin narsistimiehen kanssa, joka sai mut uskomaan että oon likainen ja sairas jos harrastan seksiä jonkun kanssa joka ei ole tyyliin mun aviomies. Tavallaan mua kutkuttaa ajatus, mutta en vaan pysty. :(

Vierailija
16/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
[/quote]

Annat jotenkin ymmärtää, että mielestäsi miesten on sallitumpaa paneskella ympäriinsä. Miksi moinen kaksinaismoraali?
[/quote]
ei. Vaan minusta tämä on väärin. Yleinen mielipide vain tuntuu olevan se, että monen miehen kanssa seksiä harrastanut nainen on huora ja monen naisen kanssa seksiä harrastanut mies on kingi.

Vierailija
17/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
[/quote]

Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, etteikö tuollainen monen ihmisen samanaikainen paneskelu mitenkään loukkaisi jonkun tunteita. Itse kun tuppan vähontäänkin jollain tasolla kiintyä ihmiseen, jonka voin päästää noin lähelle. Joutuisin ainakin valehtelemaan, ettei olee mitään tunteita tai ettei harmita ajatella, että olen täysin korvattavissa millä hetkellä tahansa. Siksi tunnekylmempi asenne tuntuu niin oudolta.

Vierailija
18/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
[/quote]

Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, etteikö tuollainen monen ihmisen samanaikainen paneskelu mitenkään loukkaisi jonkun tunteita. Itse kun tuppan vähontäänkin jollain tasolla kiintyä ihmiseen, jonka voin päästää noin lähelle. Joutuisin ainakin valehtelemaan, ettei olee mitään tunteita tai ettei harmita ajatella, että olen täysin korvattavissa millä hetkellä tahansa. Siksi tunnekylmempi asenne tuntuu niin oudolta.
[/quote]
juurikin se fuckbuddyissa on idea, että niitä tunteita ei oo kaveruutta enempää. Seksin harrastaminen loppuu siihen, kun tunteita alkaa tulla.

Vierailija
19/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
[/quote]

[/quote]
ei. Vaan minusta tämä on väärin. Yleinen mielipide vain tuntuu olevan se, että monen miehen kanssa seksiä harrastanut nainen on huora ja monen naisen kanssa seksiä harrastanut mies on kingi.
[/quote]
Taitaa olla enemmän naisten kuin miesten mielipide tuo panosonnien kinginä pitäminen. -m

Vierailija
20/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin. Minulla oli yli puolen vuoden fuckbuddy. Loppui miehen tunteisiin.