Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinkkunainen ei saisi harrastaa yhdenyönjuttuja tai omata fuckbuddyja?

Vierailija
23.01.2015 |

Moni kauhistelee naisten seksikumppaneiden määrää. Ei se ole keneltäkään pois, jos ehkäisystä huolehditaan ja kumpikin osapuoli tietää missä mennään.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti.. [/quote] no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin. [/quote] Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, etteikö tuollainen monen ihmisen samanaikainen paneskelu mitenkään loukkaisi jonkun tunteita. Itse kun tuppan vähontäänkin jollain tasolla kiintyä ihmiseen, jonka voin päästää noin lähelle. Joutuisin ainakin valehtelemaan, ettei olee mitään tunteita tai ettei harmita ajatella, että olen täysin korvattavissa millä hetkellä tahansa. Siksi tunnekylmempi asenne tuntuu niin oudolta.

[/quote]Saa niitä tunteita olla, kyllä minäkin omista buddyistäni tykkään. En vaan halua vakituista seurustelusuhdetta heidän kanssaan.

Vierailija
22/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti.. [/quote] no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin. [/quote] Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, etteikö tuollainen monen ihmisen samanaikainen paneskelu mitenkään loukkaisi jonkun tunteita. Itse kun tuppan vähontäänkin jollain tasolla kiintyä ihmiseen, jonka voin päästää noin lähelle. Joutuisin ainakin valehtelemaan, ettei olee mitään tunteita tai ettei harmita ajatella, että olen täysin korvattavissa millä hetkellä tahansa. Siksi tunnekylmempi asenne tuntuu niin oudolta.

[/quote]

Kaikkia kohtaan ei kehity tunteita. Voidaan mennä asioiden edelle ja huomata jonkin ajan kuluttua, että suurta kipinää ei lennä mihinkään suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin panen ketä haluan ja milloin. Kyllä niitä partnereita on useampi jopa samalla viikolla. Löytyy myös varattuja miehiä. Mutta johtuu ihan siitä että minulla on traaginen lapsuus, en osaa kiintyä keneenkään sillä minua on satutettu niin paljon. Ihan oikein vaan kaikille miehillekin, lähes leikin heillä. Ja tietenkin kerron kokemukseni kaikille. Olenkin porukan Samantha.

Vierailija
24/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti.. [/quote] no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin. [/quote] Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, etteikö tuollainen monen ihmisen samanaikainen paneskelu mitenkään loukkaisi jonkun tunteita. Itse kun tuppan vähontäänkin jollain tasolla kiintyä ihmiseen, jonka voin päästää noin lähelle. Joutuisin ainakin valehtelemaan, ettei olee mitään tunteita tai ettei harmita ajatella, että olen täysin korvattavissa millä hetkellä tahansa. Siksi tunnekylmempi asenne tuntuu niin oudolta. [/quote] juurikin se fuckbuddyissa on idea, että niitä tunteita ei oo kaveruutta enempää. Seksin harrastaminen loppuu siihen, kun tunteita alkaa tulla.

[/quote]

Ei lopu, tottakai jokainen jollaitasolla välittää siitä toisesta. Sitä toista vaan ei halua joka päivä arkeen mukaan, vain piristämään silloin tällöin.

Vierailija
25/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa! Nauttikaa naiset elämästä ja pankaa ketä haluatte, antakaa katkerien miesten ulista!

Vierailija
26/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteliaita naisia on aina ollut. Ja niillä on oma nimikin..

Vierailija
27/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, sinkkunainen, kaipaan sekö seksiä että läheisyyttä ja saan sitä parilta fuckbuddyltä. Toinen on varattu mies ja toinen vapaa. Varatun miehen kanssa on vielä kivempaa, mutta koska ymmärrettävästi hänellä ei ole mahdollisuuksia tavata kovin usein, se toinen mies täyttää vajeen. 

Satunnainen seksi ei ole minun juttuni ja siksi siis vakkarimiehet. 

Ei hoidoistaan kannata puhua ympäri kylää; minunkin kuvioistani tietää vain pari samassa tilanteessa olevaa sinkkunaista ja muut luulevat minun olevan kovinkin siveyden sipuli.

Vierailija
28/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:17"]

Anteliaita naisia on aina ollut. Ja niillä on oma nimikin..

[/quote

Ei seksin harrastaminen tee naisesta huoraa. Vain jos raha tai arvokkaat lahjat vaihtavat omistajaa, voidaan puhua huoraamisesta. Melkoista huoraamista harrastaa myös moni nainen parisuhteensa sisällä...]

Vierailija
29/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin.
[/quote]

Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, etteikö tuollainen monen ihmisen samanaikainen paneskelu mitenkään loukkaisi jonkun tunteita. Itse kun tuppan vähontäänkin jollain tasolla kiintyä ihmiseen, jonka voin päästää noin lähelle. Joutuisin ainakin valehtelemaan, ettei olee mitään tunteita tai ettei harmita ajatella, että olen täysin korvattavissa millä hetkellä tahansa. Siksi tunnekylmempi asenne tuntuu niin oudolta.
[/quote]
juurikin se fuckbuddyissa on idea, että niitä tunteita ei oo kaveruutta enempää. Seksin harrastaminen loppuu siihen, kun tunteita alkaa tulla.
[/quote]
Kuulostaa niin aspergerilta, että ainakaan vakisuhteeseen en haluaisi noin tunnekylmän ihmisen kanssa.

Vierailija
30/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin.
[/quote]

Norminainen ei miestä näytä haluavan. Muutenhan baarit ei olisi täynnä puutteessa eläviä epätoivoisia miehiä säälipillua kerjäämässä.

Vierailija
31/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
[/quote]

Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, etteikö tuollainen monen ihmisen samanaikainen paneskelu mitenkään loukkaisi jonkun tunteita. Itse kun tuppan vähontäänkin jollain tasolla kiintyä ihmiseen, jonka voin päästää noin lähelle. Joutuisin ainakin valehtelemaan, ettei olee mitään tunteita tai ettei harmita ajatella, että olen täysin korvattavissa millä hetkellä tahansa. Siksi tunnekylmempi asenne tuntuu niin oudolta.
[/quote]
juurikin se fuckbuddyissa on idea, että niitä tunteita ei oo kaveruutta enempää. Seksin harrastaminen loppuu siihen, kun tunteita alkaa tulla.
[/quote]
Kuulostaa niin aspergerilta, että ainakaan vakisuhteeseen en haluaisi noin tunnekylmän ihmisen kanssa.
[/quote]
vakisuhteessa on hieman eri meininki kuin fuckbuddyn kanssa.

Vierailija
32/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti..
[/quote]
[/quote]

Norminainen ei miestä näytä haluavan. Muutenhan baarit ei olisi täynnä puutteessa eläviä epätoivoisia miehiä säälipillua kerjäämässä.
[/quote]
tai kukaan ei vain halua epätoivoista miestä.

Vierailija
33/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:15"]

Mä ainakin panen ketä haluan ja milloin. Kyllä niitä partnereita on useampi jopa samalla viikolla. Löytyy myös varattuja miehiä. Mutta johtuu ihan siitä että minulla on traaginen lapsuus, en osaa kiintyä keneenkään sillä minua on satutettu niin paljon. Ihan oikein vaan kaikille miehillekin, lähes leikin heillä. Ja tietenkin kerron kokemukseni kaikille. Olenkin porukan Samantha.

[/quote]

Nuorena se tuntui reteeltä ja mahtavalta kun miehiä pystyi pyörittämään. Tuntui, että on voimakas kun voi maata miehen kuin miehen kanssa. Sitten aika vierii. Kukaan niistä ei kaipaa sinua, eikä ole rinnalla tukemassa huonona päivänä..Suosittelen harrastamaan kunnon suhteita, niistä saa paljon enemmän henkistä pääomaa. Samantha 50v.

Vierailija
35/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:31"]

[/quote]

Nuorena se tuntui reteeltä ja mahtavalta kun miehiä pystyi pyörittämään. Tuntui, että on voimakas kun voi maata miehen kuin miehen kanssa. Sitten aika vierii. Kukaan niistä ei kaipaa sinua, eikä ole rinnalla tukemassa huonona päivänä..Suosittelen harrastamaan kunnon suhteita, niistä saa paljon enemmän henkistä pääomaa. Samantha 50v.

[/quote]

Mutta joku niistä voi jäädä vierelle ennen kuin on 50 v. Kuten originaalille Samanthallekin kävi.

Vierailija
36/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:33"]

Mä itse preferoin kunnon suhteita, mutta vihaan sitä jos paljon seksiä harrastavia naisia yritetään väittää huoriksi, mutta samaa tekeviä miehiä ei moralisoida. En voi ymmärtää miksi varsinkaan kukaan mies pitäisi yllä tätä seksuaalinen nainen on huora -myyttiä, sehän vain vähentää omia mahdollisuuksia.

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:56"]

Saat toki! Rakastan kevytkenkäisiä naisia!

Kunhan et sitten ala moralisoimaan, kun minunlainen komea, fiksu, karismaattinen, hyvin koulutettu insinöörismies ei huoli sinua muuhun kuin juuri panosuhteeseen. Saan kuulla niin paljon valitusta naispuolisilta ystäviltäni, kun en kelpuuta yli 5:n miehen kanssa maannut naista parisuhteeseen, vaikka itselläni on vähintäänkin joka kuukausi eri nainen hoidossa.

M33

[/quote]

En ymmärrä, miten jollain on pokkaa tällaiseen. "Minä saan tehdä mitä haluan, mutta jos toinen tekee samaa niin se on moro". En ottaisi miestä, joka harrastaa yhden yön juttuja, mutta minulla on "varaa" kun en tee sitä itsekään.
Tuntuu siltä, että naisille suhteet on hirveää pelaamista, kun tällaisia itselleen ylimääräisiä oikeuksia jakavia tyyppejä on niin paljon. Toivottavasti moni kaltaiseni nainen ei ota kaksinaismoralistia.

[/quote]

Naiset sallivat kaksinaismoralismin vain itselleen.

-Mies maksaa treffeillä

-Miehen on tuettava naista taloudellisesti jos tienaa enemmän, mutta nainen tienaa enemmän mies saa maksaa omat viulunsa

-Nainen voi etsiä miehen, jonka rahoilla (pääasiassa) hankitaan omakotitalot sun muut, mutta siipeilevä mies on oksettava turhake

-Monen naisen kommentti kun tulee puhe esim. lyhyistä tai lihavista ja kaljuista miehistä (kenties kaikkea noista yhtä aikaa): YÖK! Naisten reaktio kun mies sanoo "yök" tietyntyyppisistä naisista: oksettava sika, et ole koskaan saanut naista etkä saa tuolla asenteella!

-Nainen voi odottaa mieheltä itsevarmuutta, vaikka olisi itse ujo ressukka

[/quote]

Ja mistäköhän päättelit että minä olisin tuollainen? Kiitos taas yleistyksestä.

Vierailija
37/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi seksi seksi. Eikö parempia harrastuksia enää nykymaailmassa ole tarjolla. Vaikka liikunta, matkustelu jos lompakko antaa myöten, luovat harrastukset jne. 

Vierailija
38/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:56"]Kunhan et sitten ala moralisoimaan, kun minunlainen komea, fiksu, karismaattinen, hyvin koulutettu insinöörismies ei huoli sinua muuhun kuin juuri panosuhteeseen.

M33

[/quote]

Tasapeli, minä en suurin surminkaan halua mistä joka on insinööri, edes yhdenyön panoksi. Ne on katsos ne duunarit, jotka osaa käyttää vehkeitä... ;)

Vierailija
39/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

Hyvä itsetunto kantaa pitkälle. Silloin nainen säilyttää viehättävyytensä missä tahansa iässä. BTW, Miten joku voi pitää monen miehen kanssa makaamista saavutuksena kun se on käytännössä helpoin asia mitä nainen voi tehdä.