Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinkkunainen ei saisi harrastaa yhdenyönjuttuja tai omata fuckbuddyja?

Vierailija
23.01.2015 |

Moni kauhistelee naisten seksikumppaneiden määrää. Ei se ole keneltäkään pois, jos ehkäisystä huolehditaan ja kumpikin osapuoli tietää missä mennään.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti.. [/quote] no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin. [/quote] Annat jotenkin ymmärtää, että mielestäsi miesten on sallitumpaa paneskella ympäriinsä. Miksi moinen kaksinaismoraali? [/quote] ei. Vaan minusta tämä on väärin. Yleinen mielipide vain tuntuu olevan se, että monen miehen kanssa seksiä harrastanut nainen on huora ja monen naisen kanssa seksiä harrastanut mies on kingi. [/quote] Taitaa olla enemmän naisten kuin miesten mielipide tuo panosonnien kinginä pitäminen. -m

[/quote]

Haluat vaan uskoa noin. Yhtä käytetty se mieskin on kuin nainen jos on ollut paljon kumppaneita. Ehdoton turn off.

Vierailija
42/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:21"]

Minä, sinkkunainen, kaipaan sekö seksiä että läheisyyttä ja saan sitä parilta fuckbuddyltä. Toinen on varattu mies ja toinen vapaa. Varatun miehen kanssa on vielä kivempaa, mutta koska ymmärrettävästi hänellä ei ole mahdollisuuksia tavata kovin usein, se toinen mies täyttää vajeen. 

Satunnainen seksi ei ole minun juttuni ja siksi siis vakkarimiehet. 

Ei hoidoistaan kannata puhua ympäri kylää; minunkin kuvioistani tietää vain pari samassa tilanteessa olevaa sinkkunaista ja muut luulevat minun olevan kovinkin siveyden sipuli.

[/quote]

Onko varatulla miehellä avoin parisuhde vai oletko vain moraaliton luuska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat toki! Rakastan kevytkenkäisiä naisia!

Kunhan et sitten ala moralisoimaan, kun minunlainen komea, fiksu, karismaattinen, hyvin koulutettu insinöörismies ei huoli sinua muuhun kuin juuri panosuhteeseen. Saan kuulla niin paljon valitusta naispuolisilta ystäviltäni, kun en kelpuuta yli 5:n miehen kanssa maannut naista parisuhteeseen, vaikka itselläni on vähintäänkin joka kuukausi eri nainen hoidossa.

M33

Vierailija
44/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:56"]Saat toki! Rakastan kevytkenkäisiä naisia!

Kunhan et sitten ala moralisoimaan, kun minunlainen komea, fiksu, karismaattinen, hyvin koulutettu insinöörismies ei huoli sinua muuhun kuin juuri panosuhteeseen. Saan kuulla niin paljon valitusta naispuolisilta ystäviltäni, kun en kelpuuta yli 5:n miehen kanssa maannut naista parisuhteeseen, vaikka itselläni on vähintäänkin joka kuukausi eri nainen hoidossa.

M33
[/quote]
oletkin kaksinaismoralisti.

Vierailija
45/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:21"]

Minä, sinkkunainen, kaipaan sekö seksiä että läheisyyttä ja saan sitä parilta fuckbuddyltä. Toinen on varattu mies ja toinen vapaa. Varatun miehen kanssa on vielä kivempaa, mutta koska ymmärrettävästi hänellä ei ole mahdollisuuksia tavata kovin usein, se toinen mies täyttää vajeen. 

Satunnainen seksi ei ole minun juttuni ja siksi siis vakkarimiehet. 

Ei hoidoistaan kannata puhua ympäri kylää; minunkin kuvioistani tietää vain pari samassa tilanteessa olevaa sinkkunaista ja muut luulevat minun olevan kovinkin siveyden sipuli.

[/quote]

Onko varatulla miehellä avoin parisuhde vai oletko vain moraaliton luuska?

[/quote]

En ole moraaliton luuska eikä mies ole sopinut avoimesta suhteesta. 

Hän on näet naimisissa kylmän naisen kanssa, joka on unohtanut aviolliset velvollisuutensa. Ei miehen tarvitse tyytyä seksiin vain kerran kuukaudessa. 

Muistathan sinä täyttää aviolliset velvollisuutesi, jotta miehesi ei tarvitse hakea seksiä muualta?

Vierailija
46/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:56"]

M33

[/quote]

Oletko ihan varma, että hoitelemasi naiset huolisivat sinut parisuhteeseen? ;)

Vierailija
47/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut sängyssä vain kahden eri miehen kanssa ollessani parisuhteessa. Nyt taas vapauduin sinkkumarkkinoille ja vientiä olisi enemmän kuin koskaan. En kuitenkaan lähde kenenkään matkaan sillä koen että naisena ei kuulu olla niin aktiivinen. Miestä etsiessä minua ei haittaa vaikka miehellä olisi ollut eri kumppani joka päivälle sille miellän sen miehisyyden mitaksi. Miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Naisten kuuluisi käyttäytyä enemmän arvojensa mukaisesti.

Vierailija
48/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:05"]

Miestä etsiessä minua ei haittaa vaikka miehellä olisi ollut eri kumppani joka päivälle sille miellän sen miehisyyden mitaksi. Miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Naisten kuuluisi käyttäytyä enemmän arvojensa mukaisesti.

[/quote]

Tuo lienee sairain "miehisyyden mitta" jonka olen kuullut. Toki, jos olet harmaata massaa haluat ehkä että sinua kohdellaan yhtenä mitättömänä osana piiiitkässä jonossa naisia. Itse en ole massatuotantoa enkä tuollaiseen voisi alentua. (Itse asiassa epäilen että tämä on jonkun itseään liikaa jakaneen miehen provo-yritys.)

Vierailija
49/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:05"]Itse olen ollut sängyssä vain kahden eri miehen kanssa ollessani parisuhteessa. Nyt taas vapauduin sinkkumarkkinoille ja vientiä olisi enemmän kuin koskaan. En kuitenkaan lähde kenenkään matkaan sillä koen että naisena ei kuulu olla niin aktiivinen. Miestä etsiessä minua ei haittaa vaikka miehellä olisi ollut eri kumppani joka päivälle sille miellän sen miehisyyden mitaksi. Miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Naisten kuuluisi käyttäytyä enemmän arvojensa mukaisesti.
[/quote]
hus! mene takaisin sinne keskiajalle!

Vierailija
50/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuntee itsensä sitä maskuliinisemmaksi naisen kanssa, mitä viattomampi tämä on seksuaalihistorialtaan.

Vierailija
51/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Nainen on tarkoitettu synnyttämään. Muulla ei ole väliä. Ette te raukat pärjää ilman miehiä ja lapsia.

Vierailija
52/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:13"]

Mies tuntee itsensä sitä maskuliinisemmaksi naisen kanssa, mitä viattomampi tämä on seksuaalihistorialtaan.

[/quote]

Helppoa se on tuntea itsensä maskuliiniseksi kun tietää, että naisella ei ole vertailukohtaa...

Vierailija
53/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:15"]

Mä ainakin panen ketä haluan ja milloin. Kyllä niitä partnereita on useampi jopa samalla viikolla. Löytyy myös varattuja miehiä. Mutta johtuu ihan siitä että minulla on traaginen lapsuus, en osaa kiintyä keneenkään sillä minua on satutettu niin paljon. Ihan oikein vaan kaikille miehillekin, lähes leikin heillä. Ja tietenkin kerron kokemukseni kaikille. Olenkin porukan Samantha.

[/quote]

Ei ole oikein kaikille miehille. Idiootti.

Vierailija
54/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:13"]

[/quote]

Helppoa se on tuntea itsensä maskuliiniseksi kun tietää, että naisella ei ole vertailukohtaa...

[/quote]

Ja mitenkään ei voi olla kyse naisen olemuksesta...

Vierailija
55/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Jos on oma buddy niin eihän se edes lisää kumppanien määrää radikaalisti.. [/quote] no niitäkin voi olla useampi samanaikaisesti, mutta miksi naisten seksinharrastamisesta täytyy tehdä tabu? Yhtälailla naisillakin on haluja kuin miehilläkin. [/quote] Annat jotenkin ymmärtää, että mielestäsi miesten on sallitumpaa paneskella ympäriinsä. Miksi moinen kaksinaismoraali? [/quote] ei. Vaan minusta tämä on väärin. Yleinen mielipide vain tuntuu olevan se, että monen miehen kanssa seksiä harrastanut nainen on huora ja monen naisen kanssa seksiä harrastanut mies on kingi. [/quote] Taitaa olla enemmän naisten kuin miesten mielipide tuo panosonnien kinginä pitäminen. -m

[/quote]

Haluat vaan uskoa noin. Yhtä käytetty se mieskin on kuin nainen jos on ollut paljon kumppaneita. Ehdoton turn off.

[/quote]

Joillekin on joillekin ei. Oman kokemuksen mukaan naiset kavahtavat paljon enemmän miehen poikuutta kuin sitä jos miehellä pyörii naisia ympärillä. Ja monen nainen kohdalla muut naiset vain lisäävät kiinnostusta mustasukkaisuuden tai valloituksenhalun kautta. Moni on ylpeä kun on saanut pelimiehen kesytettyä. Sitähän taisi Stubbinkin vaimo leuka pystyssä selittää linnan juhlissa.

Vierailija
56/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:25"] Kuulostaa niin aspergerilta, että ainakaan vakisuhteeseen en haluaisi noin tunnekylmän ihmisen kanssa. [/quote] vakisuhteessa on hieman eri meininki kuin fuckbuddyn kanssa.

[/quote]

Juu, hyvinhän perusluonne lennossa vaihtuu... samoin kuin tunnetusti väkivaltaisesta saa kiltin ja hellän, kun sormuksia vaihdetaan, ja valehtelijasta rehellisen, kun molempien nimet ilmestyvät samaan postiluukkuun...

Vierailija
57/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse preferoin kunnon suhteita, mutta vihaan sitä jos paljon seksiä harrastavia naisia yritetään väittää huoriksi, mutta samaa tekeviä miehiä ei moralisoida. En voi ymmärtää miksi varsinkaan kukaan mies pitäisi yllä tätä seksuaalinen nainen on huora -myyttiä, sehän vain vähentää omia mahdollisuuksia.

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:56"]

M33

[/quote]

En ymmärrä, miten jollain on pokkaa tällaiseen. "Minä saan tehdä mitä haluan, mutta jos toinen tekee samaa niin se on moro". En ottaisi miestä, joka harrastaa yhden yön juttuja, mutta minulla on "varaa" kun en tee sitä itsekään.
Tuntuu siltä, että naisille suhteet on hirveää pelaamista, kun tällaisia itselleen ylimääräisiä oikeuksia jakavia tyyppejä on niin paljon. Toivottavasti moni kaltaiseni nainen ei ota kaksinaismoralistia.

Vierailija
58/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:49"]

Taitaa olla enemmän naisten kuin miesten mielipide tuo panosonnien kinginä pitäminen. -m

[/quote]

[/quote]

Ei kyse ole siitä, että haluaisin uskoa asian olevan noin. Päin vastoin, en pidä munaansa lukemattomissa naisissa uittavaa miestä arvossa. Eivät myöskään muut tuntemani miehet. Kukaan ei etenkään haluaisi oman siskonsa tai tyttärensä lankeavan lyhyempään tai pitempään suhteeseen sellaisen kanssa. Naiset sen sijaan tuntuvat olevan eri mieltä, kun suosivat noita kylän sonneja.

Vierailija
59/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:25"] Kuulostaa niin aspergerilta, että ainakaan vakisuhteeseen en haluaisi noin tunnekylmän ihmisen kanssa. [/quote] vakisuhteessa on hieman eri meininki kuin fuckbuddyn kanssa.

[/quote]

Juu, hyvinhän perusluonne lennossa vaihtuu... samoin kuin tunnetusti väkivaltaisesta saa kiltin ja hellän, kun sormuksia vaihdetaan, ja valehtelijasta rehellisen, kun molempien nimet ilmestyvät samaan postiluukkuun...
[/quote]
Fuckbuddyn kanssa ei ole mistään tunteista kyse, vaan hauskanpidosta. Suhteessa on sitten tunteet mukana.

Vierailija
60/79 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:03"]Ei sitä kauhistele muut kuin siveydensipulit ja miesasiamiehet. Sekä näköjään nuo joiden mielestä yhden yön suhteet tarkoittaa, että niitä harrastetaan sitten kenen kanssa tahansa (?).
[/quote] No mitä muuta yhdenyön juttu sitten sinusta on? Nimenomaan kuka tahansa. Men baariin ja napataan sieltä ihan kuka vaan. Vai ehtiikö humaltuneena baaritiskillä kehkeytyä syvällinenkin suhde?