Miksi sinkkunainen ei saisi harrastaa yhdenyönjuttuja tai omata fuckbuddyja?
Moni kauhistelee naisten seksikumppaneiden määrää. Ei se ole keneltäkään pois, jos ehkäisystä huolehditaan ja kumpikin osapuoli tietää missä mennään.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:03"]Ei sitä kauhistele muut kuin siveydensipulit ja miesasiamiehet. Sekä näköjään nuo joiden mielestä yhden yön suhteet tarkoittaa, että niitä harrastetaan sitten kenen kanssa tahansa (?).
[/quote] No mitä muuta yhdenyön juttu sitten sinusta on? Nimenomaan kuka tahansa. Men baariin ja napataan sieltä ihan kuka vaan. Vai ehtiikö humaltuneena baaritiskillä kehkeytyä syvällinenkin suhde?
[/quote]
Jos yhdenyönjutuksi kelpaisi kuka tahansa, niin sitä ottais ensimmäisen vastaantulevan. Itse en harrasta yhdenillan juttuja, mutta jos harrastaisin, niin miehen pitäisi olla hauskaa seuraa edes sen yhden illan ja helvetin hyvän näköinen.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:03"]Ei sitä kauhistele muut kuin siveydensipulit ja miesasiamiehet. Sekä näköjään nuo joiden mielestä yhden yön suhteet tarkoittaa, että niitä harrastetaan sitten kenen kanssa tahansa (?). [/quote] No mitä muuta yhdenyön juttu sitten sinusta on? Nimenomaan kuka tahansa. Men baariin ja napataan sieltä ihan kuka vaan. Vai ehtiikö humaltuneena baaritiskillä kehkeytyä syvällinenkin suhde?
[/quote]
Millä logiikalla ajattelet noin? Jotkut kai ottaakin kenet tahansa, mutta aika moni varmaan katselee ympärilleen ja päätyy juttelemaan jonkun mukavalta vaikuttavan kanssa. Eihän se silloin ole "kuka tahansa", jos ei vain tosiaan nappaa ekaa vastaantulevaa kädestä ja lähde kämpille.
Saa harrastaa ja saa olla jos kunnioitetaan itseään ja toisia olemalla tarkka kumin kanssa. Fakta vaan on että ne haaroja kaikille availevat eivät välitä ehkäisystä tai sitä ei käytetä suuseksissä. Entiset kaverit imivät koko kylän läpi paljaaltaan eivätkä ilmoittaneet klamydiastaan. Tämän takia tuomitsen kaikille itseään jakavat.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:33"]
Mä itse preferoin kunnon suhteita, mutta vihaan sitä jos paljon seksiä harrastavia naisia yritetään väittää huoriksi, mutta samaa tekeviä miehiä ei moralisoida. En voi ymmärtää miksi varsinkaan kukaan mies pitäisi yllä tätä seksuaalinen nainen on huora -myyttiä, sehän vain vähentää omia mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:56"]
Saat toki! Rakastan kevytkenkäisiä naisia!
Kunhan et sitten ala moralisoimaan, kun minunlainen komea, fiksu, karismaattinen, hyvin koulutettu insinöörismies ei huoli sinua muuhun kuin juuri panosuhteeseen. Saan kuulla niin paljon valitusta naispuolisilta ystäviltäni, kun en kelpuuta yli 5:n miehen kanssa maannut naista parisuhteeseen, vaikka itselläni on vähintäänkin joka kuukausi eri nainen hoidossa.
M33
[/quote]
En ymmärrä, miten jollain on pokkaa tällaiseen. "Minä saan tehdä mitä haluan, mutta jos toinen tekee samaa niin se on moro". En ottaisi miestä, joka harrastaa yhden yön juttuja, mutta minulla on "varaa" kun en tee sitä itsekään.
Tuntuu siltä, että naisille suhteet on hirveää pelaamista, kun tällaisia itselleen ylimääräisiä oikeuksia jakavia tyyppejä on niin paljon. Toivottavasti moni kaltaiseni nainen ei ota kaksinaismoralistia.
[/quote]
Naiset sallivat kaksinaismoralismin vain itselleen.
-Mies maksaa treffeillä
-Miehen on tuettava naista taloudellisesti jos tienaa enemmän, mutta nainen tienaa enemmän mies saa maksaa omat viulunsa
-Nainen voi etsiä miehen, jonka rahoilla (pääasiassa) hankitaan omakotitalot sun muut, mutta siipeilevä mies on oksettava turhake
-Monen naisen kommentti kun tulee puhe esim. lyhyistä tai lihavista ja kaljuista miehistä (kenties kaikkea noista yhtä aikaa): YÖK! Naisten reaktio kun mies sanoo "yök" tietyntyyppisistä naisista: oksettava sika, et ole koskaan saanut naista etkä saa tuolla asenteella!
-Nainen voi odottaa mieheltä itsevarmuutta, vaikka olisi itse ujo ressukka
Kukaan ei kauhistele. Ketään ei kiinnosta. Kunhan haluut täällä vaan hyväksyntää sille, mitä meistä moni on joskus aikanaan tehny kun on viittiny vaivautuu. Mene, pane, anna olla, mitä väliä?
ei ne (muna/pimppa) kulu käytössä. Taivastelkaa miten paljon haluatte.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:52"]
Saa harrastaa ja saa olla jos kunnioitetaan itseään ja toisia olemalla tarkka kumin kanssa. Fakta vaan on että ne haaroja kaikille availevat eivät välitä ehkäisystä tai sitä ei käytetä suuseksissä. Entiset kaverit imivät koko kylän läpi paljaaltaan eivätkä ilmoittaneet klamydiastaan. Tämän takia tuomitsen kaikille itseään jakavat.
[/quote]
Puhut tässä kai myös miehistä? Jotenkin sanavalinnat viittaavat vain naisiin. Vaikka ne on yleensä ne miehet, jotka kitisevät kondomeista.
Jos vanhemmilla on perinteisempi moraalikäsitys, niin siinä voi käydä hassusti. Perintölainsäädännössä nimittäin sanotaan seuraavasti:
"Rintaperillisesi saa tosin aina lakiosansa, ellet tee häntä perinnöttömäksi. Lain mukaan sen voi tehdä, jos perillinen loukkaa sinua rikoksella tai viettää kunniatonta tai epäsiveellistä elämää."
Kyllä sitä saa kauhistella jos esim 25v naisella tai miehellä on ollut satoja seksikumppaneita. En mäkään ketään tuomitse parista yhdenillanjutusta.
Se ei välttämättä ole helppoa lopettaa sitä fuckbuddy suhdetta jos tuleekin tunteita. Eka ei halua myöntää niitä tai ainakaan kertoa toiselle ja sitten onkin jo rakastunut.
Älä kerro tai vedän turpaan. Itse en saa ollenkaan ja olen kateellinen niille jotka saa.
Saa olla, tietysti? Mulla ainakin on. Molempia. ;)
Se on hankala tilanne, jos niitä tunteita tulee, vaikka kysymys on pelkästä seksisuhteesta. Itse olen nyt juuri siinä tilanteessa ja pitäisi lopettaa koko homma. Parisuhde meidän välillä ei ole millään tavalla realistinen ajatus, joten parempi jättää homma sikseen ennen kuin siitä tulee liian vaikeaa.
Siihen ne irtosuhteet sittten päättyykin kun pamahtaa paksuksi ja haluaa pitää lapsen eikä isä halua olla missään tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:15"]
Mä ainakin panen ketä haluan ja milloin. Kyllä niitä partnereita on useampi jopa samalla viikolla. Löytyy myös varattuja miehiä. Mutta johtuu ihan siitä että minulla on traaginen lapsuus, en osaa kiintyä keneenkään sillä minua on satutettu niin paljon. Ihan oikein vaan kaikille miehillekin, lähes leikin heillä. Ja tietenkin kerron kokemukseni kaikille. Olenkin porukan Samantha.
[/quote]
Tekosyy se tämäkin. Ja 7 yläpeukkua :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:50"]Siihen ne irtosuhteet sittten päättyykin kun pamahtaa paksuksi ja haluaa pitää lapsen eikä isä halua olla missään tekemisissä.
[/quote]
ja tää pitää paikkaansa kuinka monen kohdalla?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:56"]Saat toki! Rakastan kevytkenkäisiä naisia!
Kunhan et sitten ala moralisoimaan, kun minunlainen komea, fiksu, karismaattinen, hyvin koulutettu insinöörismies ei huoli sinua muuhun kuin juuri panosuhteeseen. Saan kuulla niin paljon valitusta naispuolisilta ystäviltäni, kun en kelpuuta yli 5:n miehen kanssa maannut naista parisuhteeseen, vaikka itselläni on vähintäänkin joka kuukausi eri nainen hoidossa.
M33
[/quote]
Älä huoli. En ottaisi sua edes yhdenillan hoidoksi. Jos yli kolmekymppinen kehuu itseään komeaksi ja karismaattiseksi, on mies silloin ruma kuin perkele.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:12"]
Taitaa olla enemmän naisten kuin miesten mielipide tuo panosonnien kinginä pitäminen. -m
[/quote]
Haluat vaan uskoa noin. Yhtä käytetty se mieskin on kuin nainen jos on ollut paljon kumppaneita. Ehdoton turn off.
[/quote]
Ei kyse ole siitä, että haluaisin uskoa asian olevan noin. Päin vastoin, en pidä munaansa lukemattomissa naisissa uittavaa miestä arvossa. Eivät myöskään muut tuntemani miehet. Kukaan ei etenkään haluaisi oman siskonsa tai tyttärensä lankeavan lyhyempään tai pitempään suhteeseen sellaisen kanssa. Naiset sen sijaan tuntuvat olevan eri mieltä, kun suosivat noita kylän sonneja.
[/quote]
Tai sitten se sonni saa paljon naisia ihan muista syistä, vaikka siksi että on helvetin mukava? Tunnen itse yhden tuollaisen, jolle niitä panoja ja kumppaneita on kertynyt, mutta hän itse asiassa arvostaa niitä naisiaan ja on kovin sydämellinen ihminen. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kusipäät saavat ketään, elleivät sitten esitä jotain muuta kuin ovat.