Mies on eron jälkeen tuhonnut omaisuuteni! Mitä nyt teen?
ELI:
Olen seurustellut miehen kanssa muutaman kuukauden. Olemme olleet pääasiassa pelkästään miehen asunnolla, ja minulla on aika paljon omaisuutta (lähinnä vaatteita, polkupyörä ja tunnearvoltaan suuria esineitä esim. valokuvia yms) tuossa asunnossa. En kuitenkaan itse siis virallisesti siellä ole missään vaiheessa asunut.
Nyt tulikin sitten ero, emmekä ole reilu viikkoon olleet yhteydessä. Facebookin avattuani huomasin, että mies oli (Lähes viikko sitten!) haukkunut minut pystyyn ja ilmoittanut tavaroideni löytyvän nyt lumihangesta, että sieltä voi hakea.
Tämä viesti on siis tullut sunnuntaina ja nyt on perjantai.
Mitä ihmettä tässä tilanteessa nyt pitää tehdä?? Mies on siis viskonut kaikki omaisuuteni pihalle ja sain tämän tietooni vasta nyt. Tavaroita ei kaikesta päätellen enää ole missään.
Voiko tällaisessa tilanteessa tehdä rikosilmoituksen tai jotain? Mies on kuitenkin tietoisesti tuhonnut/kadottanut toisen omaisuutta, vaikka nyt hänen asunnostaan onkin kyse.
Olen nyt ihan pulassa.. Pitikin tuollaiseen lapselliseen hyypiöön edes tutustua.
Tarvitsen nyt neuvoja, kiitos!
Kommentit (25)
Mua vähän ihmetyttää tuo, että miten olet vienyt jotain valokuvia miehen asuntoon, vaikka olette olleet yhdessä niin vähän aikaa? Ja mitä hän sille polkupyörälle on tehnyt?
Miksi ihmeessä olet raahannut noin paljon turhaa kamaa sellaisen miehen asuntoon jonka kanssa olet ollut vain muutaman kuukauden? Valokuviakin???
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 14:53"]
Eiköhän se rikosilmoitus ole paikallaan.
[/quote]
Poliisien resurssithan on mitoitettu juuri joidenkin henkkamaukkarytkyjen ja kusisten valkokuvien arvon määrittämiseen? Ap kärsiköön nahoissaan. Ap, petitkö miestä tai muuten vain olit kusipää ?
[/quote]
Monet pyörät ovat arvoltaan useita tuhansia. Se kiinnostaa jo poliisiakin. Miksi ap olisi tehnyt mitään väärää? Jos mies vaikka löysi omasta mielestään vielä paremman? Kuinka se tekee ap:stä kusipään? Vai oletko niitä ihmisiä, joiden mielestä on naisen vika vaikka mies tekisi mitä?
[/quote]Joo, varmaan ap olisi monen tonnin fillarin sinne jättänytkin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:16"]
Jos aloituksessa miehen kamat olisi nostettu lumihankeen, ei kukaan itkisi ja kehoittaisi tekemään rikosilmoitusta. Tämä olisi miehelle ainoastaan oikein ja mies olisi kusipää.
Mutta tämähän onkin miesviha-palsta.
[/quote]
Sinäkin vainoharhainen sovinisti voit haistaa hiivaisen vitun. Muistan yhden vastaavan keskustelun jossa tilanne oli toisinpäin, eikä sitä miestä haukuttu pystyyn vaan yritettiin neuvoa.
Mene katsomaan sieltä hangesta.