Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä kuunnella autossa radiota perheen läsnäollessa kun vuoronperään tulee Huippukivan ja Kaalimadon mainoksia?

Vierailija
08.11.2021 |

Minua ainakin.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kun ihan joka paikassa tulee vähän väliä joku kumimuna mainos

Vierailija
22/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, mutta ärsyttää todella. Ei ole edes lapsia, itsekseni ajelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehiä yhtään v*tuta kun niiden elimien kumiversioita näkyy TV:ssä parhaaseen katseluaikaan. Se yksikin violetti käyrä, missä on jotain lisäkkeitä. Mitähän ne maksaakin ja sitten joku ämmä niitä työntelee koloihinsa (tai joku ukko).

Aika pitkiä mainoksia, on niillä ihmisten kusettajilla näköjään rahaa maksaa mainosajasta. Olisi varmaan "huippukivaa" saada joku ällö joulukalenteri tuolta ja sitten nusasta jouluaattona. 

Kun ei mitään muuta ole kuin v'ttu ja k*rpä. Nyt ne aivot sieltä narikasta!

Vierailija
24/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato kuulostaa varmaan lapsista hauskalta.. mutta jos ne kysyvät niistä mainoksista?

Vierailija
25/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kuuntelen YLEX. Siellä ei tule mainoksia

Vierailija
26/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuunnellut radiota vuosiin. En ylipäätään kuuntele autossa yhtään mitään. Ensin vaihdoin radion kuuntelun CD-levyihin, ja kun kyllästyin räpeltämään niiden kanssa, niin lopetin kuuntelemisen. Ei oo tullu radioa ikävä.

Vierailija
27/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kyllä seksilelut kyllä hiukan miehen pakkomiellettä seksiin ja myös paistaa kyllästyminen puolisoonkin millaisena hän on?

Vierailija
28/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä hetki alkaa puhumaan kukista ja mehiläisistä perheen pienimmille.

Vierailija
29/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta kun tulee kesken hieronnan kun on mieshierojan asiakkaana

Vierailija
30/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kattelevat youtubesta lasten ohjelmia tai kuuntelevat lastenlauluja. 

No yks päivä tein ruokaa ja 5v tulee iloisella äänellä "äiti mä taidan haluta sellaisen kaalimadon joulukalenterin, äsken oli mainos siitä". 

Juu.... selitä siinä sitten ettei se käy. 

Vierailija
31/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Lasten isä yleensä sanoo lasten kysellessä, että ne ovat ammattilaisten työkaluja, minä yleensä sanon, että en ole ihan varma, mutta ne ehkä ovat jotain aikuisten muovikrääsää, jotka eivät mene kaupaksi ilman mainontaa.

Vierailija
32/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kattelevat youtubesta lasten ohjelmia tai kuuntelevat lastenlauluja. 

No yks päivä tein ruokaa ja 5v tulee iloisella äänellä "äiti mä taidan haluta sellaisen kaalimadon joulukalenterin, äsken oli mainos siitä". 

Juu.... selitä siinä sitten ettei se käy. 

"näin kerran lehdestä, kun joku tyttö oli ostanut suklaakalenterin ja sen sisältä paljastui suklaapaloja, jotka olivat matoja täynnä - madot olivat syömässä sitä, että ihanko oikeasti haluat sellaisen kaleterin, jonka tavarat pitää heittää roskiin heti kun luukun avaa"

(tai sitten totuus): "se kalenteri on tarkoitettu aikuisille, ehkä olisi kivempi sellainen kalenteri, jonka yllätyksistä tykkäisit ja voisit itse niitä käyttää? miten olisi vaikka suklaapatukkakalenteri tai sipsikalenteri?"

Vierailija
33/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnellaan lähinnä radio deitä ja radio patmosta, niin ei ole ongelmaa.

Minäkin kuuntelen deitä, mutta siitä huolimatta saattaa kyseinen mainos kuulua radioists vaikkapa opiskelukaverin, appivanhempikokelaiden tai oman perheenjäsenten autossa. Yritäppä siinä jatkaa keskustelua tai mitä olit sanomassa... tai sitten katselet muualle jos voit.

Vierailija
34/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mautonta laittaa yleiseen radioon kaikenikäisten kuunneltavaksi seksiääntelyä. Hyi.

Jep. Jos nyt on pakko mainostaa radiossa niin tekisivät edes asiallisesti ja hyvällä maulla nuo mainokset... kuulostaa ehkä mahdottomalta, mutta ei varmasti ole.

Vierailija
35/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen radiosta musiikkia. Jos tulee mainos tai juontajien puheenvuoro niin vaihdan kanavaa. Ärsyttävän paljon radiossa puhutaan.

Vierailija
36/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti ahdista tai nolota mutta eivät sovi päivällä esitettäviksi. Mielestäni ne pitäisi siirtää iltaan. Näin oli omassa lapsuudessani eikä tuollaisia saanut esittää päivisin telkussa tai radiossa. Se oli ihan hyvä kompromissi.

Vierailija
37/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pikkupiltit saa traumoja tai tuli aikuisina estoisiksi, vaikkei niille selitäkään jokaista tekomatomainosta. Älkää kiinnittäkö niihin huomiota. Siis mainoksiin eikä aina kysyjäänkään ;)

Vierailija
38/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on onneksi niin pieni, ettei vielä ymmärrä tuollaisia mutta kyllähän ne "aikuismainokset" v*tuttavat ja siksi käännän aina kanavaa kun sellainen tulee.

Vierailija
39/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää. Aivan turhia mainoksia. Ne, jotka noita kumileluja kaipaavat, löytävät ne ilmankin.

Vtti, kun olin hammaslääkärissä ja siellä oli tällainen pälätyskanava mainoksineen päällä. Tosi levotonta kuunnella sitä tyhjänpäiväistä hölinää. Kaiken stressin kruunasi se kiimaisena hönkivän naisen Kaalimatomainos. Vähän kiusalliselta tuntui maata siinä hammaslääkärin kumihanska suussa 8-/

Vierailija
40/47 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pikkupiltit saa traumoja tai tuli aikuisina estoisiksi, vaikkei niille selitäkään jokaista tekomatomainosta. Älkää kiinnittäkö niihin huomiota. Siis mainoksiin eikä aina kysyjäänkään ;)

Minua lapsena härtsi, jos vanhemmat ei vastanneet, vaan välttelivät puhumasta asioista. Jankutin niin kauan kysymystäni, että sain tyydyttävän vastauksen.

Minä olen sanonut, että en tiedä mitä ovat... jotakin koiranleluja kai.