Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en laihdu tällä ruokavaliolla?

Vierailija
23.01.2015 |

Mun bmi on 40, joten on varaa lähteä. Mutta kun ei vain lähde.

-Syön 4-6 kertaa päivässä, 2-4 tunnin välein

-Annoskoot on pieniä

-Hedelmiä syön maks yhden per päivä, pääasiassa syön sokeroimattomia marjoja (aamupala/välipala)

-Sokeri ja vehnäjauhot on poissa ruokavaliosta

-Syön runsaasti vihanneksia päivässä, menee lähelle kiloa kiloklubin laskurin mukaan

-Punnitsen ruokani ja merkkaan sen kiloklubiin

-En valehtele tai huijaa itseäni (tai teitä) sillä haluan oikeasti päästä näistä kiloista eroon

-Juon vettä pari kolme litraa päivässä, en juo limsoja, mehuja tms.

-Hiilihydraatteja tulee päivässä alle 100g/hh, pääasiassa kasviksista, juureksista jne. En karppaa, mutta syön hiilihydraattitietoisesti.

-Proteiinia syön joka aterialla suositellun määrän, en enempää.

-Maitotaloustuotteita en juurikaan käytä koska iho ei kestä niitä. Satunnaisesti kermaa/juustoja.

-Rasvaa pitäisi tulla n. gramma per painokilo, mulla jää rasvat jonnekin 60-90g välille päivässä. Koska en ole varma pitääkö rasvamäärä laskea normaalipainolle vai tälle ylipainolle, olen ajatellut että tuo saamani määrä on ihan ok. Rasvoina käytän ns. hyviä rasvoja.

-Niin ja ne kalorit, ne on pääasiassa 1200 kieppeillä, pari kertaa viikossa 1800. Jos kiloklubiin on uskominen.

Mikä mun syömisissä mättää, kun tuntuu että pysyn yhtä läskinä koko ajan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsetko ruokasi? Oletko ihan varma noista kaloreista??? 1200 on tosi vähän. 

Vierailija
22/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:22"]

Miksi et noudata sitä Kiloklubin antamaa kalorisuositusta? Sillä kyllä laihtuu. Ja samalla noudata myös niitä muita suosituksia siellä, kun kerran joka tapauksessa ohjelmaa käytät.

[/quote]

Sillä EI muuten laihdu kaikki ikilaihduttajat ainakaan jotka ovat jo sotkeneet aineenvaihduntansa kitukuureilla ja jojoilulla. 

Esim. itselleni Kiloklubi suositteli 1660 kcal syömistä päivässä. Sillä olisi pitänyt laskurin mukaan laihtua puoli kiloa viikossa. Kuitenkin noudattaen suostiusta vain hitaasti lihoin. Minun täytyi laskea kalorit 1200 asti että aloin edes  hitaasti laihtua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi