Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkerat ämmät lopettakaa se OKV haukkuminen!

Vierailija
22.01.2015 |

Yök. Voin kuvitella teät ja paskaset kämppänne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Pullukka-ohjelmassa oli sellainen mamma ja asunto, jollaiseksi ajattelen OKV:ta haukkuvat palstailijat. Itse olen saanut OKV:sta hyvin vinkkejä erilaisiin yksittäisiin huonekaluihin ja esineisiin, vaikken kokovalkoisesta sisustuksesta pidäkään. Rakastan design-huonekaluja ja -esineita ja niitä OKV:ssa pääsee näkemään. Ei ole mielestäni keneltäkään pois, jos joku haluaa sisustaa valkoisella ja itse ainakin yritän nähdä seasta ne itseä kiinnostavat jutut.

Vierailija
2/4 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:54"]Tänään Pullukka-ohjelmassa oli sellainen mamma ja asunto, jollaiseksi ajattelen OKV:ta haukkuvat palstailijat. Itse olen saanut OKV:sta hyvin vinkkejä erilaisiin yksittäisiin huonekaluihin ja esineisiin, vaikken kokovalkoisesta sisustuksesta pidäkään. Rakastan design-huonekaluja ja -esineita ja niitä OKV:ssa pääsee näkemään. Ei ole mielestäni keneltäkään pois, jos joku haluaa sisustaa valkoisella ja itse ainakin yritän nähdä seasta ne itseä kiinnostavat jutut.
[/quote]

samaa mieltä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKV ketjut ovat hyvä esimerkki olosuhteiden sairastuttamista keski-ikää lähestyvistä naisista. Kuvitellaan olevansa muiden yläpuolella ja bloggaajaa parempia haukkuessa ja arvostellessa päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Todellisuudessa ulkopuolinen aistii näistä kirjoittajan omasta mielestään nerokkaista näpäytyksistä kritiikkiin ja arvosteluun verhotun itsetunto-ongelman, jota kieroutuneesti pönkitetään toisten ihmisten kustannuksella. En itsekään ymmärrä luksuslaukkujen ostamista, jatkuvaa tavaroiden pyöritystä tai joidenkin bloggaajien tapaa jakaa lastensa yksityisiä asioita tuhansille ihmille. Ymmärtämättömyyteni ei aiheuta kuitenkaan agressiota tai tarvetta arvostella julmasti bloggaajia.

Yöhoitajana pidän itseäni hereillä luppoaikaan ja av oli joskus hyvä paikka piristää mieltä osallistumalla keskuteluihin. Palsta on viime kuukausina täyttynyt blogiketjuista ja silmittömästä pahanolon purkamisesta, olemmeko me suomalaiset naiset näin huonosti voivia?

Vierailija
4/4 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKV ? WTF?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi