Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen joka ei masturboi?

Vierailija
22.01.2015 |

Tapasin 22 vuotiaan naisen joka kertoi olevansa neitsyt, eikä ole koskaan kokenut orgasmia. Ei kuulemma tykkää masturboida kun ei tunnu miltään. Sanoi miehistä silti kiihottuvansa, joten ei kai voi olla (ainakaan täysin) aseksuaalikaan.

Onko tällainen ihan normaalia vai onko kyseessä poikkeustapaus? Kannattaako tällaisen (muuten ihan kivan) naisen kanssa yrittää alkaa suhteeseen jos seksi on itselle tärkeää, vai kannattaako etsiä joku seksipeto? Sori, voi olla hölmö kysymys mutta tätä olen tässä pari päivää pohtinut.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollainen mieheni tavatessa.
Nyt hän on saanut karistettua minulta kaikki estot ja enpä olisi itsekään uskonut joskus vielä harrastavani tuplapenetraatio seksiä seksikeinussa saaden jätti orgasmeja :P

Sanookin että nyt saa nauttia työnsä hedelmistä ;)
Hiljaa hyvä tulee!

Vierailija
2/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdottomasti. Tuosta saat koulutettua sellaisen seksipedon, että oksat pois.

Mistä on peräisin sellainen harhaluulo että masturbointi ennen parisuhdetta ja sen aikana tarkoittaa parempaa seksielämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta! Taidanpa kokeilla mitä tästä vielä tulee... ;)

Olis kiva jos kertoisitte vinkkejä siihen miten naista voi auttaa ja tukea oman seksipetoutensa löytämisessä! Varmaan kantsii ainaki välttää tekemästä aiheesta kovin suurta numeroa, ei varmaan oo hirveästi apua jos hälle tulee olo että vaadin koko ajan jotain lisää?

ap

Vierailija
4/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttää ensin naisen vähäinenkin seksuaalinen itsetunto kritisoimalla kroppaa ja taitoja. Kun nainen siitä toipuu, joutuu hän rakentamaan ihan itse uuden ja kaiken kestävän seksuaalisuuden, jota kukaan tai mikään ei pidättele.

Vierailija
5/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. jatkaa. Älä todellakaan kyttää. Se on lytätty jo jossain vaiheessa kun ei kerta masturboi. Minun lytättiin lapsuudessa. (ei hyväksikäyttöä)

Minun mieheni ainakin aluksi oli hyvin hellä, (aluksi=3-4vuotta), ja tällä tarkoitan että antoi minulle paljon orgasmeja ja harrasti sellaista seksiä mitä minä halusin. Ei vaatinut mitään "erikoista" eikä mitään vastineeksi esim. antoi minulle orgasmin suuseksillä=ei vaatinut itselleen suuseksiä.
Jossain vaiheessa ehdotti josko ostettaisiin minulle joku seksikäs yöasu.
Siitä se lähti. Kun hän kehui minua kauniiksi se päällä ja kanki seisoi niin eihän siinä voinut kuin olla ylpeä itsestään.
Se sytytti ainakin minussa halun olla vielä haluttavampi ja aloin karistaa itsestäni ujouksia ja yhden kerran valelin itseni suklaalla ja huutelin miehen huoneeseen. Se oli varmaan läpimurto, koska lähti minusta itsestäni, ei miehen pyynnöstä tai toiveesta.
Sitten alkoikin mies jo kyselemään että voisinko antaa suuhoitoa yms. Aluksi en halunnut ja mies oli ihan fine. Mutta kun sain itse asiaa kypsytellä ja tiesin miehen sitä haluavan niin yksi kertapa imaisinkin miehen kertaheitolla kuiviin ja vieläpä nielin. :P
Ja kaikkea kivaa tullut koettua sen jälkeen. Mutta siis älä painosta, anna ajatuksen kypsyä naisen mielessä ja anna naisen tehdä aloite. :)

T:nro2

Vierailija
6/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä aloin aloitteelliseksi vasta lyttäämisen jälkeen. Ja nyt tilanne on se, että annan jatkuvasti miehen ymmärtää, ettei minulle riitä mikään, eikä mies voi enää mitenkään täysin tyydyttää minua! 5

Vierailija
7/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei masturboi siksi, ettei osaa. Itsekin aloitin vasta parikymppisenä, kun ensimmäinen poikaystävä opetti, miten klitorisorgasmi tuotetaan. 5

Vierailija
8/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:41"]No, minä aloin aloitteelliseksi vasta lyttäämisen jälkeen. Ja nyt tilanne on se, että annan jatkuvasti miehen ymmärtää, ettei minulle riitä mikään, eikä mies voi enää mitenkään täysin tyydyttää minua! 5
[/quote] meillä on siis tämmöinen henkisesti s/m -suhde. Varmaan se vähitellen muuttuu sellaiseksi seksinkin suhteen. 5

Vierailija
9/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö sinä seksikeinusta?Se tuntuu hyvältä kun toinenkin tykkää;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi