Varastin laukullisen juustoa ja voita
Tilillä on 0,50 senttiä. Kävin tänään kaupassa, tungin käsilaukkuni täyteen juustoa ja voita. Sitten kävin hakemassa ilmaisleipää ison kasan muovipussiin (kirppiksen takana on ilmaisleipien jakelupiste). Eiköhän näillä selvitä kunnes rahat tulee tilille kuun alussa.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:55"]Lähetetty poliisille [/quote] Ja mitä ajattelit että tapahtuu?
[/quote]
Miina räjähti
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:57"]Tuosta kun jäät kiinni, se on vähintään kymmenen vuotta.Jos tappaa jonkun, niin lusii puolet vähemmän.Näin tässä oikeusvaltiossa.
[/quote]
Kiinni jäännistä ei tule edes rikosrekisteriä. Pelkkä sakko käteen.
Mä niin repesin kun luin ton otsikon!meinasin laittaa että hae nyt yks säkillinen leipää vielä kyytipojaks mutta olitkin jo hoitannu sen.en mä edes tiiä miks tää naurattaa mua niin paljon..
Mitä juustoa? Pitkään kypsytetty Gouda on kyllä hyvää. Sitä minä olisin napannut.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:55"]Lähetetty poliisille
[/quote]
Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:57"]Tuosta kun jäät kiinni, se on vähintään kymmenen vuotta.Jos tappaa jonkun, niin lusii puolet vähemmän.Näin tässä oikeusvaltiossa. [/quote] Kiinni jäännistä ei tule edes rikosrekisteriä. Pelkkä sakko käteen.
[/quote]
Jos ei ole rahaa niin paljoa että saisi ruokaa, ei ole varaa maksaa sakkojakaan. Menee ulosottoon, ja luottotiedot menee eli sossun elättinä vuosikausia. Toisaalta, on pakko sanoa että itse vuosia opiskelleena olen kitkuttanut PALJON pienemmällä rahamäärällä kuukausittain kuin mitä Kelan peruspväraha tai sosiaalituet Suomessa ovat. En siis ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa budjetoida kuun alusta kuun loppuun omia menojaan, ja pitää lähteä varkaisiin. Toiv. sentään ymmärsit varastaa ISOSTA ketjusta, etkä mistään pienyrittäjän kaupasta. Se olisi jo julmaa yrittäville ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:57"]Tuosta kun jäät kiinni, se on vähintään kymmenen vuotta.Jos tappaa jonkun, niin lusii puolet vähemmän.Näin tässä oikeusvaltiossa.
[/quote]
Kiinni jäännistä ei tule edes rikosrekisteriä. Pelkkä sakko käteen.
[/quote]
Vähän niinkuin pedofiileille ja rattijuopoille?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:01"]Mitä juustoa? Pitkään kypsytetty Gouda on kyllä hyvää. Sitä minä olisin napannut.
[/quote]
Ihan arkiedamia oli. Ei siinä kuumotuksessa muistanut laatua katsella :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:57"]Tuosta kun jäät kiinni, se on vähintään kymmenen vuotta.Jos tappaa jonkun, niin lusii puolet vähemmän.Näin tässä oikeusvaltiossa. [/quote] Kiinni jäännistä ei tule edes rikosrekisteriä. Pelkkä sakko käteen.
[/quote]
Jos ei ole rahaa niin paljoa että saisi ruokaa, ei ole varaa maksaa sakkojakaan. Menee ulosottoon, ja luottotiedot menee eli sossun elättinä vuosikausia. Toisaalta, on pakko sanoa että itse vuosia opiskelleena olen kitkuttanut PALJON pienemmällä rahamäärällä kuukausittain kuin mitä Kelan peruspväraha tai sosiaalituet Suomessa ovat. En siis ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa budjetoida kuun alusta kuun loppuun omia menojaan, ja pitää lähteä varkaisiin. Toiv. sentään ymmärsit varastaa ISOSTA ketjusta, etkä mistään pienyrittäjän kaupasta. Se olisi jo julmaa yrittäville ihmisille.
[/quote]
Valintatalosta. Ja jos olisin nyt jäänyt kiinni, ei se sakko heti ulosottoon mene. Rahat tulevat kuun alussa, olisin maksanut sakon silloin. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:01"]Mitä juustoa? Pitkään kypsytetty Gouda on kyllä hyvää. Sitä minä olisin napannut.
[/quote]
Ihan arkiedamia oli. Ei siinä kuumotuksessa muistanut laatua katsella :D
Ap
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:55"]Lähetetty poliisille [/quote] Idiootti.
[/quote]
Kaiva hiekka pillustas huumorintajuton noita-akka :D
Ja mitkä määrät kaupoista menee syötävää ruokaa roskiin! Niidenkään jakelua tarvitseville ei saada millään järjestettyä. Parempihan se on tietysti kaatopaikalla, kuin köyhän vatsassa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:08"]Ja mitkä määrät kaupoista menee syötävää ruokaa roskiin! Niidenkään jakelua tarvitseville ei saada millään järjestettyä. Parempihan se on tietysti kaatopaikalla, kuin köyhän vatsassa.
[/quote]
Juuri vähän aikaa sitten uutisissa kerrottiin siitä määrästä mitä se oli. En muista kiloja, mutta se oli valtava määrä. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:08"]Ja mitkä määrät kaupoista menee syötävää ruokaa roskiin! Niidenkään jakelua tarvitseville ei saada millään järjestettyä. Parempihan se on tietysti kaatopaikalla, kuin köyhän vatsassa.
[/quote]
Juuri vähän aikaa sitten uutisissa kerrottiin siitä määrästä mitä se oli. En muista kiloja, mutta se oli valtava määrä. Ap
[/quote]
Kymmeniä miljoonia kiloja heitetään roskiin.
http://yle.fi/uutiset/ruoka_jota_ei_osta_kukaan__miljoonien_kilojen_havikki_on_kasvavan_valikoiman_kaantopuoli/7724958
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:58"]
[/quote]
[/quote]
Millä tavalla luottotiedoton ihminen on automaattisesti "sossun elätti vuosikausia"? Mulle ei oo kukaan sanonut et sillon ei sais käydä töissä :/ eli niiden velkojen siis kuuluu antaa... Olla? Vanheta? Mitä niille pitää tehdä? Pitääkö nyt käydä ilmottaa työnantajalle et en voi tullakaan enää töihin? Ja olisko mun pitänyt työhaastattelussa kertoa et luottotiedot menneet, ei saa palkata? Anteeks kun kyselen, tämä on vaan ihan uutta tietoa mulle :( T: luottotiedoton pariskunta kokopäivätöissä
Aika kova oot, jos vetelet päälle viikossa neljä pakettia voita..
Menen nyt nukkumaan, joten en vastaile enää. Öitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:18"]Aika kova oot, jos vetelet päälle viikossa neljä pakettia voita..
[/quote]
Jäähän sitä yli. Ap
Nettivinkkiä?