apua mä juttelen whatsapissa yhen miehen kaa:-D
Paniikki paniikki, hyvännäkönen mies ja mua ahistaa.
Kommentit (39)
sä kuset ton homman kuitenki. se haluu vaa toosanderia.
Oletko ap 15v? Kirjoitustaso viittaa ainakin :)
Joko oot lähettänyt paljastavia kuvia?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:22"]Voi jumpe
[/quote]
Jukranpujut
Minkälainen kulli? Onko kuvat omia?
nyt vaan jäitä hattuun,pyydät sitä vaikka päiväkahveille näin ens alkuun.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:32"]Oletko ap 15v? Kirjoitustaso viittaa ainakin :)
[/quote] ihan täysikäsiä ollaan:-) panikoin ihan vaan satasella ja kirjoitustaso oli sitä luokkaa..:-D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:50"]Joko oot lähettänyt paljastavia kuvia?
[/quote] en, enkä aiokaan. Musta semmone on ällöttävää, mieti jos ne kuvat leviäisi jollain tavalla esim facebookkiin( tääkin o kuulemma tapahtunu palstan mukaan.) :-) tai sitten muutenkin, ei tuollane touhu oo turvallista..
AP
Kakka. Antakaa niitä miinuspeukkuja!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:50"]Joko oot lähettänyt paljastavia kuvia?
[/quote] en, enkä aio.
No voi p**** tää ei näytä mun viestejä..
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 05:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:50"]Joko oot lähettänyt paljastavia kuvia? [/quote] en, enkä aiokaan. Musta semmone on ällöttävää, mieti jos ne kuvat leviäisi jollain tavalla esim facebookkiin( tääkin o kuulemma tapahtunu palstan mukaan.) :-) tai sitten muutenkin, ei tuollane touhu oo turvallista.. AP
[/quote]
Joo älä vaan lähetä sellasia! Sitten kun ne kerran jonnekin joutuu niin ne ovat siellä ikuisesti.
N20
Yhden miehen? Miksi vain yhden? Oletko ulkonäköhaasteellinen?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:46"]Tutun veli, tutustuttiin synttäreillä ja vaihettii numeroita:-D paniikki potenssiin 10 se kysy että onko mulla Miesystävää
AP, joka ei oo koskaan seurustellu.
[/quote]
Kysyi siis Miesystävästä, ei Poikaystävästä?
[/quote] sama asia? :-D
[/quote] ihanaa jos sattuis omalle kohalle