Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin vuosia sitten tapahtuneen asian mutta se loukkaa silti

Vierailija
08.11.2021 |

Olin aikeissa erota silloisesta miehestäni, tästä on siis jo 15v aikaa. Olin kertonut liiton vaikeuksista parhaalle ystävälleni ja hän tiesi tilanteen. Kuulin ystävältäni nyt myöhemmin että noihin aikoihin silloinen mieheni (ei oltu vielä erottu) oli vokotellut baarissa ystävääni ja kehunut ulkonäköä ym. Mies ei tietenkään tästä mulle kertonut mutta eniten loukkaa että ystävä piti tämän omana tietonaan. Tai no, enhän mä tiedä onko hän kertonut siitä muille. Minulle ei kuitenkaan. Miksi hän salasi näin tärkeän asian. Vaikka tästä on aikaa, se loukkaa ja tuntuu pahalta. En pysty luottamaan ystävääni. Mutta tuntuu tyhmältä alkaa puhua ystävän kanssa asiasta enää näin pitkän ajan jälkeen. Mitä tekisitte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap the ammattiloukkaantuja iskee taas.

Vierailija
2/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei varmaankaan merkinnyt hänelle mitään, joten ajatteli, ettei pahoita mieltäsi, kun ette sitten päätyneet eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä todiste naisten vuosikymmeniä kestävästä vihasta toista ihmistä kohtaan

Vierailija
4/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö sitten luottamaan mieheesi? Eikö se olisi olennaisempi asia. Ystäväsihän ei tässä oikeastaan tehnyt paljoakaan, jätti vain kertomatta,

Vierailija
5/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sieltä tuli päivän "mitä tekisitte".

Vierailija
6/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei varmaankaan merkinnyt hänelle mitään, joten ajatteli, ettei pahoita mieltäsi, kun ette sitten päätyneet eroon. 

Kyllä me päädyimme eroon, mutta silloin kun kyseinen asia tapahtui, olimme vielä yhdessä vaikka ongelmia oli jo paljon. Ap

Vierailija
7/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me päädyimme eroon, mutta silloin kun kyseinen asia tapahtui, olimme vielä yhdessä vaikka ongelmia oli jo paljon. Ap

Ehkä hän sitten ajatteli, että viestintuoja ammutaan, eikä halunnut tulla ammutuksi, koska hän ei ollut ex-miehestäsi kiinnostunut.

Vierailija
8/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä todiste naisten vuosikymmeniä kestävästä vihasta toista ihmistä kohtaan

Trollisetä ei ole hyvin, hyvin vihainen.

Vierailija
9/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö sitten luottamaan mieheesi? Eikö se olisi olennaisempi asia. Ystäväsihän ei tässä oikeastaan tehnyt paljoakaan, jätti vain kertomatta,

Ei olla enää miehen kanssa yhdessä. Ystävä taas ollut elämässäni lapsesta saakka ja olin luottanut häneen kuin vuoreen. Ap

Vierailija
10/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tällaisissa tapauksissa perinteisesti se ystävä koka kertoo tapahtuneesta saa vihat niskoilleen. Suojeli sinua ja teidän välistä ystävyyttä.

Vierailija
11/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin!

Vierailija
12/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vatvot menneitä hitto soikoon? Anna olla jatka elämä.

Vierailija
13/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla enää miehen kanssa yhdessä. Ystävä taas ollut elämässäni lapsesta saakka ja olin luottanut häneen kuin vuoreen. Ap

Ei vuoriin ole luottamista. Suomeakin halkoi ennen vuoristot mutta missä ne nyt on?

Vierailija
14/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tuolla on kun mies oli mennyttä joka tapauksessa?

Vierailija
15/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kertonut sinulle, ja olisit ottanut puheeksi miehen kanssa niin mies olisi sanonut, että ystäväsi vikitteli.

Sitten olisit haukkunut ystäväsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi