Piti olla loma mutta mies tekee töitä
Mies teki eilisen illan ja tämän päivän töitä. Hän on freelancer eli on itse haalinut työt. Mutta kun tämä lomakin oli hänen ideansa ja varasi mökin lomakeskuksesta. Jos olisin tiennyt että mies työskentelee, olisin voinut tulla tänne vasta loppuviikosta ja olla omassa rauhassa kotona. Mökki on pieni tupa ilman erillistä huonetta, niin tuntuu että pitää hiljaa hiippailla, etten häiritse miestä. Ei se ole mulle rentouttavaa. Olen jo liikkunut lähimaaston läpi, mulla ei ole ajokorttia niin en pääse yksin kauemmas. Ärsyttää miehen huono ajankäytön suunnittelu.
Kommentit (26)
Ota kalsarikännit ja örvellä mökissä.
"Silloin kun töitä on niitä tehdään"
Vierailija kirjoitti:
"Silloin kun töitä on niitä tehdään"
Niin se näköjään on. Mutta miten elää oman harmituksen ja tylsyyden kanssa? Olin kai toivonut yhteistä laatuaikaa, kun arjessakin työ kiilaa kaiken edelle eikä sitä aikaa ole ollut.
Tuo on muuten ärsyttävää, kun toinen tekeekin vain töitä.
Anna toisen tehdä omalla ajallaan mitä haluaa. Tee sinäkin mitä haluat.
Taksilla vaan paikalliseen laulamaan karaokea. Lähetät sieltä sitten tsemppiviestin. Mies on valintansa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Anna toisen tehdä omalla ajallaan mitä haluaa. Tee sinäkin mitä haluat.
Omalla ajallaan? Sovittu yhteinen loma ja mies toivonut mökkireissua mutta sit se aika onkin siellä hänen omaa aikaa?
Itse lähtisin taksilla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Taksilla vaan paikalliseen laulamaan karaokea. Lähetät sieltä sitten tsemppiviestin. Mies on valintansa tehnyt.
Mies kuskiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuskiksi!
Ja hakemaan Alkosta sulle kunnon etko- ja jatkojuomat.
Ota lomaa miehestä ja varaa oma mökki. Tee siellä mitä haluat.
Tää on tätä nykyaikaa.
Tarvitaan lomaa, että ehtii tehdä töitä.
Ei halua olla sinun kanssasi siis. Oletko lihonut?
Piti olla lomaa ja varasin mökin. Vaimo vaan palstailee ja juo sidukkaa sohvalla. Aloin sitten joutessani tehdä töitä.
t. Ap:n mies
Ens kerralla mökki jossa on työhuone miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ens kerralla mökki jossa on työhuone miehelle.
Mies voi jäädä kotiin tekemään töitä ja ap lähtee vaikka kaverin kanssa lomailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Huhuu Ap, joko mies rentoutui?
Fentoutui päiväksi ja patikoitiin koko päivä yhdessä. Tänään käytiin luontonähtävyydessä ja miehen piti soittaa siellä ollessamme työpuhelu.
Palstaile vaikka, ota coolimmin.