Kymmenpäinen nuorisojoukko kohdisti "vakavaa väkivaltaa" mieheen Espoossa
– Poliisi sai ilmoituksen tehtävästä nopeasti, mutta tekijät olivat poistuneet paikalta poliisin saapuessa. Suurin osa epäillyistä poistui tapahtumapaikalta Pyyntitien suuntaan, viranomaiset kertovat tiedotteessaan.
Epäillyt tekijät olivat noin 15–20-vuotiaita tummiin untuvatakkeihin pukeutuneita noin 170–180 senttimetriä pitkiä nuoria. Yhdellä nuorista oli jalassaan valkoiset housut. Yksi epäillyistä oli muita pidempi ja hänellä oli lippalakki päässä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-pyytaa-havaintoja-kymmenpai…
Kommentit (121)
Sääliksi käy niitä piruparkoja, jotka ovat ostaneet velkaisen asunnon pk-seudulta viimeisen 10 vuoden aikana. Pudotus tulee olemaan karmiva.
Syrjäytyneisyys ja näköalattomuus.
Asun alueella, jolla on tämmöisiä "joukkioita". Aiheuttavat häiriötä ja älämölöä myös silloin kun eivät ole suoraan väkivaltaisia. Esim. eivät noudata ihan tavallisia sääntöjä ja ohjeita eikä kykyä huomioida muita ihmisiä ole. Alkaa verenpaine nousta jo geelitucan ja canada goose takin nähdessä.
Positiivista on se, että kun alkaa ihan kunnon talvipakkaset, jos alkaa, nämä katoavat katukuvasta tyystin. Huono sää myös karkoittaa nämä sokerista tehdyt nuorukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Isolla porukalla kävelevät koko kadun leveydeltä, huutelevat törkeyksiä omalla äidinkielellään naisille ja nauravat päälle.
En ihmettele yhtään että naisia pelottaa tuommoinen käytös.
Miehenä minun ei tarvitse pelätä seksuaalista väkivaltaa, mutta kyllä minua silti joskus pelottaa tuolla kävellessä, vaikka jääkaapin kokoinen ukko olenkin.
Aika äkkiä sitä jää alakynteen jos porukalla painavat päälle, ja jos on teräaseita sun muita pistimiäkin, niin siinä on aika äkkiä henki pois.
Suomi on ollut pitemmän aikaa jo ruotsin tiellä, ja tällä politiikalla Suomi voi tulevaisuudessa mennä tässä ruotsin edellekin, vaikka tästä kaikestavon varoiteltu jo yli kymmenen vuotta.
Mikä sua pelottaa? Voi hyvänen aika sentää iso mies. Opettele pitämään puolesi. Mistä se koko on peräisin, sieltä jääkaapistako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isolla porukalla kävelevät koko kadun leveydeltä, huutelevat törkeyksiä omalla äidinkielellään naisille ja nauravat päälle.
Miehenä minun ei tarvitse pelätä seksuaalista väkivaltaa, mutta kyllä minua silti joskus pelottaa tuolla kävellessä, vaikka jääkaapin kokoinen ukko olenkin.
Aika äkkiä sitä jää alakynteen jos porukalla painavat päälle, ja jos on teräaseita sun muita pistimiäkin, niin siinä on aika äkkiä henki pois.
Suomi on ollut pitemmän aikaa jo ruotsin tiellä, ja tällä politiikalla Suomi voi tulevaisuudessa mennä tässä ruotsin edellekin, vaikka tästä kaikestavon varoiteltu jo yli kymmenen vuotta.
Mikä sua pelottaa? Voi hyvänen aika sentää iso mies. Opettele pitämään puolesi. Mistä se koko on peräisin, sieltä jääkaapistako.
Väkivalta pelottaa, eikö sinua?
Kyllä tässä isossa kehossa arpia on, mitkä muistuttavat kovasti siitä, mitä ihmisryhmää kannattaa välttää.
Maailma kylässä-haave toteutui sit.
Oliko nuoria kun lähinnä vanhukset liikkuvat toppatakeissa näillä keleillä kun muutoin näyttävät hiukan hassuilta käyttää plussakeleillä?
Yhdellä oli jalassaan housut. Nyt on tuntomerkit taas kohdallaan.
Tekijät kuulemma olleet pottunokkaisia valkoisia kaljamahapersuja.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni espoolaisena todella rikkaaksi. En osaa edes ajatella miten olisimme tulleet toimeen ilman tällaista suunnatonta rikkautta.
Espoo on rikas kunta.
Vierailija kirjoitti:
Reissumiehet vauhdissa
No nyt ymmärrän hieman paremmin Fazerin kampanjaa. Reissumies = roadman.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni espoolaisena todella rikkaaksi. En osaa edes ajatella miten olisimme tulleet toimeen ilman tällaista suunnatonta rikkautta.
Onneksi oloon Espoo, nyt teistä kaikista on tullut rikkaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoo on rikas kunta.
Riippuu millaista rikkautta tarkoitat.
Kohta taitaa olla lähinnä slummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olivatko todella ulk kiksia? Lukemassani uutisessa ei mainittu kansalaisuutta mitenkään.
Varmaan ulkkiksia, mutta voi olla myös osa kantiksia.
Sen vaikutelman minäkin olen saanut, että nämä jengit ovat usein moni-etnisiä.
Nyt ei kyllä fazerin markkinointi oikein toiminut.
Vierailija kirjoitti:
”Perussuomalaisten sisäiset ristiriidat ovat kärjistyneet Uudellamaalla erottamisiksi ja jopa nyrkkitappeluksi.”
Aivan, mitään ongelmaa ei siis ole olemassa, koska pari persua nahisteli kännipäissään keskenään. 🐟