Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotevastaiset puhuvat pelottelusta. Miten on, PELKÄÄTTEKÖ SAIRASTUMISTA? Kysymys siis rokotevastaisille.

Vierailija
08.11.2021 |

Olen rokotemyönteinen ja rokotettu ja minä pelkään. Pelkään influenssaa jonka olen kerran joutunut sairastamaan ja silloin lopulta tarvitsin jo hengityksen avustamista koneella, vaikka olin terve hyväkuntoinen nuori. Niin vain kävi että taistelin elämästä ja kuolemasta TYKSin teholla. Henki säilyi mutta keuhkoista ei voi sanoa samaa. Lisäksi olin melkein vuoden psykoosimaisessa tilassa taudin jälkeen.

Mutta tehän ette pelkää tällaista?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on ensiavussa töissä ja kuullut kuinka on lisääntynyt

Sydänoireet

Veritulpat

Tärinäoireet

Kuukautisvuoto jatkuu runsaana

Ym

Eikö häntä sido laki potilassalaisuudesta? Mistä hän tietää kenenkin vuotojen syyt? Minulla löytyi ensiapuun vieneen runsaan kuukautisvuodon syyksi myoomat kohdussa.

Vierailija
22/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää tautia mutta pelkään mihin tämä hysteria johtaa.

Mikä vatun hysteria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Olen sairastanut koronan flunssana, niin kuin se suurimmalle osalle on. Miksi flunssaa pitäisi pelätä?

Vierailija
24/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tässä pelkään piikkejä ja pakkopiikitystä kuin koronaa. Koronaa en ole pelännyt kertaakaan tai ikinä. Siksi en käytä maskia, käsidesiä, noudata turvavälejä enkä myöskään ota piikkiä. Mutta niin kyllä enemmän tuo piikki kauhistuttaa kun nähnyt evidenceä että se kovin hyvää tee kropalle.

Vierailija
25/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en pelkää. En ole ottanut ensimmäistäkään koronarokotetta.

Minun päätökseni olla rokottautumatta perustuu kaikessa yksinkertaisuudessaan siihen, että mieluummin saan koronatartunnan kuin otan kiirellä kyhätyn rokotteen, jonka pitkäaikaisvaikutuksista kenelläkään ei ole mitään tietoa. Sitä tietoa ei vaan voi olla, kun kenelläkään tätä rokotetta ei ole ollut edes puoltatoista vuotta.

Olen siis tehnyt sen ratkaisun, jonka uskon olevan terveyteni kannalta paras.

Tämä on kyllä niin mielenkiintoista, kun ihan yhtä lailla on selvää, että myöskään Koronan sairastamisen pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa, kun kyseessä on uusi virus. Esim. ystäväni sairastaa pitkää koronaa, kärsii vaikeista hermokivuista, eikä kenelläkään ole oikein antaa selvyyttä tulevaisuudesta. Silti nämä eivät pelota?

Kuitenkin riski saada vakava sivuvaikutus/oire on itse taudissa moninkertainen verrattuna rokotteeseen.

Vierailija
26/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään teidän piikitettyjen terveyden ja mielenterveyden puolesta kun tämä kusetus paljastuu. Tuleeko its.mur.aalto? Entä lapset, pilataanko jo 5-vuotiaiden terveys noilla myrkyillä? Itseni puolesta en pelkää.

Vierailija
27/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää sairastumista. Ja en ole rokotevastainen, en vain ota koronarokotetta. Silloi kun tämä koko hässäkkä alkoi, luin koronan oireista ja koska ne oli täysin yks yhteen influenssan kanssa, en kokenut olevan sen kummempi tauti, eikä mikään tähän mennessä ole todistanut tätä vielä vääräksi päätelmäksi. En ole ottanut koskaan influenssa/sikapiikkiäkään. Elämässäni on isompiakin pelon aiheita kuin flunssa.

Vierailija
28/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun päätökseni olla rokottautumatta perustuu kaikessa yksinkertaisuudessaan siihen, että mieluummin saan koronatartunnan kuin otan kiirellä kyhätyn rokotteen, jonka pitkäaikaisvaikutuksista kenelläkään ei ole mitään tietoa. Sitä tietoa ei vaan voi olla, kun kenelläkään tätä rokotetta ei ole ollut edes puoltatoista vuotta.

Tämä on kyllä niin mielenkiintoista, kun ihan yhtä lailla on selvää, että myöskään Koronan sairastamisen pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa, kun kyseessä on uusi virus. Esim. ystäväni sairastaa pitkää koronaa, kärsii vaikeista hermokivuista, eikä kenelläkään ole oikein antaa selvyyttä tulevaisuudesta. Silti nämä eivät pelota?

Kuitenkin riski saada vakava sivuvaikutus/oire on itse taudissa moninkertainen verrattuna rokotteeseen.

Eli ihan kuin influenssassakin on jälkitauteja, niinkö? Luin myös että mielenterveysongelmat ovat koronan jälkitauti (tämä siis Iltalehti tai IS), jolloin viimeistään tiesin että tässä on kyse nyt jostain ihan muusta kuin siitä mitä yritetään meille uskotella.

Vierailija
29/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää. Todennäköisyys joutua teholle on kuitenkin tosi pieni. Piikkihaittoja pelkään, liian monta tapausta lähipiirissä.

Se on jännä kun kenenkään muun lähipiirissä ei ole kovin pahoja piikkihaittoja ollut. Ettet vaan olisi kuvitellut koko juttua? Se voi olla myös psykoosin ensioire...

Vierailija
30/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riski saada korona vaikuttaa olevan niin pieni että se kompensoi sitä riskiä.

Vierailija
31/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotevastainen, mutta en aio ottaa tätä koronarokotetta. Riskini joutua sairaalahoitoon Koronan vuoksi on laskurin https://qcovid.org/Home/AcademicLicence?licencedUrl=%2FCalculation mukaan 0,0032%. Eli en pelkää sairastumista, mutta tokikaan en väenvängällä tunge paikkoihin, joissa tartuntariski on suuri.

Vierailija
33/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Pari kertaa sairastanut. Pelkäätte tyhjää.

Vierailija
34/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008388804.html

Aaaah... Pravda. Aikamme luotettavinta propagandaa.

Vierailija
35/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään lyhyessä ajassa kehitettyä rokotetta enemmän kuin koronaa. Tautia on ihan älyttömästi vaikka rokotettuja on paljon ja maskeja käytetään. Mediassa kuvia joissa ihmiset on rokotettavana maski päässä ja rokottaja (luultavasti itsekin rokotettu) maski päässä. Jotenkin outoa.

En pelkää juurikaan koronaa, toki joskus mietin että entä jos minä tai mies kuollaan. Mut se on pieni todennäköisyys. Myös usko Jeesukseen auttaa, päiväni eivät ole omissa käsissäni.

Vierailija
36/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona ei oo olemassa eikä mitää viruksia oo olemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi