Mikä puhelin/nettiliittymäfirma kusettaa vähiten?
DNA:n jatkuviin laskuihin alkaa jo kyllästyä ja niitä tuntuu tulevan mysteerisen paljon, usein perintätoimiston kautta kierrätettynä.
Olen nyt ajatellut vaihtaa Soneraan. Kannattaako?
Kommentit (24)
Tele Finland on Soneran tytäryhtiö eli sama kuin Sonera.
Sonera toiminut minulla moiteettomasti vuodesta 1991!! Ainoa mikä nyppii on, että vanhoja uskollisia asiakkaita ei muisteta mitenkään!
Tytöllä ollut vuoden Tele Finlandin liittymä, ja jo kiiteltiin kuluneesta vuodesta!
Olen maksanut pitkän pennin Soneralle ja tytöllä puhelinlasku vain n. 10 eur/kk.
Vierailija kirjoitti:
Tele Finland on Soneran tytäryhtiö eli sama kuin Sonera.
Sonera toiminut minulla moiteettomasti vuodesta 1991!! Ainoa mikä nyppii on, että vanhoja uskollisia asiakkaita ei muisteta mitenkään!
Tytöllä ollut vuoden Tele Finlandin liittymä, ja jo kiiteltiin kuluneesta vuodesta!
Olen maksanut pitkän pennin Soneralle ja tytöllä puhelinlasku vain n. 10 eur/kk.
Moi! Bongasin huomiosi vanhojen asiakkaiden muistamisesta. Tuo aihe nousee keskusteluihin aika ajoin ja ihan syystäkin. Onneksi tähänkin aletaan pikku hiljaa reagoimaan.
Meillähän saa nykyään keskittämisestä etuja, liikkuvaa nettiä edullisemmin niille joilla on matkapuhelinliittymä meillä jne. Jos kiinnostaa perehtyä tarkemmin, löytyy tietoa täältä .
Mukavaa joulun aikaa!
Merja@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Kannattaa hommata prepaid niin ei ne laskut yllätä ja ei puhelinmyyjiä. Itellä saunalahden prepaid mickro sim ja rajoitukseton 3G 19,90€/kk jossa rajattomasti puheluita ja tekstareita 5000kpl sekä rajaton netti 21 Mbit 3G -maksiminopeudella 1 kk ajan Suomessa.
On siinä sit muitakin lataustarjouksia/kuukausipaketteja. Itse valikoin ne tarpeen mukaan, todennäköisesti otan seuraavan kerran pelkän nettipaketin kun en laita tekstiviestejä enää paljoa enkä soittele vaan whatsappilla voi hoitaa viestittelyn ja puhelut eikä maksa mitään.
Suosittelen TeleFinlandia. Kaikki sujuu!