Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puhelin/nettiliittymäfirma kusettaa vähiten?

Vierailija
22.01.2015 |

DNA:n jatkuviin laskuihin alkaa jo kyllästyä ja niitä tuntuu tulevan mysteerisen paljon, usein perintätoimiston kautta kierrätettynä. 

Olen nyt ajatellut vaihtaa Soneraan. Kannattaako?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen TeleFinlandia. Kaikki sujuu!

Vierailija
22/24 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tele Finland on Soneran tytäryhtiö eli sama kuin Sonera.

Sonera toiminut minulla moiteettomasti vuodesta 1991!! Ainoa mikä nyppii on, että vanhoja uskollisia asiakkaita ei muisteta mitenkään!

Tytöllä ollut vuoden Tele Finlandin liittymä, ja jo kiiteltiin kuluneesta vuodesta!

Olen maksanut pitkän pennin Soneralle ja tytöllä puhelinlasku vain n. 10 eur/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tele Finland on Soneran tytäryhtiö eli sama kuin Sonera.

Sonera toiminut minulla moiteettomasti vuodesta 1991!! Ainoa mikä nyppii on, että vanhoja uskollisia asiakkaita ei muisteta mitenkään!

Tytöllä ollut vuoden Tele Finlandin liittymä, ja jo kiiteltiin kuluneesta vuodesta!

Olen maksanut pitkän pennin Soneralle ja tytöllä puhelinlasku vain n. 10 eur/kk.

Moi! Bongasin huomiosi vanhojen asiakkaiden muistamisesta. Tuo aihe nousee keskusteluihin aika ajoin ja ihan syystäkin. Onneksi tähänkin aletaan pikku hiljaa reagoimaan.

Meillähän saa nykyään keskittämisestä etuja,  liikkuvaa nettiä edullisemmin niille joilla on matkapuhelinliittymä meillä jne. Jos kiinnostaa perehtyä tarkemmin, löytyy tietoa täältä .

Mukavaa joulun aikaa!

Merja@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
24/24 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata prepaid niin ei ne laskut yllätä ja ei puhelinmyyjiä. Itellä saunalahden prepaid mickro sim ja rajoitukseton 3G 19,90€/kk jossa rajattomasti puheluita ja tekstareita 5000kpl sekä rajaton netti 21 Mbit 3G -maksiminopeudella 1 kk ajan Suomessa.

On siinä sit muitakin lataustarjouksia/kuukausipaketteja. Itse valikoin ne tarpeen mukaan, todennäköisesti otan seuraavan kerran pelkän nettipaketin kun en laita tekstiviestejä enää paljoa enkä soittele vaan whatsappilla voi hoitaa viestittelyn ja puhelut eikä maksa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän