Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puhelin/nettiliittymäfirma kusettaa vähiten?

Vierailija
22.01.2015 |

DNA:n jatkuviin laskuihin alkaa jo kyllästyä ja niitä tuntuu tulevan mysteerisen paljon, usein perintätoimiston kautta kierrätettynä. 

Olen nyt ajatellut vaihtaa Soneraan. Kannattaako?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just vaihdoin Soneralta DNA:han koska DNA:lla oli rajaton netti jota Soneralla ei saanut.. Olin Soneraan kyllä muuten tyytyväinen. No, ekaa DNA:n laskua odotellessa sitten vaan

Vierailija
2/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan Saunalahtea ota. T. Saunalahden asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan soneraan sekaannu. Äitini vaihtoi soneran pois, mutta olisi tarvinnut vielä kuukaudeksi microsimkortin. Soneralta ei suostuttu edes leikkaamaan vanhaa korttia ja tyrkytettiin uutta korttia, jonka olisi saanut aktivoitua vasta kahden kuukauden päästä.

Vierailija
4/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itteäni ottaa kanssa päähän noi dna laskut, sen lisäks kun oot vaatimat laskut maksanut eräpäivään mennessä, saattaa silti yleensä tulla lindorfilta sama lasku perässä :D vittu mitä kusetus paskaa, ja kun dnalle soittaa , he eivät voi katsoa mitään tietoja kuulema ilman laskun numeroa tai asiakasnumeroa, kerran kilahdin ja sanoin että voi jumalauta, mä annan nyt mun henkilötunnuksen ja sä katot sieltä kaiken, sä kyllä pystyt siihen että turha kusettaa.. Ja kas kumma, onnistui vaikka alkuun väitti ettei onnistu ;) 

seuraavasta lindorfin kirjeestä otan yhteyttä kuluttajaviranomaisiin.. 

Vierailija
5/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele soneraa, huijaa, ei oo rajatonta nettiä ja menee ihmeen kauan että mikään alkaa toimia.

Vierailija
6/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pitkään tele Finland ja olen kyllä ollut tyytyväinen

Vierailija
7/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:58"] En suosittele soneraa, huijaa, ei oo rajatonta nettiä ja menee ihmeen kauan että mikään alkaa toimia.
[/quote]
Soneralla ei tosiaan ole rajatonta nettiä, kaikissa sopiva-paketeissa on käyttökatto jonka nyt lähes jokainen peruskäyttäjäkin saa täyteen kuukaudessa. Tele Finlandilta on mulla 2M nopeudella vaan, mutta rajaton.
T. Se joka mainitsi tf aiemminkin

Vierailija
8/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna ei käytä Lindorffia perintään. Taitaa aloittajalla olla muuten vaan laskut sekaisin :D

Ei ne operaattorit asiakkaita kuseta. Yleensä kyseessä on ulkoistetun (puhelin)myynnin ahne myyjä kyseessä, jos luvattu liikoja.

Tai asiakas e ole lukenut sopimuspaperia. Tai maksanut laskun myöhässä/ väärillä tiedoilla.

Vierailija
9/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mulla oli Elisa ja kusetti koko ajan. Nyt kun on Saunalahti, niin kummasti ei kuseta enää niin usein. Eli Saunalahti mun kokemuksen mukaan!

Vierailija
10/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo DNAn kans ollu mitää ongelmii. Laskut tulee suoraan verkkopankkiin, eikä kertaakaan ole velotettu kahdesti tai joutunut perintään. -Tyytyväinen asiakas

Vierailija
11/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin Soneralta Saunalahteen, vaikka myyjälle sanoin että kai mä kokeilen tätä paskaliittymäänne. Hän antoi henkilökohtaisen puhelinnumeronsa ja nimensä ja hän kysyi nimeäni että lisää minut facebookissa kaverikseen, jos tulee ongelmia nii hän henkilökohtaisesti vastaisi siitä. Lisäsi kaverikseen ja kyseli perään toimiiko...Ja oikeasti...netti toimii JOKA_paikassa. Enkä ihan oikeasti ole Saunalahdella töissä :D Olin todella tyytyväinen kyllä Soneraankin, mutta netti ei toiminut ihan joka paikassa, mutta Saunalahti toimii! Tai ainakin vielä on toiminut. Eikä ole ollut muitakaan ongelmia.

Vierailija
12/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdellä operaattorilla töissä ja kertaakaan, KERTAAKAAN en ole törmännyt siihen että asiakasta olidi KUSETETTU. Oikeasti.

Vierailija
13/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:02"]

Dna ei käytä Lindorffia perintään. Taitaa aloittajalla olla muuten vaan laskut sekaisin :D Ei ne operaattorit asiakkaita kuseta. Yleensä kyseessä on ulkoistetun (puhelin)myynnin ahne myyjä kyseessä, jos luvattu liikoja. Tai asiakas e ole lukenut sopimuspaperia. Tai maksanut laskun myöhässä/ väärillä tiedoilla.

[/quote]

no käyttääpäs :D t. 5

Vierailija
14/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:04"]Olen yhdellä operaattorilla töissä ja kertaakaan, KERTAAKAAN en ole törmännyt siihen että asiakasta olidi KUSETETTU. Oikeasti.
[/quote]
Mä olen. Vanhemmille asiakkaille on mm väitetty että turhana mukana roikkunutta liittymää ei kannata irtisanoa.
Toinen eräällä operaattorilla töissä ollut.

Vierailija
15/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanneoperaattoria ei ole olemassakaan. Jokaisella on hyviä ja huonoja puolia. Mutta vanhoja laajakaista-asiakkaita taitavat kaikki operaattorit kusettaa. Me maksamme korkeammissa hinnoissa ne kaikki tarjoukset, joita yhtenään näkee milloin minkäkin operaattorin ilmoituksissa. Sonera taitaa olla tässä suhteessa yksi pahimmista. Muutaman kuukauden kuluttua olen vaihtamassa paikkakuntaa ja silloin vaihtuu varmasti operaattorikin.

Vierailija
16/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:03"]

Mä vaihdoin Soneralta Saunalahteen, vaikka myyjälle sanoin että kai mä kokeilen tätä paskaliittymäänne. Hän antoi henkilökohtaisen puhelinnumeronsa ja nimensä ja hän kysyi nimeäni että lisää minut facebookissa kaverikseen, jos tulee ongelmia nii hän henkilökohtaisesti vastaisi siitä. Lisäsi kaverikseen ja kyseli perään toimiiko...Ja oikeasti...netti toimii JOKA_paikassa. Enkä ihan oikeasti ole Saunalahdella töissä :D Olin todella tyytyväinen kyllä Soneraankin, mutta netti ei toiminut ihan joka paikassa, mutta Saunalahti toimii! Tai ainakin vielä on toiminut. Eikä ole ollut muitakaan ongelmia.

[/quote]

Et ole käynyt mun mutsilla. Siellä ei toimi Saunalahden netti. Myyjien ja asiakaspalvelijoiden mukaan toimii tietenkin, mutta käytännössä ei.

Vierailija
17/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti itsellä ollut monta vuotta ja homma on toiminut, laskut tulee ajallaan, netti toimii luurissa, asiakaspalvelun saa kiinni ja kaikin puolin hyvää palvelua saanut.

Vierailija
18/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ei ole kusetusta jos sanotaan ettei kannata irtisanoa, yhtälailla sulle sanotaan vaatekaupassa että joka rätti näyttää hyvältä.

Vierailija
19/24 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneralta löytyy rajaton netti liittymiä

Vierailija
20/24 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonera ja Saunalahti on huonoja, että kai sit se DNA. Mulla ei kylläkään ole kokemusta siitä ^^'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä