Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskoo tuohon että Lappajärvi on asteroidin aiheuttama kraatteri?

Vierailija
08.11.2021 |

Iltalehdessä taas juttua siitä miten 78 miljoonaa vuotta sitten Suomeen rysähti asteroidi joka jätti jälkeensä törmäyskraatterin jota me kutsumme Lappajärveksi. Eurooppa ja Pohjois-Amerikka olivat tuolloin yhdessä sillä Atlantin valtamerta ei vielä ollut olemassa ja T.rex vaelteli täällä Suomenkin metsissä saalistamassa ruoakseen sarvinaamoja.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cd90e3d0-ef75-417d-a7b7-45d679485e6e

Samasta asteroidi törmäyksestä oli juttu jo kaksi vuotta aiemminkin jossa väitetään että törmäyksen pitäisi olla kiistämätön mutta onko näin?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/54563162-916f-4e08-8d3d-635c9d3ba276

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan osui asteroidi Meksikossa noin 65 miljoonaa vuotta sitten. Ei Suomeen joku 78 miljoonaa vuotta sitten.

Vierailija
22/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on muinaissuomalaisten ydinpommiräjäytyksen jäljiltä se kuoppa. He olivat mahtava sivilisaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti. Mikä taho hyötyy tästä, että kaikki luulevat että asteroidi voi iskeä. Näin meitä hallitaan pelolla ja "tutkimuksilla". Joka media täynnä Lappajärveä ja asteroideja. Ihmiset kuvittelevat että ollaan kuolemanvaarassa ja hallitus vetää ihmisoikeuksia. Kiina. Eliitti. 

Miettikää itse. Maalaisjärki. 

Tiedätte kyllä mitä tarkoitan. 

Meidän tulisi siis vastustaa valtavirtatähtitiedettä..? Miten valtavirtamatematiikka?

Vierailija
24/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin uskonasia? 

Vierailija
25/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta me kuollaan kun iso kivi tippuu taivaasta.

Vierailija
26/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ap "elää omassa voimassaan", ottaa "itse asioista selvää" ja tietää ettei "valtamediaan voi luottaa".

Vierailija
27/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuman silminnäkijöitä olisi hyvä kuulla ensiksi.

Vierailija
28/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti. Mikä taho hyötyy tästä, että kaikki luulevat että asteroidi voi iskeä. Näin meitä hallitaan pelolla ja "tutkimuksilla". Joka media täynnä Lappajärveä ja asteroideja. Ihmiset kuvittelevat että ollaan kuolemanvaarassa ja hallitus vetää ihmisoikeuksia. Kiina. Eliitti. 

Q-anon ilmoittautui, lol, "ota itse selvää asioista", "eliitti", "meille valehdellaan" jne jne....

Vierailija
29/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei se ollut tulivuorikaan niikuin yhteen aikaan luultiin. Ja eikös Inarinjärveä pidetä myös meteoriittikraaterina?

Vierailija
30/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ap "elää omassa voimassaan", ottaa "itse asioista selvää" ja tietää ettei "valtamediaan voi luottaa".

Mistä lähtien roskajournalismia harjoittavat iltapäivälehdet ovat olleet "luotettava valtamedia"?

Vierailija
31/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäse sitten mielestäsi olisi jollei törmäyskraateri? Eivät ne ole mitenkään erityisen harvinaisia.

Vierailija
32/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun maailma on vasta muutaman tuhat vuotta vanha, ei se ole voinut syntyä 78 miljoonaa vuotta sitten.

Niin noin 7-6000 vuotta vanha. Nuo vuosimiljoonat ovat höpö-höpöä ja evoluutio huu-haata.

Vierailija
33/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asteroidikriittinen dinosaurus...

Vierailija
34/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Q-anon ilmoittautui, lol, "ota itse selvää asioista", "eliitti", "meille valehdellaan" jne jne....

Eiköhän tuo vain trollannut Q-päitä. Vai trollasiko sittenkään...

Vierailija
35/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOTA VETERAANIT KAIVOI JÄRVEN RYSSAÄ VASTAA

Vierailija
36/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahan osui asteroidi Meksikossa noin 65 miljoonaa vuotta sitten. Ei Suomeen joku 78 miljoonaa vuotta sitten.

Maahan on osunut aika monta ja erikokoista asteroidia historian saatossa.

Suurimman törmäyksen arvellaan aiheuttaneen Kuun synnyn.

Vierailija
37/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäse sitten mielestäsi olisi jollei törmäyskraateri? Eivät ne ole mitenkään erityisen harvinaisia.

Kävikö yhtään mielessä että se voisi olla ihan vaan järvi.

Vierailija
38/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kovin vanha koska vedenpaisumus rapahtui n. 12 000 vuotta sitten ja olis tasoittanut kyllä tuon kuopan.

Vierailija
39/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulee tänne höilisemään aloituksessaan maan litteudestä, vedenpaisumuksesta ja luomisesta. Tiedoksi että hihhulit ilmiannetaan ja vinkataan.

Vierailija
40/42 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahan on osunut aika monta ja erikokoista asteroidia historian saatossa.

Suurimman törmäyksen arvellaan aiheuttaneen Kuun synnyn.

Minulle taas kerrottu että kuu, jota ei ollut vielä yli 12 000 vuotta sitten oli avaruudessa vaelteleva kappale, joka tultuaan maan lähelle jäikin sen vetovoiman vangiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan