Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Lidl-kaupoista ostetuista urheilutekstiileistä, -kengistä tai liikuntavälineistä?

Vierailija
19.10.2022 |

Onko teillä hyviä vai huonoja kokemuksia Lidl-kaupoista ostamistanne urheilutekstiileistä, -kengistä ja liikuntavälineistä? Minä ostin pitkät juoksutrikoot, mutta ne ovat aivan liian lyhyet ja näyttävät siksi naurettavilta. Lidleissä myytäviä juoksukenkiä en ole uskaltanut ostaa. Tarvitsisin kahvakuulan, mutta Lidlissä myytävät kahvakuulat eivät vaikuta laadukkailta. Edullisiahan Lidlin hinnat ovat, joten minua kiinnostaisi kuulla teidän kokemuksianne Lidl-kauppojen kuntoiluun liittyvistä tuotteista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. nämä kuuluisat Lidlin lenkkarit on kärjestä liian kapeita. Suomalainen tarvitsee leveämmän lestin, ettei pikkuvarpaat hierry. Housuissa kokomerkinnät liian pienille ihmisille.

Vierailija
2/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Lidlin hyllyssä kahvakuulan, jonka sisälle on tarkoitus laittaa vettä painoksi. Toimiikohan idea käytännössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukengät ostin noin 10 vuotta sitten ja ei olleet hyvät.

Vierailija
4/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniset vaatteet hyviä!

Vierailija
5/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin takin 10 v sitten, ja edelleen käytössä.

Vierailija
6/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit trikoot ja keveyn ulkotakin olen ostanut muutama vuosi sitten, olisikohan ollut Trivit tms. merkkinä? Edelleen ovat käytössä. Kahvakuulaksi en ostaisi mitään muuta kuin kisakuulan: maksavat hiukan enemmän mutta ovat ikuisia käytössä. Niitä ei Lidlistä kyllä saa (:

Vierailija
7/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän vastoin kaikki urheilu tekstilit toimii joka sään.Kestävätkin. Kuin sukat,pikku housut, urheilu liivit. T-paidat ei venyt ei vanu.Ei mutkan puuvilla puserot. Mutta kenkiä koskaan en ostanut urheiluun.Syy tarvitsen jalan kierto likkeen. Ainoat on Mitkä minulla toimii urheilujalkineissa: On määrätyt mallit Nike Tai N.B. new palance! Jalkineissa määräytyy aina ihmisen oma lesti,oma askele. Mikä toiselle hyvä ei toiselle välttämättä ole juuri siksi ole. Ainoa mitkä on tavi kumisaappat. Hyvät ura pohjat ja todella lämpimät, ostettu Lidi ja kävelen niillä loska kelissä 12km.Aamu lenkkini.Ps. käytän nestemäisiä pesuaineita. Urheilun lidin takit housut,värit minulla tummat joten niihin käytän tumille väreille tarkoitettu nestemäinen pesuaine.Ei huuhtelu ainetta.

Vierailija
8/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parit trikoot ja keveyn ulkotakin olen ostanut muutama vuosi sitten, olisikohan ollut Trivit tms. merkkinä? Edelleen ovat käytössä. Kahvakuulaksi en ostaisi mitään muuta kuin kisakuulan: maksavat hiukan enemmän mutta ovat ikuisia käytössä. Niitä ei Lidlistä kyllä saa (:

Se merkki taitaa olla Crivit. Missähän liikkeissä noita kisakuulia muuten myydään?

Vierailija
9/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole montaa kertaa ostanut mutta ne mitä olen ovat olleet hintalaatusuhteeltaan hyviä. ellei parempia. Mutta, kuten muukin "pikamuoti" niin eettisyyttä ja valmistustapoja ja olosuhteita aatellessa ei tule kuin helposti paha mieli. - Mutta toisaalta olisi naivia uskoa, että kallis hinta olsi aina merkki tuotteen eettisestä kestävyydestä.

Uskovainen mies

Vierailija
10/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se merkki taitaa olla Crivit. Missähän liikkeissä noita kisakuulia muuten myydään?

Liikkeestä en osaa sanoa valitettavasti. Olen tilannut Gorilla Sportsista omani, ei ainakaan silloin ollut korkeat postikulut vaikka painoa olikin paketilla.

Vierailija
11/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohut verkkatakin tyylinen mitä käytän kesällä juoksussa. Se on varmaan 8 vuotta vanha ja edelleen priimaa.

Vierailija
12/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Lidlin hyllyssä kahvakuulan, jonka sisälle on tarkoitus laittaa vettä painoksi. Toimiikohan idea käytännössä?

Varmasti toimii. Edullisempi versio on täyttää itse pari käytettyä kanisteria vedellä tai hiekalla.

Vierailija
13/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanut 100% polyesterisen juoksupaidan, "kosteutta siirtävän" kerraston, juoksusukkia ja juoksutakin.

Kaikista voisi sanoa että hinta-laatusuhde oli kohdallaan kun ostin ne alennuksella outletista muutaman euron kappale.

Varsinkin juoksupaita ja kerrasto eivät tuntuneet ihoa vasten yhtä hyvältä kuin kalliimmat merkkituotteet ja kaikki hiostivat kuten halvalta takavuosien keinokuidulta voisi olettaakin.

Polyesterilla ja polyesterilla on uskomattomasti eroa mutta kun selvästi paremmin hengittävä Niken juoksupaita maksaa 20x enemmän ja molempiin alkaa pinttyä hienhaju pesusta huolimatta yhtä nopeasti niin Lidl on parempi kun sen raaskii heittää roskiin ja ottaa vaan uuden tilalle.

Juoksusukista ei kyllä ole pahaa sanottavaa. Ne ovat selvästi laadukkaampaa polyesteria joka siirtää kosteuden tehokkaasti iholta.

Vika on vain siinä että tuo oli yksi erä joka oli myynnissä vuosi sitten ja siinä vaiheessa kun totesin parin pesun jälkeen että nyt saa hyvää halvalla ne olivat loppu ja seuraava samalla nimellä myyty erä oli ihan muuta.

Vierailija
14/27 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostanut 100% polyesterisen juoksupaidan, "kosteutta siirtävän" kerraston, juoksusukkia ja juoksutakin.

Kaikista voisi sanoa että hinta-laatusuhde oli kohdallaan kun ostin ne alennuksella outletista muutaman euron kappale.

Varsinkin juoksupaita ja kerrasto eivät tuntuneet ihoa vasten yhtä hyvältä kuin kalliimmat merkkituotteet ja kaikki hiostivat kuten halvalta takavuosien keinokuidulta voisi olettaakin.

Polyesterilla ja polyesterilla on uskomattomasti eroa mutta kun selvästi paremmin hengittävä Niken juoksupaita maksaa 20x enemmän ja molempiin alkaa pinttyä hienhaju pesusta huolimatta yhtä nopeasti niin Lidl on parempi kun sen raaskii heittää roskiin ja ottaa vaan uuden tilalle.

Juoksusukista ei kyllä ole pahaa sanottavaa. Ne ovat selvästi laadukkaampaa polyesteria joka siirtää kosteuden tehokkaasti iholta.

Vika on vain siinä että tuo oli yksi erä joka oli myynnissä vuosi sitten ja siinä vaiheessa kun totesin parin pesun jälkeen että nyt saa hyvää halvalla ne olivat loppu ja seuraava samalla nimellä myyty erä oli ihan muuta.

Teknisissä ihoa vasten pidettävissä tekokuituisissa urheiluvaatteissa hyvä laatu on minulle tärkeää, koska en siedä kerrastoja tai juoksupaitoja, jotka eivät ole hengittävää materiaalia ja joiden materiaali tuntuu hiostavalta ja ikävältä ihoa vasten. En ole uskaltanut ostaa niitä Lidlistä, koska kun olen ottanut ne käteeni, polyesteri on tuntunut epämiellyttävältä.

Pinttyneeseen hajuun auttaa muuten se, että liottaa urheiluvaatteita vesi-etikkaseoksessa yön yli, ennen kuin laittaa ne pesukoneeseen.

Vierailija
15/27 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/27 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlistä pakkauksen lyhytvartisia juoksusukkia. Muualta ostetut urheilusukat ovat osoittautuneet huomattavasti paremmiksi. Laadusta joutuu nähtävästi maksamaan.

Vierailija
17/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/27 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät treenihousut ostin jo muutama vuosi sitten.

Vierailija
19/27 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatusuhde ainakin ihan priimaa.

Ei kai kukaan oletakaan saavansa parillakympillä täydellistä tai samaa kuin kahdellasadalla, mutta riittävällä tasolla mennään silti!

Vierailija
20/27 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi oli pieni, ostettiin ulkovaatteita kuten toppavaatteita Lidlistä ja nehän kesti vuosikausia. Muutakin vaatetta on ostettu ja olleet hintansa väärti. Juoksuvaatteita ei tarvita, joten niistä ei kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi