Ystävä ei huomioi enää vanhoja ystäviä kun on uudet tilalla
Minä olen siis yksi näistä vanhoista ystävistä. Aina olen ollut tukena ja apuna hänen elämässään, erityisesti viime vuosina. Kunnes hän muuttui tosi paljon, löysi uuden miehen, uudet kaverit elämäänsä. Hän viettää nykyään aikaa heidän kanssaan, kehuu miten huippuja kavereita hänellä on. Ja mies. Meille kaikille vanhoille ystäville ei ole edes miestä vielä esitelty. Uudet kaverit ovat hänet jo tavanneet ja juhlineet yhdessä ym. Jotenkin tuntuu syrjäytetyltä ja surulliselta. Tulee tunne että häntä ei enää meidän seura kiinnosta. Harmittaa vain että olen tälle ihmiselle antanut elämästäni todella paljon, jopa niin että väsyin itse hänen kannatteluunsa. Nyt sitä tarvetta ei enää ole, onneksi. Ihan kuin hän haluaisi meille vanhoille ystäville näpäyttää et kattokaas miten hyviä uusia ystäviä mulla on. En vaan ymmärrä miksi hän toimii niin. En taida tuntea häntä enää.
Kommentit (3)
Saanko kysyä miten olet ollut aina hänen tukenaan ja apunaan? On kyllä todella kurjaa jos ystävä hylkää noin.
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä miten olet ollut aina hänen tukenaan ja apunaan? On kyllä todella kurjaa jos ystävä hylkää noin.
Olen ollut hänen elämässä mukana, kuunnellut ja tukenut asiassa kuin asiassa, niin arjessa kuin kriiseissä. Yhteydenpito päivittäistä. Suoraan sanottuna olin varmasti vähän likaämpäri johon hän kaatoi kaiken mahdollisen. Ap
Joskus käy noin ja kyllähän se harmittaa. Jos ystävä saakin uuden piirin myötä siipeensä, se yrittää taas turvautua teihin. Miettikää sillon, mitä teette vai teettekö enää mitään.