Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko päiväkotiin kerrottava missä on töissä?

Vierailija
22.01.2015 |

En haluaisi kertoa työpaikkaani. Kännystäni saavat tarvitaessa kiinni ja palkkatodistuksen toimitan suoraan hoitomaksun laskijalle.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valehdellut työpaikan sinne

Vierailija
42/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa. Minusta sitä ei tarvitsisi edes kysellä..vanhemmat voisivat vaan itse laittaa tarvittavat yhteystiedot. Ei ole pakko olla työpaikan. Paitsi ehkä jos omaa puhelinta ei voi pitää mukana tai tarkistaa missään välissä päivää.Ja ei se lapsen hoitoon mitenkään liity tai vaikuta..työvuorot nyt voi vaikuttaa jos esim lapsi tarvitsee hoitoa 15 min virallisen sulkemisajan jälkeen. Ja riittää että kertoo ajat. Vuoropäiväkotiin saattaa joutua antamaan tarkemmat tiedot, mielestäni ei olisi sinnekään tarpeen, mutta ehkäpä niissä on lapsia toisinaan pidetty sitten väärin perustein.

T. Lto. Ei kinnosta mitä lasten vanhemmat tekevät, jolleivat halua kertoa. Kaikki perheen asiat eivät kuulu päiväkodille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta sun kannattaa mennä hoidattaamaan itsetunto-ongelmiasi ammattiauttajalla, ennen kuin ne vaikuttavat lapseesikin.

Vierailija
44/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko kertoa. Kuulostaa oudolle nää selittelyt siitä, että lastenhoitajien pitää tietää jotta voivat soittaa työpaikalle. Kuinka usein tätä tapahtuu vuositasolla, ettei saada lapsen toista vanhempaa tai tietoihin merkittyjä varahakijoita kiinni?

Kuulostaa pelkästään uteliaisuudelle tarve tietää. Kyllä ne keksivät ihan tarpeeksi juoruttavaa jos niin haluavat.

Vierailija
45/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellu vaihtaa työpaikkaa, kun se on sun mielestä niin hävettävä? Mitä vastaat jos naapuri, puistotuttu, lapsen kaverin äiti kysyy missä oot töissä?

Vierailija
47/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarttr avn tietää työpaikkaa, minäkään en kerro työpaikkaani kellekään, oistw j apuhnro salaisia, kato nääs on sellasiakin ammatteja, että turvallisuussyistä sitä ei kerrota sille sman tarhan pikku roopen kassalla työskentelevälle äipylille.

Vierailija
48/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:56"]ei tarttr avn tietää työpaikkaa, minäkään en kerro työpaikkaani kellekään, oistw j apuhnro salaisia, kato nääs on sellasiakin ammatteja, että turvallisuussyistä sitä ei kerrota sille sman tarhan pikku roopen kassalla työskentelevälle äipylille.

[/quote]

Ei tietenkään jos se työ ei kestä päivänvaloa.

Vierailija
49/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:20"]

Noinkohan. Oletko ajatellut että joskus se sun rakas kännykkä voi olla rikki. Ja jos lapsesi juuri silloin satuttaa itsensä ja joutuu sairaalaan. Kuinkahan saat tiedon.

Turhaan lapsi odottaa äitiä sairaalassa tai lääkärissä.

[/quote]

Miten mut sit saa kiinni tuollaisessa tilanteessa kun olen opiskelija? Soittaako ne tiedekuntaan että kuuluttakaa koko yliopisto läpi.

Vierailija
50/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:38"]

Minä olen valehdellut työpaikan sinne

[/quote]

Eiköhän ne ole jo päätelleet, että olet päivät kotona työttömänä.

Vierailija
51/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap lusmuaa kotona ja päiväkoti on virikehoitola eli työtä ei ole. Työt ovat pimeää työtä tai sitten just joku seksilrlukaupan myyjä/omistaja. Muuta vaihtoehtoa ei oo.

Vierailija
52/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai seksikaupan myyjä ole yhtään se huonompi äiti kun joku toimari.

Vierailija
53/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on, vaikka ap kertoisi olevansa lääkäri? Ehkä ap on joutunut tekemään liikaa töitä vapaa-ajallaan, kun on kertonut ammatistaan. Tämän takia sitten haluaa pitää ammattinsa salassa. Tai jos ap on kohdannut liikaa kateutta ympärillään ammattinsa takia ja haluaa sen takia olla hiljaa?

Teillä on rajoittunut mielikuvitus, kun ap:n ainoat vaihtoehdot on strippaus tai salainen agentti :D Missäs muuten strippari edes pitäisi sitä puhelintaan? Tai jos on agentti salaisella keikallaan, niin eihän siinäkään voi vastata puhelimeen, kun on tohinat päällä.

Vierailija
54/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa, kuten ei myöskään ammattia. Tämä työpaikan ja ammatin kysyminen periytyy niiltä ajoilta, jolloin käytettiin lankapuhelinta ja työnantajatieto oli tarpeellinen mahdollista työpäivän aikana tapahtuvaa yhteydenottoa varten.

Mikään tai kukaan ei velvoita kertomaan, missä on töissä ja mikä on ammatti, kun niillä ei ole nykyään mitään merkitystä lapsen hoidossaoloon. Vuorohoito on eri asia, sinne kai pitää ilmoittaa työajatkin.

Vierailija
55/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskenteletkö yrityksessä "kotiäiti"?

Vierailija
56/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:52"]

Joko ap lusmuaa kotona ja päiväkoti on virikehoitola eli työtä ei ole. Työt ovat pimeää työtä tai sitten just joku seksilrlukaupan myyjä/omistaja. Muuta vaihtoehtoa ei oo.

[/quote]

Eihän sillä mitään väliä olisi, vaikka tilanne olisi juuri tämä. Kuten ei myöskään siinä tapauksessa, että äiti olisi vaikka lentäjä tai kirurgi.

Entä isän ammatti ja työpaikka, aikooko aloittaja kertoa päivähoitopaikkaan niitä?

Vierailija
57/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kertonut työpaikan hakemusvaiheessa, 5 v sitten. Sittemmin on tullut lapsia lisää ja työpaikkakin vaihtunut kahdesti. Yhteystiedot mulla ovat säilyneet samoina. En mä ole nähnyt syytä kertoa työpaikan nimeä, eri asia jos yhteystiedot muuttuvat.

Ei mun lapsetkaan tiedä missä mä olen töissä. Firmalla vähän vaikea englanninkielinen nimi, oma titteli myös pitkä englanninkielinen. Lapset tietää suurin piirtein, että äiti tekee töitä tietokoneella.

Vierailija
58/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että olet 100% anonyymi täällä, joten voit kertoa meille uteliaille sen työpaikkasi? :D Kerrokerrokerrooo!

Vierailija
59/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:02"]

Kyllä se pitää siihen lomakkeeseen täyttää. Mitä, jos tulee esim. tilanne, että sun kännykkä sattuu vaikka hajoamaan ja lapses sairastuu? Silloin on ihan hyvä olla työnantajan yhteystiedot, mistä voi tavoitella sua.

[/quote]

Sitten soittavat isälleen. Ap

[/quote]

Neuvolatädit soittavat isälleen. Älä nyt naurata, niiden isäthän saattavat olla ihan muilla aloilla töissä, mitä se hyödyttäisi??

Vierailija
60/71 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:10"]

Mitä ihmeen väliä sillä on, vaikka ap kertoisi olevansa lääkäri? Ehkä ap on joutunut tekemään liikaa töitä vapaa-ajallaan, kun on kertonut ammatistaan. Tämän takia sitten haluaa pitää ammattinsa salassa. Tai jos ap on kohdannut liikaa kateutta ympärillään ammattinsa takia ja haluaa sen takia olla hiljaa?

Teillä on rajoittunut mielikuvitus, kun ap:n ainoat vaihtoehdot on strippaus tai salainen agentti :D Missäs muuten strippari edes pitäisi sitä puhelintaan? Tai jos on agentti salaisella keikallaan, niin eihän siinäkään voi vastata puhelimeen, kun on tohinat päällä.

[/quote]

No ihmettelen minäkin näitä mammojen arvailuja. Yksi lapseni päiväkotikaverin äiti ei halunnut sanoa ammattiaan, koska koki, että se vaikuttaa lapsen kohteluun. Oli joku tuomari tms. Sanoi, että edellisessä asuinpaikassa isomman lapsen kohdalla oli ollut maireaa ja lipevää kohtelua ja koskaan ei sanottu, mitä oikeasti tapahtui. Koki sen kiusallisena. Paitsi, että ei meillä kyllä työpaikkaa kyselty, vaan pelkästään numero, mistä saa kiinni ja itsekin annoin oman kännykkänumeron, koska ei minua työpaikan keskuksesta saa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän