miten suhtaudut flirttiin?
Jos joku vanhempi mies flirttailee, niin mua ahdistaa, mutta nuorilta miehiltä eli alle 30-vuotiailta se on mun mielestä söpöä ja piristää päivää. Itse olen vähän vajaa ;) 40v.
Kommentit (5)
Tykkään kovasti, vastaan kevyellä flirtillä takaisin. Eikä flirttailijan iällä tai ulkonäöllä ole mitään väliä, piristää päivää kaikenlainen flirtti, enkä ota sitä vakavasti siihen tyyliin että "yök, mitä tuokin yrittää".
Mä oon heti messis. Flirtti tuo mukavaa piristystä päivään, oli vastapuoli sit minkä ikäinen tahansa. Mun kohdalla se jääkin flirttiin, koska olen naimisissa. Mieheni on tietoinen flirtistäni ja on ihan sinut asian kanssa. Olen myös 40V
Minun mielestäni varatun ei pidä flirttailla missään tilanteessa. Sellainen antaa väärän viestin toiselle. Viatontta flirttiä ei ole olemassakaan. Jos siihen lähtee niin jokin kiinnostus vastapuolta kohtaan on olemassa. Vaikka se ei tekoihin ainakaan silläkertaa johtaisi. Mies 38v
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:39"]
Minun mielestäni varatun ei pidä flirttailla missään tilanteessa. Sellainen antaa väärän viestin toiselle. Viatontta flirttiä ei ole olemassakaan. Jos siihen lähtee niin jokin kiinnostus vastapuolta kohtaan on olemassa. Vaikka se ei tekoihin ainakaan silläkertaa johtaisi. Mies 38v
[/quote]
Tällaista on jotenkin vaikea ymmärtää kun on asunut vuosikymmenen etelämpänä. Siellä flirtti on aina ilmassa, mutta ei se tarkoita todellakaan mitään vakavaa kiinnostusta toista kohtaan useimmiten. Se on vain tapa antaa kohteliaisuuksia ja piristää päivää. Molemmat osapuolet ymmärtävät tämän ja siksi flirtistä ei toisaalta odoteta liikoja (luulla että tästä on romanssi syntymässä) eikä toisaalta siitä loukkaannuta (esim. jos flirttailija tai kohde on varattu tai jos flirttailija on jotenkin itselle epäsopiva).
Oi että on ikävä tuollaista leikillisellä tavalla sähköistä, flirttailevaa ilmapiiriä täällä Suomen harmaudessa ja vakavuudessa...
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:39"]
[/quote]
Tällaista on jotenkin vaikea ymmärtää kun on asunut vuosikymmenen etelämpänä. Siellä flirtti on aina ilmassa, mutta ei se tarkoita todellakaan mitään vakavaa kiinnostusta toista kohtaan useimmiten. Se on vain tapa antaa kohteliaisuuksia ja piristää päivää. Molemmat osapuolet ymmärtävät tämän ja siksi flirtistä ei toisaalta odoteta liikoja (luulla että tästä on romanssi syntymässä) eikä toisaalta siitä loukkaannuta (esim. jos flirttailija tai kohde on varattu tai jos flirttailija on jotenkin itselle epäsopiva).
Oi että on ikävä tuollaista leikillisellä tavalla sähköistä, flirttailevaa ilmapiiriä täällä Suomen harmaudessa ja vakavuudessa...
[/quote] Niin... ei mulle merkkaa paneminenkaan käytännössä mitään, meinaan satunnaisten sutaisujen ja heidän, joiden kanssa on erittäin vaikea kuvitella muunlaista kuin satunnaista panosuhdetta, kanssa. Annanko naisille väärän viestin? En siis valehtele tai lupaile muutakaan, haluan enemmän tai vähemmän panna kyseisiä naisia, that's all.
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Huomaan myös mitä kirjoitit kun ajatuksella lukee ;)