Ala-astelaiset tupakkaa käärimässä
Tänään taas 10-12-vuotiaiden porukka kääri tupakkaa keskellä katua. Siis mitä hitto?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:33"]Täälläpäin ne vetelee jo ekaluokkalaiset tossa ostarilla. :( Vaikeaa on olla puuttumatta mut minkäs teet.
[/quote]
Jep, teki kyllä mieli mennä sanomaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:33"]
Täälläpäin ne vetelee jo ekaluokkalaiset tossa ostarilla. :( Vaikeaa on olla puuttumatta mut minkäs teet.
[/quote]
Mikä estää puuttumasta. Käy kysymässä äidin nimi jokaiselta ja sitten soitat niiden äideille.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:33"]
Täälläpäin ne vetelee jo ekaluokkalaiset tossa ostarilla. :( Vaikeaa on olla puuttumatta mut minkäs teet.
[/quote]
Mikä estää puuttumasta. Käy kysymässä äidin nimi jokaiselta ja sitten soitat niiden äideille.
[/quote]
Minä kyllä tunnen ne äidit. Sellasta wt porukkaa että turhaa olisi puuttua. Yksikin äiti puhalteli kesällä uimarannalla 10v tytön naamalle nää savut kun tyttö pyysi. Miten tuohon nyt puutut?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:33"]
[/quote]
[/quote]
Mä ainakin epäilen, ettei mulla olis mitää auktoriteettiä vaatia mitään nimiä. Ikää kun on vaan 20 vuotta. Ap