Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffivalitusta

Vierailija
22.01.2015 |

Mikä noita miehiä vaivaa netissäkin? Olen kirjoitellut parin mukavan ja järkevän kuuloisen miehen kanssa. Itse kirjoitin etsiväni vakavaa suhdetta ja elämänkumppania ja kerroin paljon itsestäni profiilissa eli faktat on löyty tiskiin heti. Molempien kanssa on vaihdettu paljon viestejä, soiteltu ja sovittiin treffit alustavasti muutaman viikon päähän (käytännön seikkojen takia sinne asti, työt, lapset, välimatka). 

Mutta taas alkaa sama vetäytyminen kuin oikean elämänkin tapailemisissa. Viestitellään, jos minä laitan viestin ensin, mutta muuten miehistä ei juuri kuulu. Treffit ovat olevinaan voimassa silti. Mulla alkaa innostus itselläni laantumaan, kun haluaisin tutustua ihan oikeasti, enkä vain vaihdella säätietoja silloin tällöin. Eli ilmeisesti parempaa seuraa on löytynyt ja meikäläinen feidataan hiljaa kulissiin. 

Eipä tässä ollut muuta pointtia, kuin että ärsyttää. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko varattuja. Itse olen epäonnekseni tavannut kaksi nettideittiä, joista molemmat olivatkin tahoillaan seurustelusuhteessa, mutta halusivat 'katsella, löytyisikö jotain sopivampaa'. Netissä hakivat naista tositarkoituksella oman kuvansa kanssa, kaikkea muuta kuin 'pelimiehiä', hyvin tavallisen oloisia ja näköisiä suomalaismiehiä, perusnörttejä.

Vierailija
2/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma olisi, jos olisivat varattuja, ovat kuitenkin omalla nimellään ja puhelinnumerollaan liikenteessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis ap. 

Vierailija
4/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, moni tutustuu useampaan ihmiseen yhtä aikaa, ja kun se sopiva löytyy, heivaa niitä muita ehdokkaita sivuun. Minusta se on paljon parempi kuin se että pyörittäisi niitä kaikkia.

Vierailija
5/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä. Tai sitten nämäkin miehet ovat vääriä minulle. Itse kun haluaisin tiiviimpää yhteydenpitoa, vaikka tutustuminen olisikin näin alkuvaiheessa. Aikaisempi suhde kaatui nimittäin juuri siihen, että käsityksemme yhteisestä ajasta ja yhteydenpidosta eivät osuneet yksiin vuosienkaan jälkeen. 

Vierailija
6/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan kiva että kertoisivat, jos ovat heivanneet sivuun. On kuitenkin aika ja paikka treffeille sovittu. 

ap

Vierailija
7/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Välimatka". 

Itse en lähtökohtaisesti (netti)treffailisi miehiä edes kymmenien kilometrien päässä. Jos jokin sattuman oikku saattaa kauempana asuvan ihanan miehen eteeni irl ja meillä synkkaa ihanasi, en tietenkään heivaa häntä. Netistä kyllä etsin miehiä sillä mielellä, että välimatkaa ei ole. 

Vierailija
8/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joiden kanssa olet kirjoitellut, tietävät, että yleensä naisella on paljon enemmän kysyntää niillä markkinoilla kuin miehellä. Siksi he eivät varmaankaan suhtaudu kovin suurella luottamuksella siihen, että ihan oikeasti vaivautuisit jonnekin matkan päähän tapaamaan miestä, jonka kanssa ei välttämättä ollenkaan säkenöi livenä.

Vierailija
9/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on molemmille ollut alusta asti selvää, että välimatkaa on ja silti jatkettu tutustumista. Itseäni välimatka ei haittaa, kun sitä on normaalin työmatkan verran, eli ei mikään asumme eri mantereilla-ongelma. 

Ja kohta tosiaan alan harkita sitä tapaamista, jos kiinnostus näyttää hiipuvan jo tässä vaiheessa. Olen suoraan sanonut, että haluan tutustua paremmin, joten ei ole voinut kiinnostus minun puoleltani jäädä epäselväksi. Seuraavaksi joku varmaan sanoo, että olisi pitänyt olla salaperäisempi ja antaa miehen saalistaa. 

ap

Vierailija
10/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, puhut itsekin monikossa miehistä! Ehkä niilläkin on tässä vaiheessa kierroksissa monikossa naisia, ja eivät ehdi sulle toistuvasti yhteillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi