Keksi uuden keinon poistaa nielusta proppuja!
Ottaa lasten lääkeruiskuun lämmintä vettä ja "ampuu" sitä suoraan proppuun. Kyllä irtoaa, kivuttomasti ja ilman yökkäilyä. :)
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:43"]Anteeksi, mikä on proppu? [/quote]No sellainen kiinnitystulppa, johon saa ruuvin. Rakennusmiehille kasvaa niitä nieluun ja ottavat sieltä sitten niitä kun tekevät remonttia.
[/quote]Mä kuolen nauruun :DDDDDDDDDD
[/quote]Pitäiskö lähettää fingerporiin.. Kaks työmiestä ja toinen huutaa "Hei Pena, onko sulla proppuja? Annatko yhden?" Ja toinen kaivelee ja ojentaa kaverille..
Braunin hierova suusuihku on vielä parempi. Riittää, kun suihkuttelee nielurisojen lähelle, niin puhdistuvat aivan varmasti.
Itselleni niitä proppuja ei ole enää tullut sen jälkeen kun olen käyttänyt Listerineä.
Ääh mulla on niin ahtaissa paikoissa ne proput, ei näy mutta tuntuu.jos menen lähellekään nielurisoja niin oksennusrefleksi on taattu
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:45"]
Muita keinoja?
[/quote]
Öljy. Apteekista olen ostanut nenään suihkutettavaa öljyä, sitä kun truuttaa reilusti nenään ennen nukkumaanmenoa niin johan irtoaa aamulla. Kannattaa koittaa mieluiten nukkua selällään niin pääsee se öljy kunnolla valumaan nieluun.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:45"]
Muita keinoja?
[/quote]
Öljy. Apteekista olen ostanut nenään suihkutettavaa öljyä, sitä kun truuttaa reilusti nenään ennen nukkumaanmenoa niin johan irtoaa aamulla. Kannattaa koittaa mieluiten nukkua selällään niin pääsee se öljy kunnolla valumaan nieluun.
[/quote]
Niin ja itselläkin on herkkä oksennusrefleksi, siksi tota öljyä kokeilinkin kun en pysty niitä kaivelemaan pois.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:32"]Ottaa lasten lääkeruiskuun lämmintä vettä ja "ampuu" sitä suoraan proppuun. Kyllä irtoaa, kivuttomasti ja ilman yökkäilyä. :)
[/quote]
Täh, no ei kyllä toimis ainakaan mulla... Mun pitää plupsauttaa ne kolostaan ulos, painamalla ala- tai yläpuolelta aika kovaa.
Hyi helvetti. Onneksi mulla on noi leikattu pois
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:43"]Anteeksi, mikä on proppu?
[/quote]No sellainen kiinnitystulppa, johon saa ruuvin. Rakennusmiehille kasvaa niitä nieluun ja ottavat sieltä sitten niitä kun tekevät remonttia.
Mä en tiedä milloin niitä on ja milloin ei? Ja muutenkin en saa kaikkea kerralla pois... Mulla aika keltaisia, ei valkoisia kuten videoissa olen nähnyt..
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:43"]
Anteeksi, mikä on proppu?
[/quote]
Suussa, nielurisoissa, oleva valkoinen töhnä.
Täh?? Mikä on proppu? Ei mulla vaan ole koskaan ollut mitään tuollaista. Onko teillä suussa jokin sairaus?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:43"]
[/quote]
Miksi oi miksi mä katsoin ton? En edes oo kovin herkkä, mut voi oksennus. Kuka pystyy ilman irvistystä katsomaan? Puhumattakaan noista muista mätäpaisevideoista... :X
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:43"]
[/quote]
Wtf, minulla ei ikinä ole ollut tuota, vaikka olen limsan, sipsin, karkin ja roskaruuan ylikuluttaja :D Hampaita pesen sen kerran päivässä, kahdesti, jos muistan. Ei hammaslankaa, ei suuvettä, ei mitään muuta.
Wtf. Ne eivät johdu roskaruuasta eikä muustakaan suuhygieniasta. Joillain on kuoppaiset nielurisat joihin kertyy bakteerikasvustoa. Minä sairastin aikuisena mononukleoosin jonka jäljiltä nielurisat jäi tosi onteloisiksi, ja niihin tuli paljon enemmän proppuja. Mutta iloiseksi yllätykseksi ovat kadonneet sen jälkeen kun siirryin gluteenittomille ruokavaliolle. En tiedä johtuuko siitä mutta sen jälkeen ei ole tullut, nyt neljään vuoteen.
Proppu on perseessäs. Älytöntä jeesustelua koko säkätys. Peräaukonkutina on ikävä vaiva. Koita etsiä siihen parannus perkele!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:05"]
Proppu on perseessäs. Älytöntä jeesustelua koko säkätys. Peräaukonkutina on ikävä vaiva. Koita etsiä siihen parannus perkele!
[/quote]
No todella näyttää olevan ikävä vaiva, kun noin tekee ärtyisääksi. Apteekista saa varmasti jotain kutinavoidetta, hyvä hygienia on tietenkin itsestäänselvyys.
Ei nielurisojen poisto satu paljoa vähän on hellänä ja verta syljin pari viikkoa. kaikkein inhottavinta oli kun se kurkun ylhäällä oleva juttu turposi kaksinkertaiseksi