Mies kiitti seksistä
Siis mitähän v*ttua? Laittoi äsken viestin, että oli hyvät kyydit. Eihän tommosta pidä sanoo, vaikka oliskin.
Kommentit (25)
En mä loukkaantuisi jos mies kiittäisi. Jos hän maksaisi, loukkaantuisin ja hitosti.
Laitatko ap tilinumeron?
t: se mies, joka pani äsken sua
Minäkin kiitin miestä seurustelun alkuaikoina seksistä. En tiedä, olen kohtelias ja oli mukavaa niin tuntui, että halusin vain ilmaista tämän. 😀
Eipä ilennyt totuutta, meinasi vielä pukille päästä.
Se meinaa päästä jyystämään uudelleen.
Nyt tarvitaan kyllä yksityiskohtaisempi selitys. Miksi ei ja missä tapahtui, oliko Tinder-treffit?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kiitin miestä seurustelun alkuaikoina seksistä. En tiedä, olen kohtelias ja oli mukavaa niin tuntui, että halusin vain ilmaista tämän. 😀
Hyvä seksi ei ole mikään itsestäänselvyys, ymmärrän tarpeen kehua 😄
Olemme olleet 3 vuotta yhdessä ja aina välillä kiitetään toisiamme hyvästä seksistä. Mitä ihmeellistä siinä on? Tietääpähän, että toinen tykkää osaa arvostaa hyvää seksiä.
Opinpa taas jotain, jatkossa lähetän naisille laskun palveluksustani.
Olen joskus kiittänyt, ja nainen kiitti minua kiittämisestä, koska olisi itsekkin halunnut kiittää, mutta oli ajatellut sen kuulostavan liian hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko ap tilinumeron?
t: se mies, joka pani äsken sua
AP: Mobile pay, paypal yms., käy myös, you name it...
Vierailija kirjoitti:
En mä loukkaantuisi jos mies kiittäisi. Jos hän maksaisi, loukkaantuisin ja hitosti.
Eikä se ole vaan romanttinen jekku, kun 2 Euroa kilahtaa yllätyksenä vessanpönttöön?
Joskus nuorena kundina kun ensimmäistä kertaa rakastelin tytön kanssa, niin siinä ei pahemmin ollut mitään muuta yllättävää kuin se että sen jälkeen tyttö kiitti minua. Kaikenlaisia erilaisia skenaarioita minulla oli ennakkoon millaista se voisi olla ja mitä kaikkea (hyvää tai huonoa) voisi tapahtua. Mutta sitä en osannut millään tavalla odottaa että minua kiitetään siitä, ja olin varmaan enemmän hämilläni kuin kukaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä loukkaantumista rahassa nyt on, kun Onlyfans on niin kova juttu ja muutenkin prostituutio on jees ja voimaannuttavaa.
Ap, älä vastaa mitään. (Ei edes huumoria, kuten "lasku tulee perässä.") Joko hän todella arvostaa sinua naisena, eikä tajua, että viestissä olisi mitään mautonta. Tai sitten hän pelkää jätetyksi tulemista. Oli miten tahansa, älä vastaa mitään. Jos sinä haluat olla hänen kanssaan vielä tekemisissä, hän joutuu ottamaan sinuun taas yhteyttä. Ehdottomasti. (Toivottavasti et ole sekaantunut kollegaan tms. typerää)
Rakastelusta ei koskaan kiitetä. Panosta kiitetään. Mutta joku voi arvostaa ihan pelkkää panoakin, eivätkä kaikki ihmiset ole niin fiksuja, vaikka hyvää tarkoittaisivatkin.
No ei panostakaan, korjaan. Aika hönttiä.
Vierailija kirjoitti:
Se meinaa päästä jyystämään uudelleen.
Ei kai kukaan kertakäyttöpatjaks sorru.
Miksei?